Урок "Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел, розв’язування задач"

Про матеріал

Закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв'язувати задачі, формувати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Урок  математики

2 клас

 

Тема:Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел, розв’язування задач

Мета: Закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв’язувати задачі, формувати вміння аналізувати, робити висновки, правильно критично оцінювати свою працю, виховувати інтерес до математики.

Обладнання: Капітошка, таблиці, презентація до уроку, Сонечко.

Тип уроку:підсумковий

                                                          Хід уроку

I. Організація класу до уроку

  • Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий

Гостей багато завітало

Повернемось обличчям до гостей,

І лагідно промовимо «Добрий день».

 

II. Мотивація навчальної діяльності. (слайд №1)

- У нас урок математики. А яким би ви хотіли його бачити?

 

             навчальним веселим

 

 

 цікавим                   дружнім

 

                                   казковим

 

( Слайд №2)

- На уроці  необхідно :

Міркувати –швидко

Відповідати –правильно

Лічити –точно

Писати-гарно

ІII. Актуалізація опорних знань

- На наш урок завітало сонечко. (слайд 3).

Від його промінчиків у класі посвітлішало. Воно прийшло подивитися, чи знають математику учні 2-Акласу. Але що це? ( слайд №4)

Хмарки закрили сонечко, вони не хочуть, щоб воно нам світило. А хмарки складаються з краплинок дощу або снігу,бо вже повітря стає холодним. Вони маленькі,прозорі! Ось такі!( слайд № 5, 6)

- Я  зустріла цю краплинку сьогодні вранці. Ось що вона мені розповіла. До нас вона прийшла з океану. І принесла з собою чарівні краплинки  із завданнями. Тож давайте подивимося, яке завдання сховалося за першою краплинкою.

 

1.Каліграфічна хвилинка.(слайд7)

- Відкрийте зошити і запишіть  число і класна робота.

- Урок продовжимо без зупинки з каліграфічної хвилинки

Сядемо всі рівненько,

Цифру виведемо гарненько.

( Характеристика каліграфічної хвилинки)

А тепер відкриємо завдання наступної краплинки. « Закінчи речення»(слайд 5)

2. Гра « Мікрофон» ( слайд №8)

-Які арифметичні дії ви знаєте?

-Як називаються компоненти при додаванні?

-Яку виконуємо дію, щоб знайти суму?

-Як називаються числа при відніманні?

- Щоб знайти різницю треба...?

-Що таке периметр?

-Як знайти периметp?

-Яку фігуру називають прямокутником?

- Що таке квадрат?

- А покажіть мені прямий кут, гострий кут, тупий кут.

Молодці!

3. Математичний диктант (слайд 9 )

 На цьому не зупиняємося і беремо наступну краплинку.

-Діти, послухайте розповідь краплинки і запишіть у зошити всі числа, які почуєте під час прослуховування.

                                                    Текст

Я одна з багатьох краплинок великого світового океану, який об'єднує в себе 4 океани, та 30 морів.Всього 70 відсотків поверхні Землі вкрито водою.

 У нас в Україні є 2 моря: Чорне і Азовське, а також більше 30 рік.

 Ваше тіло на 75 відсотків  складається  з води. Без води ваш організм може прожити лише 4 доби.Людина випиває за день 2 літри води і у 20 разів більше води використовує для миття посуду та приготування їжі.

- Прочитайте числа, які записали.(1,4,30,70,2,30,75,4,2,20)

- Назвіть лише двоцифрові числа. Перегорніть краплинки і прочитайте слово, яке сховалося під ними.

-Розумники!

Часу не гаємо і відкриваємо наступну хмаринку-краплинку.

4. Розумова розминка (фронтальна робота)

«Усний рахунок» (слайд 10,11,12)

Усний рахунок ми виконаємо граючись у гру «Мовчанка»

Я показую числа і дію, яку потрібно виконати, а ви лише називаєте відповідь.

  • Молодці і з цим завданням справилися.
  • Відкриваємо наступну хмаринку- краплинку.

ІV. Повідомлення теми уроку.

- Як називаються числа які ви додавали? (Двоцифрові.) А тема нашого уроку «Закріплення додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач».

- Доведіть, що ви вмієте це робити.

V. Закріплення вмінь додавати та віднімати двоцифрові числа.

1. Розв’язування кругових прикладів. ( слайд №13)

 57-9  55+24  79-38  41-5 88-24     36+52     48+7      64-7

2. Робота за підручником № 379

Побудова виразів. ( один учень біля дошки  або по черзі, по-одному)

VІ. Фізкультхвилинка. ( слайд №14)

- З цим ми впораємося швидко.

Раз, два, три , чотири, п’ять

Час прийшов відпочивати.

- Cкільки сторін у фігурі – стільки відповідних дій треба зробити.

 

«Сплесніть діти  стільки раз

 

А от стільки тупнемо ногою

 

Стільки раз присядем й встанем 

 

 

А іще от стільки раз підстрибнем

 і політаєм, з неба зірки позбираєм»

 

Десять, дев’ять, вісім, сім

Час за парти нам усім.

3. Робота над задачею. ( слайд №15)

- Гарно впорались. Наступна хмаринка підготувала нам задачу.

- Розв’язування задач № 382

- І цю хмаринку ми подолали. Рухаємося далі.

4. Робота з геометричним матеріалом.(слайд №16, 17)

- Яку геометричну фігуру ви бачите на екрані?

- Знайдіть периметрпрямокутника із сторонами 4см і 2см.

(усно  відповідають) Накресліть фігуру. Проведіть відрізок так, щоб утворилося 2 квадрати.

5.Ура фізкультхвилинка!

Раз, два –всі присіли

Потім вгору підлетіли!

Три, чотири- нахилились

До струмочка, гарно вмились

П'ять, шість- всі веселі крутимось, як каруселі

Сім, вісім- в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли

Дев'ять,десять-відпочили

І за парти тихо сіли.

6.Письмове розв’язування виразів.(слайд18).

- І знову звернемося до краплинок.Це завдання пов’язане ще з однією історією Капітошки. Зовсім недавно, вона була на хмарі  і її найбільш вразило те, що з настанням холодів краплинки перетворюються на сніжинки та летять на землю, щоб зігріти рослини під час морозів.

7. Кодування.

- Залишилась остання хмаринка. Яке завдання вона приготувала? – «Кодування». Обчисли приклади, звір їх значення

- Розв’язавши приклади на них ми зможемо з вами дізнатися, яке слово зашифровано і нарешті хмарки розійдуться і ми зустрінемося з сонечком.

 

1

7

9

24

82

47

89

57

77

а

е

з

л

і

ц

д

о

м


 

     70+7=77

45+12=57                   о

14+10=24                   л

77- 70-6= 1

 

40+17=57                   о

63+26=89                   д

80-33=47                    ц

44+38=82                    і

 

VIІ.Рефлексія – підсумок уроку(  №19)

- А чи всі молодці? Готуємо долоньки.

1.Гра «Відповідай відверто».

- Ти гарнопрацював на уроці?

- Тобі сподобався урок?

- Ти вмієш розв’язувати задачі?

- Ти навчився «+», «-» двоцифрові

числа?

 

- Дітки, а ви звернули увагу, що ще одна краплинка залишилася, що ж вона нам підкаже.

VІІI. Домашня робота(слайд 20)

с. 62 №385, №386

- І нарешті остання краплинка (слайд 21)

                 Всі ви добре працювали

                 На уроці не дрімали

                 Всі завдання розв’язали,

              Тому всі ви молодці.   

Додаткові   завдання:

69..9..10..1=69       38..10..12=40

«Чарівні дужки»

54-24+20=10    60-10+5=55

97-5+2=90        68+20-8=8

 


 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
2526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку