Урок "Загальний випадок додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток."

Про матеріал
Розробка уроку для дітей з особливими освітніми потребами (глухі діти).Навчання учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток. Вчити застосувати здобуті знання під час обчислення виразів, розв’язанні різних завдань.
Перегляд файлу

 

 

Урок

математики

2 клас

(для глухих дітей)

Вчитель: Ховдій Н.М.

 

2015р.

 

Тема: Загальний випадок додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Мета:  Навчати учнів додавати  двоцифрові числа без переходу через десяток. Вчити застосувати здобуті знання під час обчислення виразів, розв’язанні різних завдань. Розвивати увагу, спостережливість,мислення, пам’ять, мовлення. Виправляти вимову. Виховувати охайність, інтерес до математики.

Словник: назви чисел, додати, дорівнює, запиши, розв’яжи приклад.

Обладнання: таблиці, малюнки, картки, ТЗН, роздатковий матеріал.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Тому дружно всі сідаємо,

Працювати починаємо.

Мовна робота 

Як ви чуєте?

Як тебе звуть?

Скільки тобі років?

В якому класі ти вчишся?

Який сьогодні день?

ІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань, учнів.

1)Лічи десятками

 

2) Яких чисел бракує у цьому ряді?

80; …; …; 83; …; 85; …; …; 88; …; … .

 

3) Прочитайте числа від найбільшого до найменшого. Скільки

всього чисел?

 

30; 33; 38; 80; 83; 88.

              

 

3) Назвіть «сусідів» чисел 29; 35; 30.

4) Каліграфічна хвилинка.Написати цифру 2

5) Математичний диктант.

Записати числа:

-         двадцять шість

-         тридцять

-        сорок п’ять

-         шістдесят один

-         сімдесят сім

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми і завдань уроку.

До нас у гості прийшла лялька і принесла цікаві ігри. Будемо гратися?

Але ігри не звичайні, а математичні

  1. Вивчення, пояснення матеріалу.

Будемо вчитися додавати двоцифрові числа. Нехай нам потрібно додати числа 24 і 73. Запишемо суму цих чисел і розкладемо кожне число на десятки і одиниці.

24 + 73 =  20 + 4 +70 + 3

Додамо десятки, а потім одиниці

Гра «Яблучка»

Яблука з половинок: на одній приклад на другій відповідь. Коли відповідь правильна , яблучко кладеться в кошик.

2) Формулювання правила усного додавання двоцифрових чисел:

Додаючи двоцифрові числа, десятки додають до десятків, одиниці до одиниць.

Гра «Фігури»

Розв’яжи приклади в прямокутниках

Гра « Пташки прилетіли»

На пташці розв’язати приклад і посадити її з гніздечко з відповіддю

       

Задача:

У ящику зелених яблук 12 , червоних на 23 більше ніж зелених,а  жовтих на 24 більше ніж червоних. Скільки жовтих яблук у ящику?

                             

  • Можемо одразу дати відповідь на головне питання задачі?( Ні)
  • Чому? (Не знаємо скільки червоних яблук.)
  • Можемо знайти скільки червоних яблук?
  • Якою дією?(Додаванням)  Чому?
  • Знаючи кількість червоних яблук, можемо знайти скільки жовтих?
  • Якою дією? Чому?

       

Діти записують розв’язання задачі самостійно.

Перевірка роботи за записом на дошці.

 

Самостійна робота з карточками

20+12=           34+10=        16+ 21=         54+ 13=

75+ 11=          62+ 15=       41+ 36=        83+12=

 

lV Підсумок уроку. Оцінка

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
31 липня 2020
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку