Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 3 клас"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Основи християнської етики. 3 клас" складено відповідно до Програми “Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11 класів” рекомендованої Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 на 2018-2019 н. р.

 

 

Основи християнської етики

3 клас

 

    Прагну робити добро

 

Картинки по запросу З радістю творимо добро 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

з/п

     Дата проведення

 

Зміст

 навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

                                               Розділ І.

                             З радістю творимо добро

1

 

Вступ.

 

2

 

Добро від Бога.

Світ сповнений Божої любові. Прояви добра в нашому житті. Злагода між людьми – це прояв Божої любові.

Учень / учениця:

- розуміє, що джерелом добра є Бог;

- наводить приклади проявів добра в житті людини;

- розуміє, що добрі вчинки є служінням людям і проявом богоподібності;

- пояснює, що добрі вчинки є результатом любові до Бога й людей.

3

 

Людина – вінець Божого творіння.

Людина – образ і подоба Божа. Людина – найдосконаліша істота на Землі. Індивідуальність людини.

Учень / учениця:

- розуміє значення слів "образ Божий", "подоба Божа";

- пояснює, чому людина є вінцем Божого творіння.

4

 

Дари Божі для людини.

Світ – Божий дар людині. Покликання людини – берегти та примножувати красу Божого творіння.

Учень / учениця:

- пояснює, чому світ є Божим даром людині;

- усвідомлює, що всі Божі дари – це блага, а не особиста власність;

- наводить приклади дбайливого ставлення до довкілля.

5

 

Завдання людини у світі.

Творити добро для себе та для інших. Оберігати, примножувати Божі дари. Працювати на благо інших людей.

Учень / учениця:

- пояснює, яке завдання людини у світі;

- розуміє важливість праці в житті людини;

- наводить приклади добрих справ для інших.

6

 

Покликання людини.

Покликання до досконалості. Жити в гармонії зі світом та з Богом.

Учень / учениця:

- розуміє, що таке покликання;

- розповідає про різні покликання;

- усвідомлює своє покликання до щасливого життя.

 

 

 

7

 

Право людини на вибір.

Право людини робити вибір. Відповідальність людини за вибір. Божа пересторога перед вибором.

Учень / учениця:

- розуміє необхідність вільного вибору та усвідомлює відповідальність за нього;

- розповідає про батьківські та Божі перестороги перед помилками.

8

 

Наслідки неправильного вибору.

Почуття провини. Духовна й фізична хвороба.

Учень / учениця:

- розповідає біблійну історію про непослух перших людей;

- розуміє наслідки неправильного вибору.

9

 

Урок узагальнення

«З радістю творимо добро»

 

Розділ II.

Життєвий дороговказ

10

 

Заповіді Божі – життєвий  до -

роговказ.

Що таке заповідь? Де, коли і кому Бог дав заповіді. Важливість заповідей Божих.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що таке заповідь;

- розповідає, кому і як Бог дав заповіді;

- може переказати Божі заповіді.

11

 

Заповіді Божі – життєвий до -

роговказ.

Що таке заповідь? Де, коли і кому Бог дав заповіді. Важливість заповідей Божих.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що таке заповідь;

- розповідає, кому і як Бог дав заповіді;

- може переказати Божі заповіді.

12

 

Авторитет Бога у житті лю -

дини.

Повага до особистих переконань людини. Віра в Бога. Ідолопоклонство.

Учень / учениця:

- розуміє, що Бог – єдиний.

- усвідомлює, що таке кумири та ідоли в житті людини;

- розуміє, що непослух Богові приводить до негативних наслідків.

13

 

Пошана Божого імені.

Святість Божого імені. Чистота мовлення.

Учень / учениця:

- усвідомлює, що ім’я Боже – святе;

- розуміє необхідність шанобливого ставлення до імен інших людей.

14

 

Святкування неділі.

Особливість неділі як прообразу свята Христового Воскресіння.

Учень / учениця:

- усвідомлює значення понять "свято", "будень";

- пояснює, чому християни святкують неділю;

- розуміє потребу поваги до свят та традицій інших народів.

15

 

Пошана та любов до батьків.

Моральний обов’язок дітей перед батьками. Винагорода за послух батькам.

Учень / учениця:

- вчить напам’ять заповідь шанувати батька й матір;

- усвідомлює, що це єдина заповідь, за яку Бог обіцяє винагороду;

- пояснює, як заповідь пошани до батьків найкраще виконувати в щоденному житті.

16

 

Бережемо життя.

Життя як Божий дар. Право людини на життя. Відповідальність людини за власне життя та життя інших перед Богом.

Учень / учениця:

- розуміє, що життя є найціннішим даром Божим людині;

- усвідомлює, що оберігати життя є важливим завданням людини;

- розуміє, що недбале ставлення до свого здоров’я є загрозою життю.

17

 

Радість Різдва Христового.

Люди радіють, що народився Спаситель. Мудреці зі Сходу вітають Немовля у Віфлеємі. Цар Ірод намагається знищити Дитятко Ісуса.

Учень / учениця:

- розповідає історію про переслідування Ісуса Іродом;

- усвідомлює, що життя дитини – це життя Боже;

- уміє поділитися радістю Різдва Христового з іншими.

18

 

Урок узагальнення

«Життєвий дороговказ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

№з/п

 

Дата

проведення

Зміст

навчального матеріалу

 Державні вимоги до рівня  

  загальноосвітньої підготовки учнів

 

 

Розділ III.

Життєвий дороговказ

19

 

Чистота думок і вчинків.

Дотримання слова. Вірність у сімейному житті. Чистота думок і вчинків.

Учень / учениця:

- розуміє значення вірності між людьми;

- усвідомлює, що вірність у сім’ї робить її щасливою;

- пояснює, чому важливо дбати про чистоту думок і бажань ("серце чисте створи в мені, Боже"….).

20

 

Власність людини.

Власність матеріальна та інтелектуальна. Власність особиста, сімейна та суспільна.

Учень / учениця:

- розуміє значення чесної праці;

- розуміє особливості фізичної, інтелектуальної та духовної праці;

- пояснює, чому чужа власність оберігається Богом;

- розрізняє особисту, спільну, державну власність.

21

 

Життя у правді.

Правдомовність. Неправдиве свідчення, осуд, плітки, обмова.

 

Учень / учениця:

- пояснює зміст поняття "правдомовність";

- наводить приклади наслідків неправди;

- пояснює приказку "краще гірка правда, ніж солодка брехня";

- розуміє, що означає осуд та обмова інших людей.

22

 

Радіємо успіхам ближніх.

Вчимося радіти успіхам наших друзів, рідних. Заздрість руйнує взаємини між друзями.

Учень / учениця:

- розповідає про успіхи друзів;

- усвідомлює, що батьки й Бог радіють нашим успіхам у навчанні, праці;

- пояснює небезпеку заздрості.

23

 

Заповідь любові.

"Люби Господа, Бога свого…"; "Люби ближнього свого, як самого себе".

Учень / учениця:

- пояснює зміст заповіді любові;

- наводить приклади дієвої любові.

24

 

Заповідь любові.

"Люби Господа, Бога свого…"; "Люби ближнього свого, як самого себе".

Учень / учениця:

- пояснює зміст заповіді любові;

- наводить приклади дієвої любові.

25

 

Урок узагальнення

«Життєвий дороговказ»

 

 

Розділ IV.

Шляхом добра

26

 

Наставники в житті людини.

Потреба наставника в житті. Наставник – приклад для наслідування.

Учень / учениця:

- пояснює, хто може бути наставником для інших;

- усвідомлює, чому батьки є першими й головними наставниками для дітей;

- розуміє необхідність прислухатися до поради старших.

27

 

 Вміння слухати і почути.

Вміти почути й запам’ятати добрі поради. Ісус Христос навчає слухати.

Учень / учениця:

- розуміє важливість уміння слухати;

- пояснює, що через уважність приходить мудрість;

- усвідомлює важливість виконання волі батьків і Бога.

28

 

Послідовність і постійність у творенні добра.

Вибір добра. Бажання чинити добро. Кроки до добра: відвага, наполегливість.

Учень / учениця:

- розуміє, як важливо бути послідовним і постійним у творенні добра;

- наводить приклади наполегливості у житті.

29

 

Витривалість, наполегливість і мужність на дорозі добра.

Учень / учениця:

- розкриває значення витривалості, мужності у житті;

- розуміє, що таке сила волі.

30

 

Воскреслий Христос змінює життя людей.

Учень / учениця:

- розповідає історію про зустріч Ісуса з невіруючим Фомою;

- усвідомлює важливість сильної віри.

31

 

Найдорожча, наймиліша матінка моя.

Моя мама. Марія – мати Ісуса Христа. Ненька-Україна.

Учень / учениця:

- розповідає історію святкування Дня матері;

- готує вітання та подарунок для матері;

- розповідає про три матері християнської дитини.

32

 

Найдорожча, наймиліша матінка моя.

Моя мама. Марія – мати Ісуса Христа. Ненька-Україна.

Учень / учениця:

- розповідає історію святкування Дня матері;

- готує вітання та подарунок для матері;

- розповідає про три матері християнської дитини.

33

 

"Твори добро – остерігайся зла".

Прагнемо чинити добро. Добро не очікує винагороди.

Учень / учениця:

- пояснює настанову "твори добро, уникай зла";

- обґрунтовує тезу про те, що справжнє добро твориться безкорисливо.

34

 

Урок узагальнення.

«Заповіді Божі – моральний дороговказ для людини»

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лаврук Зореслав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 3 клас, Планування
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
15592
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку