Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 3 клас"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 3 клас" складено відповідно до Програми “Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11 класів” рекомендованої Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 на 2018-2019 н. р.

 

 

Основи християнської етики

3 клас

 

    Прагну робити добро

 

Картинки по запросу З радістю творимо добро 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

з/п

     Дата проведення

 

Зміст

 навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

                                               Розділ І.

                             З радістю творимо добро

1

 

Вступ.

 

2

 

Добро від Бога.

Світ сповнений Божої любові. Прояви добра в нашому житті. Злагода між людьми – це прояв Божої любові.

Учень / учениця:

- розуміє, що джерелом добра є Бог;

- наводить приклади проявів добра в житті людини;

- розуміє, що добрі вчинки є служінням людям і проявом богоподібності;

- пояснює, що добрі вчинки є результатом любові до Бога й людей.

3

 

Людина – вінець Божого творіння.

Людина – образ і подоба Божа. Людина – найдосконаліша істота на Землі. Індивідуальність людини.

Учень / учениця:

- розуміє значення слів "образ Божий", "подоба Божа";

- пояснює, чому людина є вінцем Божого творіння.

4

 

Дари Божі для людини.

Світ – Божий дар людині. Покликання людини – берегти та примножувати красу Божого творіння.

Учень / учениця:

- пояснює, чому світ є Божим даром людині;

- усвідомлює, що всі Божі дари – це блага, а не особиста власність;

- наводить приклади дбайливого ставлення до довкілля.

5

 

Завдання людини у світі.

Творити добро для себе та для інших. Оберігати, примножувати Божі дари. Працювати на благо інших людей.

Учень / учениця:

- пояснює, яке завдання людини у світі;

- розуміє важливість праці в житті людини;

- наводить приклади добрих справ для інших.

6

 

Покликання людини.

Покликання до досконалості. Жити в гармонії зі світом та з Богом.

Учень / учениця:

- розуміє, що таке покликання;

- розповідає про різні покликання;

- усвідомлює своє покликання до щасливого життя.

 

 

 

7

 

Право людини на вибір.

Право людини робити вибір. Відповідальність людини за вибір. Божа пересторога перед вибором.

Учень / учениця:

- розуміє необхідність вільного вибору та усвідомлює відповідальність за нього;

- розповідає про батьківські та Божі перестороги перед помилками.

8

 

Наслідки неправильного вибору.

Почуття провини. Духовна й фізична хвороба.

Учень / учениця:

- розповідає біблійну історію про непослух перших людей;

- розуміє наслідки неправильного вибору.

9

 

Урок узагальнення

«З радістю творимо добро»

 

Розділ II.

Життєвий дороговказ

10

 

Заповіді Божі – життєвий  до -

роговказ.

Що таке заповідь? Де, коли і кому Бог дав заповіді. Важливість заповідей Божих.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що таке заповідь;

- розповідає, кому і як Бог дав заповіді;

- може переказати Божі заповіді.

11

 

Заповіді Божі – життєвий до -

роговказ.

Що таке заповідь? Де, коли і кому Бог дав заповіді. Важливість заповідей Божих.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що таке заповідь;

- розповідає, кому і як Бог дав заповіді;

- може переказати Божі заповіді.

12

 

Авторитет Бога у житті лю -

дини.

Повага до особистих переконань людини. Віра в Бога. Ідолопоклонство.

Учень / учениця:

- розуміє, що Бог – єдиний.

- усвідомлює, що таке кумири та ідоли в житті людини;

- розуміє, що непослух Богові приводить до негативних наслідків.

13

 

Пошана Божого імені.

Святість Божого імені. Чистота мовлення.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що ім’я Боже – святе;

- розуміє необхідність шанобливого ставлення до імен інших людей.

14

 

Святкування неділі.

Особливість неділі як прообразу свята Христового Воскресіння.

Учень / учениця:

- усвідомлює значення понять "свято", "будень";

- пояснює, чому християни святкують неділю;

- розуміє потребу поваги до свят та традицій інших народів.

15

 

Пошана та любов до батьків.

Моральний обов’язок дітей перед батьками. Винагорода за послух батькам.

Учень / учениця:

- вчить напам’ять заповідь шанувати батька й матір;

- усвідомлює, що це єдина заповідь, за яку Бог обіцяє винагороду;

- пояснює, як заповідь пошани до батьків найкраще виконувати в щоденному житті.

16

 

Бережемо життя.

Життя як Божий дар. Право людини на життя. Відповідальність людини за власне життя та життя інших перед Богом.

Учень / учениця:

- розуміє, що життя є найціннішим даром Божим людині;

- усвідомлює, що оберігати життя є важливим завданням людини;

- розуміє, що недбале ставлення до свого здоров’я є загрозою життю.

17

 

Радість Різдва Христового.

Люди радіють, що народився Спаситель. Мудреці зі Сходу вітають Немовля у Віфлеємі. Цар Ірод намагається знищити Дитятко Ісуса.

Учень / учениця:

- розповідає історію про переслідування Ісуса Іродом;

- усвідомлює, що життя дитини – це життя Боже;

- уміє поділитися радістю Різдва Христового з іншими.

18

 

Урок узагальнення

«Життєвий дороговказ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

№з/п

 

Дата

проведення

Зміст

навчального матеріалу

 Державні вимоги до рівня  

  загальноосвітньої підготовки учнів

 

 

Розділ III.

Життєвий дороговказ

19

 

Чистота думок і вчинків.

Дотримання слова. Вірність у сімейному житті. Чистота думок і вчинків.

Учень / учениця:

- розуміє значення вірності між людьми;

- усвідомлює, що вірність у сім’ї робить її щасливою;

- пояснює, чому важливо дбати про чистоту думок і бажань ("серце чисте створи в мені, Боже"….).

20

 

Власність людини.

Власність матеріальна та інтелектуальна. Власність особиста, сімейна та суспільна.

Учень / учениця:

- розуміє значення чесної праці;

- розуміє особливості фізичної, інтелектуальної та духовної праці;

- пояснює, чому чужа власність оберігається Богом;

- розрізняє особисту, спільну, державну власність.

21

 

Життя у правді.

Правдомовність. Неправдиве свідчення, осуд, плітки, обмова.

 

Учень / учениця:

- пояснює зміст поняття "правдомовність";

- наводить приклади наслідків неправди;

- пояснює приказку "краще гірка правда, ніж солодка брехня";

- розуміє, що означає осуд та обмова інших людей.

22

 

Радіємо успіхам ближніх.

Вчимося радіти успіхам наших друзів, рідних. Заздрість руйнує взаємини між друзями.

Учень / учениця:

- розповідає про успіхи друзів;

- усвідомлює, що батьки й Бог радіють нашим успіхам у навчанні, праці;

- пояснює небезпеку заздрості.

23

 

Заповідь любові.

"Люби Господа, Бога свого…"; "Люби ближнього свого, як самого себе".

Учень / учениця:

- пояснює зміст заповіді любові;

- наводить приклади дієвої любові.

24

 

Заповідь любові.

"Люби Господа, Бога свого…"; "Люби ближнього свого, як самого себе".

Учень / учениця:

- пояснює зміст заповіді любові;

- наводить приклади дієвої любові.

25

 

Урок узагальнення

«Життєвий дороговказ»

 

 

Розділ IV.

Шляхом добра

26

 

Наставники в житті людини.

Потреба наставника в житті. Наставник – приклад для наслідування.

Учень / учениця:

- пояснює, хто може бути наставником для інших;

- усвідомлює, чому батьки є першими й головними наставниками для дітей;

- розуміє необхідність прислухатися до поради старших.

27

 

 Вміння слухати і почути.

Вміти почути й запам’ятати добрі поради. Ісус Христос навчає слухати.

Учень / учениця:

- розуміє важливість уміння слухати;

- пояснює, що через уважність приходить мудрість;

- усвідомлює важливість виконання волі батьків і Бога.

28

 

Послідовність і постійність у творенні добра.

Вибір добра. Бажання чинити добро. Кроки до добра: відвага, наполегливість.

Учень / учениця:

- розуміє, як важливо бути послідовним і постійним у творенні добра;

- наводить приклади наполегливості у житті.

29

 

Витривалість, наполегливість і мужність на дорозі добра.

Учень / учениця:

- розкриває значення витривалості, мужності у житті;

- розуміє, що таке сила волі.

30

 

Воскреслий Христос змінює життя людей.

Учень / учениця:

- розповідає історію про зустріч Ісуса з невіруючим Фомою;

- усвідомлює важливість сильної віри.

31

 

Найдорожча, наймиліша матінка моя.

Моя мама. Марія – мати Ісуса Христа. Ненька-Україна.

Учень / учениця:

- розповідає історію святкування Дня матері;

- готує вітання та подарунок для матері;

- розповідає про три матері християнської дитини.

32

 

Найдорожча, наймиліша матінка моя.

Моя мама. Марія – мати Ісуса Христа. Ненька-Україна.

Учень / учениця:

- розповідає історію святкування Дня матері;

- готує вітання та подарунок для матері;

- розповідає про три матері християнської дитини.

33

 

"Твори добро – остерігайся зла".

Прагнемо чинити добро. Добро не очікує винагороди.

Учень / учениця:

- пояснює настанову "твори добро, уникай зла";

- обґрунтовує тезу про те, що справжнє добро твориться безкорисливо.

34

 

Урок узагальнення.

«Заповіді Божі – моральний дороговказ для людини»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
2675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку