Урок № 4 Тема: Тема уроку: Тип уроку: Практична мета:
Освітня мета:
Розвиваюча мета:
Виховна мета:
Обладнання:
Компетентності:
Очікуваний результат: |
Природа Прогноз погоди урок спрямований на формування і розвиток знань. сприяти навчанню вміння розповідати про майбутні дії; сприяти навчанню та активізуванню дієслова will і звороту be going to для вираження майбутніх дій в усному і писемному мовленні.
сприяти розширенню словникового запасу з теми; сприяти розширенню знань учнів про способи вираження майбутнього часу в англійській мові.
сприяти розвитку мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; сприяти розвитку навичок аудіювання; сприяти розвитку навичок письма, сприяти розвитку мовної і слухової пам’яті, сприяти розвитку критичного мислення; сприяти розвитку здібності учнів до комунікації; сприяти розвитку діалогічного і монологічного мовлення. сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови; сприяти поважному ставленню до всіх учасників мовного процесу; виховувати в учнів любов до природи, повагу до оточуючого середовища. підручник, ноутбук, мультимедійна дошка, малюнки з порами року, картка самооцінювання знань.
спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя.
на кінець уроку учні зможуть складати стверджувальні, питальні і заперечні речення в майбутньому простому часі за допомогою will i be going to.
|
Хід уроку:
Зміст і мета етапу. |
Методи і прийоми. |
етап Мета: мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці |
Hello, children! How are you? I’m glad to see you. Sit down. Clap if it is true or stamp if it isn’t true.
Let me start the lesson.
|
опорних знань (перевірка домашнього завдання) Мета: актуалізувати опорні знання з лексичного матеріалу теми; перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання |
First, let’s check your homework. Ex. 6 p. 107 Write a letter to your pen-friend about winter in Ukraine.
|
до активного, свідомого засвоєння знань Мета: організувати та цілеспрямувати пізнавальну діяльність учнів; підготувати їх до засвоєння нового матеріалу (формулювання мети та завдань уроку, постановка навчальної проблеми, мотивація навчальної діяльності); сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови. |
The topic of the lesson is “Weather Forecast”. Today at the lesson you will learn how to tell about future actions. You will also describe the weather forecast for the next week. First, we need to remember what the weather is like in different seasons. Sometimes it’s difficult for you to spell the words correctly. Let’s do some practice! Repeat the tongue twister.
Whenever the weather is cold.
|
Мета: демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу, мотивація учнів до його засвоєння; сприяти розвитку мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; сприяти розвитку критичного мислення.
|
Look at the weather forecast. What season is it? What day is it? What’ the weather like? What’s the temperature? What is the weather going to be on Tuesday (Wednesday, Friday, and Saturday)?
|
Мета: забезпечення сприйняття, осмислення й первинного запам'ятовування знань та способів дій, заохочення учнів до самоорганізації процесу навчання; сприяти розвитку навичок аудіювання; сприяти розвитку мовної і слухової пам’яті, сприяти розвитку здібності учнів до комунікації; сприяти розвитку діалогічного і монологічного мовлення; сприяти поважному ставленню до співрозмовника та його думки; сприяти розширенню словникового запасу з теми; сприяти навчанню вміння розповідати про майбутні дії; |
Presentation and explanation of grammar material (p. 111)
Ex. 1 p.110 Find the sentences with will and be going to and read them aloud. What situations do will and be going to describe.
|
Мета: забезпечення засвоєння нових знань та способів дій на рівні застосування в зміненій ситуації, самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації; сприяти навчанню й активізуванню дієслова will і звороту be going to для вираження майбутніх дій в усному і писемному мовленні. |
Ex. 2 p. 111
Ex. 3 p. 112
|
Мета: встановлення відповідності між поставленими завданнями уроку та його результатами, самооцінка діяльності |
Our lesson is going to finish, but we have time to remember what you’ve learnt today. Please, continue the sentences:
|
Мета: забезпечення розуміння мети, змісту й способів виконання домашнього завдання (конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання)
|
Good bye, children! See you next time! |