Урок " Задачі економічного змісту"

Про матеріал
Ознайомити із задачами економічного змісту, тобто із задачами про вартість товару, на роботу, задачі пов'язані з бюджетом сім'ї, можливості здійснення покупок. Формувати вміння розв'язувати задачі економічного змісту
Перегляд файлу

Тема: Текстові задачі економічного змісту

Формування предметних компетентностей: ознайомити із задачами економічного змісту – це задачі про вартість товару, на роботу, задачі пов’язані з бюджетом сім’ї, можливості здійснення покупок, ведення фермерського господарства. Формувати вміння розв’язувати задачі економічного змісту.

Фрмування ключових компетентностей:

 вільне володіння державною мовою – чітко й зрозуміло формулювати думки, ставити запитання; математична компетентність - оперувати текстовою і числовою інформацією;                                 інформаційно-комунікаційна компетентність – діяти за алгоритмом та складати алгоритм, визначати достатність даних для розв’язання задачі;                                                                                                                    громадянські та соціальні компетентності – висловлювати власну думку, аргументувати та відстоювати  власну позицію;                                                                                                                                                             підприємливість та фінансова грамотність  - будувати та досліджувати  математичні моделі економічних процесів.

Тип уроку: формування компетентностей                                                                                                                      Методи та прийоми :                                                                                                                                                                        а) інформаційно-рецептивний:  словесний, наочний ( демонстрація роздаткового матеріалу, презентація )           б) інтерактивні – ігри                                                                                                                                                                          в) пошукові  - групове обговорення , взаємопов’язанні запитання                                                                     Міжпредметні зв’язки:   економіка,                                                                                                                                                                Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна                                                                     Наскрізні змістові лінії  :                                                                                                                                                       Змістова лінія  « Арифметика» ( закладає фундамент для подальшого навчання математики та суміжних дисциплін, забезпечує розвиток обчислювальних навичок та логічного мислення; розв’язувати текстові задачі) Змістова лінія « Елементи алгебри» ( систематизує знання про математичну мову та символіку, що реалізується застосуванням буквених позначень та символів для запису)                                                             Епіграф: Вчимося не для школи, а для життя ( Л.А.Сенека)

                                                                  Хід уроку

  1. Організаційний момент:

Гра « Доброго ранку, гарного дня»

Я промовлятиму слова, кого вони стосуються – помахайте мені рукою.

  • - Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам;                                                                                                              - - Доброго ранку, гарного дня всім хлопчикам;                                                                                                                 -Доброго ранку, гарного дня тим, хто встиг вже посміхнутися;                                                                                       - Доброго ранк, гарного дня тим, хто має гарний настрій;                                                                                                - Доброго ранку, гарного дня тим кому сумно;                                                                                                                    - Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що ми будемо робити;

Актуалізація опорних знань , повідомлення теми й мети                                                                                                 Прийом « Роблю висновок»    - вчитель починає речення, а   учні його закінчують                                                      -  На минулому уроці ми розглядали …  ( задачі на рух)                                                                                                        -  Ми дізналися, що шлях  позначається     … швидкість …  час …                                                                                                                                      -  Щоб знайти шлях потрібно…   швидкість …    час …                                                                                                                                               -   При  знаходженні швидкості руху за течією  потрібно …   Швидкість руху проти течії …                                                       -   Щоб знайти відстань,  на яку зближаються об’єкти за одиницю часу потрібно …                                                                        -  Щоб знайти відстань , якщо об’єкти одночасно почали рух в різних напрямках потрібно …                                                          -  Щоб знайти швидкість віддалення  ( з одного пункту одночасно почали рух)  потрібно…                                                           - Щоб  знайти швидкість навздогін (рух в одному напрямку з різних пунктів)    потрібно …                                                                 3. Мотивація навчальної діяльності                                                                                                                                        Слайд 1   Дізнатися, про що буде іти мова на нашому уроці ми зможемо,якщо розшифруємо слово  НОМІЧЕКОНОГО (економічного)  . Епіграфом нашого уроку будуть слова « Вчимося не для школи, а для життя»   Слайд 2 ми дізнаємося , що   економіка комплекс наукових дисциплін про господарство, а саме про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг.                                                                                                                                          Задачі економічного змісту - це задачі про вартість товару, задачі на роботу, задачі, пов’язані з бюджетом сім’ї, можливості здійснення масштабних покупок, задачі на податки, роботу банків, ведення фермерського господарства, використання природних ресурсів рідного краю тощо.                                                                               ------Як ви гадаєте, для чого нам потрібні ці знання?                                                                                                                4. Вивчення нового матеріалу                                                                                                                                                    Слайд 3  Задачі на вартість ( записати в зошит формули із слайду С=а*n,    a=C: n ,        n = C:a  ,    С – вартість товару;     а – ціна товару;      кількість товару -   n                                                                                                                                                            - робота з підручником : № 549, 550,  555 ( можна розглянути усно )                                                                              Слайд 4  Задачі на роботу ( запишіть в зошит формули та позначення величин)   A= N*t      N=A:t     t=A: N              A – вся робота          N -  продуктивність                     t – час роботи                                                                                                   - робота з підручником  № 551, 552, 559                                                                                                                                        Слайд 6   Фізхвилинка: « Відпочинемо активно»   -          Якщо твердження вірне,  то виконуємо  «+»,  якщо ні –

то  , то виконуй  «–».

 

Збільшити  24  на 10,  буде  34 

 

+ ходьба на місці

– руки в сторони

Якщо 9 помножити 0,  буде 9

+ руки в сторони

– руки вгору

Поділити  48 на 2,  буде 24.

+ схилитися додолу

– руки в сторони

Зменшити  90 на 3,  буде 30

+ стрибки на місці

– поприсідати

Найменше  парне число - 2

+ нахили тулуба

– стрибки на місці

Всього існує  9  цифр.

+ стрибки на місці

– нахили тулуба

У людини на руках  10 пальців,

 а на 10 руках – 100.

+ біг на місці

– сісти на місце

 Слайд 5: Задача:  Відстань від Малина до Одеси 600  км автомобіль марки Лада-2110 проходить за 7 год.

Розрахуйте вартість подорожі однієї людини в обидва кінці, якщо на кожні 100 км витрачається 8 л бензину, а 1 л бензину коштує 52 грн.                                                                                                                                                                    600*2 = 1200( км) весь шлях                              1200 : 100=12 (раз)                   12*8 =96 (л)потрібно бензину       96*52 = 4992 ( грн.) – вартість подорожі                                                                                                                                                           

5. Підбиття підсумків                                                                                                                                                                   Рефлексія                                                                                                                                                                                     Інтерактивна вправа «Світлофор» ( сигнальні картки)                                                                                                      Зелений кружечок – урок сподобався

Жовтий кружечок – урок сподобався, але виникли труднощі

Червоний кружечок – урок не сподобався зовсім. Нічого не зрозумів                                                                            Вправа « Підсумок одним словом» - Учні в зошиті ( або усно ) записують один термін, слово, що запам’яталося з даної теми                                                                                                                                                                   Слайд 8    Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »      6. Домашнє завдання: вивчити п. 14   (правила  , формули ) № 556 № 562 

docx
Додано
9 листопада 2022
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку