Урок. "Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задачі"

Про матеріал
Навчати учнів прийомів обчислень загальних випадків віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; формувати вміння грамотно й аргументовано обґрунтовувати власні дії; виховувати допитливість.
Перегляд файлу

Дата: 12.12.2022

Клас: 2-Б

Вчитель: Нікітенко С.В.

Урок: математика (3 урок 09:50)

Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задачі

Мета: навчати учнів прийомів обчислень загальних випадків віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду; формувати вміння розв’язувати задачі;  розвивати логічне мислення; формувати вміння грамотно й аргументовано обґрунтовувати власні дії; виховувати допитливість.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Електронні ресурси:

                               1) Ютуб-канал:       -    фізкультхвилинка

-         зорова гімнастика

-         відео «Віднімання виду 34-16»

                               2) Презентація до теми уроку Microsoft Office Power Point                                                                  

                               3) Онлайн сервіс Kahoot:

                                                                - математичний диктант

                               4) Інтерактивний сервіс вправ learningapps.org

                                                                - гра «Пазли»

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

Презентація для уроку математики в 1 класі "Взаємне розміщення предметів у  просторі і на площині. Підготовчі вправи до написання цифр" презентация,  доклад, проект

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок

Гра «Пазли»

- Розв’язати приклади і скласти пазли.

Цікава задача

- Чебурашка, Крокодил Гена і Шапокляк чекали потяг 3 години. Скільки годин чекав потяг кожен з них?

Геометрична гра «Заплутаний квадрат»

- Назвати лінії на малюнку, які не є сторонами квадрата.

        2. Каліграфічна хвилинка

- Пригадати правила сидіння під час письмової роботи.

- Записати дату.

- Записати число у якого 1 дес. і 8 од.

3. Математичний диктант

         

    

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці будемо вчитися віднімати двоцифрове число від двоцифрового з переходом через десяток.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Переглянути  відео «Віднімання виду 34-16»
  2. Робота з підручником

Коментоване розв’язування прикладів 449

1 група  - всі приклади

2 група – два приклади

Зорова гімнастика

V. Закріплення вивченого матеріалу

           1.  Колективне опрацювання задачі 450

     1 група – розв’язують задачу самостійно за складеною умовою

     2 група – розв’язують задачу на дошці

Фізкультхвилинка

  1. Геометричне завдання 451

- Накреслити прямокутник  довжина якого 6 см, а ширина 3 см

VІ. Підбиття підсумку уроку

- Які приклади вчилися розв’язувати на уроці?

- Які завдання було виконувати важко?

- Які завдання були легкими?

VІІ.  Домашнє завдання

Обчислити приклади 454 подібні тим, які ми навчилися розв’язувати на уроці. 455 – розв’язати задачу.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку