Урок за темою "Харчування"

Про матеріал
Урок розроблено з урахуванням можливості використання інструментарію в умовах дистанційного навчання.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ

ЗА ТЕМОЮ «ХАРЧУВАННЯ» 11 КЛАС

 

Підтема: Харчові звички у різних країнах світу.

НЗЛ: Здоров`я та безпека

Мета:

  • вміти ефективно і продуктивно спілкуватися, ініціювати, підтримати і завершити бесіду, передати співрозмовнику потрібну інформацію, використовуючи відповідні ключові комунікативні стратегії;
  • визначати найоптимальніші рішення для розв’язання окреслених завдань, передбачати ризики, які можуть виникати на шляху до досягнення мети;
  • вчитись описувати і аналізувати особливості своєї та інших культур, позитивно й шанобливо порівнювати їх, співпрацювати з представниками інших етносів і культур.

Формування ключових та предметних компетентностей:

  • Спілкування іноземною мовою (прищеплювати позитивне ставлення до вивчення англійської мови
  • Комунікативна (сприяти  розвитку  навичок спілкування );
  • Соціальна (сприяти формуванню самостійності, активності, творчої ініціативності, вміння працювати в групах );
  • Здоров’язбережувальна (усвідомлення важливості заняття спортом як складової здорового способу життя.
  • Уміння вчитися впродовж життя (розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового).

Обладнання: комп’ютер \ смартфон , додаток “Meet”, додаток Quizlet, онлайн- підручник з англійської мови, презентація, Jamboard.

Тип уроку:  урок застосування знань,умінь та навичок.

Хід уроку

  1. The introductory part of the lesson.
  • What date is it today ?
  • Is anybody absent today?
  • Can you say something about the weather?
  • What about music, what`s new?
  1. Motivation of training activities.
  • How do you understand the proverb « You are what you eat»?
  • Have you guessed the topic of the lesson?

So, the topic is « Food».  We are going to talk about junk food, healthy diet and about restaurants. Під час виконання завдань ви матимете змогу оцінити свою роботу самостійно. Для цього у вас є табличка,в якій ви виставляєте бали за кожне з виконаних завдань.

Табличка для самооцінювання

Назва завдання

Максимальна кількість балів

Мої бали

TEXT1

3

 

QUIZ

3

 

Listening ( True/False)

3

 

 

 

 

 

 

 

During our lesson I propose you to think  what can you do to make your lifestyle healthier or improve your diet.

  1. Warm up. Work in groups.

The students tell each other everything they’ve eaten and drunk during  last 24 hours.

 II. The main part of the lesson.

  1. VOCABULARY https://quizlet.com/603479933/learn

Complete the table with the words (доповнити таблицю на дошці Jamboard. Здобувачі освіти по черзі  заповнюють таблицю ЛО, які вивчались на попередніх уроках).

 

 

Grains and

Cereals

Fruit and

vegetables

Protein and

dairy

Sugar and

fat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Guess the word https://quizlet.com/603479933/test

 

  1. Quiz.  How much do you know about olives? Do the quiz and find out! ( Що ви знаєте про оливки? Дайте відповіді на питання вікторини) – презентація.

 

  1. People have been growing olive trees for
  1. 2 000 years     b)   4 000 years           c) 6 000 years

 

  1. Which country produces the most olive oil in the world?
  1. Spain               b) Italy                        c) Tunisia

 

  1. People used to use olive oil to
  1. attack people        b) make cleaning products           c) fight religion

 

  1. Now we know exactly why olive oil is good because of
  1. olive growers        b) ancient traditions                     c) modern science  
  1. Watching video https://www.eltcloseup.com/file/605/download?token=rHsIwqhM
  2. WRITING

https://quizlet.com/603479933/spell

Open-ended task.

Writing a review (відгук)

Нещодавно ви відвідали ресторан, меню якого складається з продуктів здорового харчування, а також ресторан швидкого харчування. Висловіть  власну думку й аргументуйте, який з ресторанів ви рекомендуєте, а який ні).

Let`s complete the plan for the review (складаємо план відгуку).

Сomplete the plan for the review with these descriptions (розташуйте пункти у правильному порядку, запишіть у зошит).

 

  • Describe the meal you ate;
  • Give your opinion of the restaurant and make a recommendation;
  • Give details about the restaurant;
  • Introduce what you are reviewing.

 

Useful expressions (ЛО, які використовуємо при складанні відгуку. Перекладаємо і записуємо у зошит).

Adjectives for food: bitter, undercooked, overcooked, colourful, delicious, healthy, unhealthy, bland, processed, tasty, tasteless.

Adjectives for restaurants: scruffy, dirty, trendy, bright, old-fashioned, expensive, slow, unfriendly, rude.

  1. FEEDBACK ( Рефлексія)

 Ideas Focus

At the beginning of our lesson I propose you to think if  you have a healthy diet and what you can do to make your lifestyle healthier. Your variants, please.

 

Hometask

Write a review of the restaurant for magazine giving your opinion and saying why you would /wouldn`t recommend it. (100 words)


 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку