Конспект уроку з християнської етики інтегрований з уроком праці. Цим уроком мені хотілося б нагадати собі і Вам, що все відбувається на круги своя і що посієш - те й пожнеш.
Тема: Духовний розвиток дитини з опорою на життєвий досвід дитини. 3 клас
Мета: Сприяти духовному розвитку дитини. Вчити нести добро іншим через добрі справи. Виховувати прагнення творити добро, милосердя, ввічливість та бережливість
Обладнання: ватман, олівці, улюблені іграшки дітей: йо – йо, бумеранг, повітряні кульки, ілюстрації до теми.
Хід заняття
Привітання:
Холодно зараз в лісах і лугах
Холодно зайчика, лискам, птахам.
Затишно, тепло в класі у нас.
Доброго дня Вам, вітаєм ми Вас. ( діти сідають за парти ).
"Закон бумеранга" - одне з багатьох назв основного закону, відомого як закон причини і наслідку. Цим уроком мені хотілося б нагадати собі і вам, що все відбувається на круги своя і що посієш - те й пожнеш.
Демонструю дітям як "йо - йо" кілька разів розкручується і закручується.
" Закон причини і наслідку свідчить, що будь-яка дія закінчується в тій же точці, з якої воно почалося,-точно так само, як розкручується і закручується ця іграшка.Все пущене у Всесвіт - будь то думка, слово або ж дія - обов'язково повертається у вихідну точку, з якої воно почало свій шлях. Так, посилаючи оточуючим нас людям дружелюбні думки і дії, ми зустрінемо таку ж дружелюбність з їхнього боку. "
Гра: дітям дається гумка ( резинка ), сказавши щось приємне товаришеві, відпускає кінець гумки і попросіть цю дитину сказати що - небудь приємне у відповідь.
"Що посієш - те й пожнеш" - це прислів'я як не можна краще відображає суть закону бумеранга. Якщо ми будемо добрі і завжди готові надати допомогу іншій людині, ми обов'язково зустрінемо людей, які також будуть добрі і завжди подадуть руку допомоги. Якщо ж ми будемо боятися один одного, постійно побоюючись постраждати від чого – небудь або ж щось втратити, то, швидше за все, наші побоювання збудуться.
Дидактична гра: « Чарівний птах » ( мені допомгає учень)
Діти, витягніть для себе по одній пташці. Таким чином: ті учні у кого пташка жовтого кольору обєднуються у группу біля цих парт, і группа учнів у яких зелененька пташка біля цих парт.
Намалюйте будь ласка ось на цих аркушах птаха – який птах у Вас вийшов. Дійсно це голуб – це пташка символ чистоти, миру та любові.
На одному крилі птаха напишіть всі « крилаті » якості людини ( добрі, позитивні ), а на іншому - якості, що тягнуть людину до землі ( погані, негативні ).
|
|
Добрим
|
чуйним |
Турботливим
|
чесним |
||
Відкритим
|
щирим |
||
Уважним
|
надійним |
||
люб’язним
|
красивим |
Давайте відкриємо свої зошити і запишемо таку істину: Установка: від мене виходить тільки хороше, і тільки хороше приходить до мене.
І насамкінець давайте заспіваємо одну з найулюбленіших наших пісеньок: ( включається музика)
Дружба віддана не зламається,
Не розклеється від дощу і хуг.
Друг в біді не лишить,
Щирим словом втішить –
Отакий він незрадливий,
Справжній друг!