Урок за темою "Свята у Великобританії"

Про матеріал
Підсумковий урок за темою "Свята у Великобританії" включає вивчений лексико-граматичний матеріал за темою "Свята і традиції". Закріплення матеріалу та повторення проходить в практиці усного та писемного мовлення, аудіювання та читання. Був розроблений та проведений автором в якості відкритого уроку.
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з англійської мови в 5а класі

 ( учитель Гайденко Наталія Олександрівна)

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Тема: Свята і традиції.

Мета: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, повторити правила вживання прийменників перед днями тижня, святами, місяцями; практикуватися в аудіюванні, усному мовленні та читанні; розвивати мовленнєві компетенції учнів; виховувати зацікавлення до вивчення традицій святкування в Британії. 

Обладнання: зошити, словники, підручники, картки із завданнями, відеозапис “British festivals” (Youtube.com, “Windows on Britain. Festivals”) для аудіювання, малюнки свят

Хід уроку:  І Вступ (привітання, повідомлення теми, мети уроку).

1 ) Уведення в іншомовну атмосферу, бесіда з учнями: In Britain there are many holidays. What holidays do you remember? What are they?

2 ) Лексична розминка  Finish sentences” («Закінчи речення») для відпрацювання правил вживання прийменників on, in, at перед назвами свят, днів тижня, датами з використанням малюнків свят (Новий рік, Великдень, Різдво, День Св. Валентина, День всіх святих (Halloween).

3 ) Перевірка домашнього завдання ( впр. 11, с. 95 (РЗ), впр. 3, с. 175 (усно).

ІІ Основна частина уроку: 

1/Аудіювання відеосюжету “British festivals” («Британські свята»).

На передтекстовому етапі учні знайомляться з новими словами та висловами, які вони почують під час перегляду та прослуховування інформації.

New words (Listening)

Guy Fawkes – Гай Фокс, історичний персонаж; race [reis]- перегони, to sign [sain] - ставити підпис, a silver coin – срібна монетка, a craker [kr    k  ]- хлопавка до Різдва.

 Потім учні двічі переглядають відеосюжет (етап прослуховування, перегляду). Під час післятекстового етапу учні стисло відповідають на запитання учителя і виконують письмовий тест для контролю розуміння переглянутого матеріалу.

Find the correct sentences about British festivals (put “Yes”)

(Знайдіть правильні твердження про британські свята і позначте словом «так»)

(Listening)

1/  Pancake Day is in February. ___________________________________________________

2/ British people mustn’t eat pancakes; people have only Pancake Races.__________________

3/ St. Valentine’s Day is a very romantic Day._______________________________________

4/  People usually send Valentine’s card and sign (підписуються) it._____________________

5/At Halloween people often have parties and children dress up as witches. ________________

6/ British people keep their presents under  Christmas Tree until Christmas Day.____________

7/In Britain people  always work at Christmas. ______________________________________ 

8/British people have a special Christmas dinner: roast turkey, roast potatoes and Christmas pudding. ____________________

9/There’s often a silver coin in Christmas pudding. It brings you good luck if you eat it!__________

10/ In Trafalgar Square in London there’s always a really big party in New Year’s Eve.__________

 

Total_______ 

 

 

2/ Усне мовлення.  So you have just known some interesting information about British festivals. I wonder how Ukrainian people celebrate Easter, Christmas, New Year? Let’s listen to our pupils and then  ask 1-2 questions about celebration.  

(Ви дізналися  цікаву інформацію про особливості відзначення свят британцями. А як українці відзначають свята? Давайте прослухаємо короткі повідомлення наших учнів і поставимо їм кілька запитань про особливості українського святкування Нового року, Великодня та Різдва).

Троє учнів роблять короткі повідомлення про особливість українських святкувань і відповідають на запитання однокласників, учителя: 

What presents do you often get on New Year’s Day? Does your family bless Easter bread and Easter eggs in the church? Is Christmas a magic holiday for you? Do you invite many guests to celebrate holidays?

ІІІ Заключна частина уроку:

1 ) Пояснення домашнього завдання: а) записати питання до поданих відповідей (для всіх учнів групи):

Write questions to the following answers:

1/ In Britain people decorate a Christmas tree with toys and lights. 2/ Many children put  big red stockings by their beds for presents. 3/In the evening people usually sing carols and have Christmas dinner. 4/ The whole family get together at Christmas.  

Б) виконати вправу 13*, с. 96 (РЗ) і повторити граматичні  правила на с. 209.

2 ) Підведення підсумків уроку:

  • короткий самоаналіз учнями своєї роботи

(I think I was active today/I worked well/I learnt new information.

I think I wasn’t active/ I didn’t work well ).

Відповідi на запитання учителя: What new information about holidays  did you remember?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make sentences with these words:

 

І     1. British people/some holidays/In spring/celebrate.

       2. Easter/Mother’s Day/May Day/ is/There. 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ    1. In Britain/in March/people/or April/Easter/celebrate.

       2. Easter Bunny/are/ The symbols of Easter/ chocolate eggs/and.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ    1. British people/ Mother’s Day/ in May/celebrate.

        2. All children/to their mothers/nice presents/give. 

 

 

 

 

 

 

 

ІV     1. May Day/There/on the 1st Sunday/is/of May.  

          2. People/a maypole tree/decorate/ with ribbons, flowers.

 

 

 

 

 

 

 

V      1. The most beautiful/becomes/girl/the May Queen.

         2. She/ a crown/of nice flowers/puts. 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 травня 2019
Переглядів
1999
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку