Урок: "Закон бумеранга" 3 клас

Про матеріал

Конспект уроку з християнської етики інтегрований з уроком праці. Цим уроком мені хотілося б нагадати собі і Вам, що все відбувається на круги своя і що посієш - те й пожнеш.

Перегляд файлу

         Тема: Духовний розвиток дитини з опорою на життєвий досвід дитини. 3 клас

Мета: Сприяти духовному розвитку дитини. Вчити нести добро іншим через добрі справи. Виховувати прагнення творити добро, милосердя, ввічливість та бережливість

Обладнання: ватман, олівці, улюблені іграшки дітей: йо – йо, бумеранг, повітряні кульки, ілюстрації до теми.

                                    Хід заняття

Привітання:

Холодно зараз в лісах і лугах

Холодно зайчика, лискам, птахам.

Затишно, тепло в класі у нас.

Доброго дня Вам, вітаєм ми Вас. ( діти сідають за парти ).

"Закон бумеранга" - одне з багатьох назв основного закону, відомого як закон причини і наслідку. Цим уроком мені хотілося б нагадати собі і вам,  що все відбувається на круги своя і що посієш - те й пожнеш.

 Демонструю дітям як "йо - йо" кілька разів розкручується і закручується.

 " Закон причини і наслідку свідчить, що будь-яка дія закінчується в тій же точці, з якої воно почалося,-точно так само, як розкручується і закручується ця іграшка.Все пущене у Всесвіт - будь то думка, слово або ж дія - обов'язково повертається у вихідну точку, з якої воно почало свій шлях. Так, посилаючи оточуючим нас людям дружелюбні думки і дії, ми зустрінемо таку ж дружелюбність з їхнього боку.  "

Гра: дітям дається гумка ( резинка ), сказавши  щось приємне товаришеві, відпускає кінець гумки і попросіть цю дитину сказати що - небудь приємне у відповідь.

"Що посієш - те й пожнеш" - це прислів'я як не можна краще відображає суть закону бумеранга. Якщо ми будемо добрі і завжди готові надати допомогу іншій людині, ми обов'язково зустрінемо людей, які також будуть добрі і завжди подадуть руку допомоги. Якщо ж ми будемо боятися один одного, постійно побоюючись постраждати від чого – небудь або ж щось втратити, то, швидше за все, наші побоювання збудуться.

       Дидактична гра: « Чарівний птах » ( мені допомгає учень)

Діти, витягніть для себе по одній пташці. Таким чином: ті учні у кого пташка жовтого кольору обєднуються у группу біля цих парт, і группа учнів у яких зелененька пташка біля цих парт.

C:\Documents and Settings\ЛизкА\Рабочий стол\Голуб_миру_Пікассо.gif

     Намалюйте будь ласка ось на цих аркушах птаха – який птах у Вас вийшов. Дійсно це голуб – це пташка символ чистоти, миру та любові.

     На одному крилі птаха напишіть всі « крилаті » якості людини ( добрі, позитивні ), а на іншому  - якості, що тягнуть людину до землі ( погані, негативні ).

  • Прочитавши Ваші якості, я можу сформувати найкращого друга для Вас і якості якими обов’язково повинні бути наповнені і ви самі. ( Вивішую Карлсона і якості друга)

    C:\Documents and Settings\ЛизкА\Рабочий стол\1690.gif

 

Добрим

 

чуйним

Турботливим

 

чесним

Відкритим

 

щирим

Уважним

 

надійним

любязним

 

красивим

Давайте відкриємо свої зошити і запишемо таку істину: Установка: від мене виходить тільки хороше, і тільки хороше приходить до мене.

І насамкінець давайте заспіваємо одну з найулюбленіших наших пісеньок: ( включається музика)

               Дружба віддана не зламається,

               Не розклеється від дощу і хуг.

                Друг в біді не лишить,

                Щирим словом втішить –

                Отакий він незрадливий,

                Справжній друг!

  • Шановні гості ми хочемо подарувати Вам серця любові, які ми виготовили своїми руками на уроках праці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 3 клас, Розробки уроків
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
1324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку