8 клас
ТЕМА: Тематичний залік з теми «Текстовий процесор»
Я не відчуваю страху перед комп’ютерами,
я жахаюсь їх відсутності.
Айзенк Азімов
Навчальна мета: Продемонструвати вміння оперувати теоретичним матеріалом з теми «Текстовий процесор»
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати на публіку, ораторські здібності
Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння пояснювати та узагальнювати.
Тип уроку: Урок перевірки знань
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент (налаштування учнів на роботу, перевірка присутніх)
II. Етап орієнтації
Мета уроку — перевірити знання з теми «Текстовий процесор».
Форма перевірки — тематичний залік.
Учитель ділить клас на групи і ставить завдання: першу половину уроку одна група працює з теоретичними завданнями, а друга виконує практичну частину заліку. Потім групи учнів міняються місцями і виконують іншу частину тематичного заліку.
ІV. Етап навчальної діяльності
Завдання
Чітко та лаконічно відповідати на поставлені запитання з теми, орієнтуватися в теорії та практиці.
Перелік можливих запитань та практичних завдань для учнів дивіться у додатках.(ДОДАТОК )
VI. Контрольно-оцінювальний етап
Учитель виставляє оцінку за володіння практичним матеріалом з теми, а щодо теоретичного матеріалу, то до наступного уроку учитель перевірить письмові роботи учнів та узагальнить отримані бали з теми «Текстовий процесор Word»
Створити тестові завдання з теми «Текстовий процесор»
Контрольні питання до тематичного заліку з теми
«Текстовий процесор Word»
КАРТКА 1
Наберіть текст за зразком, дотримуючись правил форматування тексту та виділіть іншим кольором текст, що повторюється.
Дом, который построил Джек
Вот дом,
Который построил Джек.
А это пшеница,
Которая в темном чулане хранится
В доме,
Который построил Джек.
А это веселая птица-синица,
Которая ловко ворует пшеницу,
Которая в темном чулане хранится
В доме,
Который построил Джек.
Вот кот, который пугает и ловит синицу,
Которая ловко ворует пшеницу,
Которая в темном чулане хранится
В доме,
Который построил Джек.
КАРТКА 2
КАРТКА 3
Створіть список за зразком. Символ знайдете в наборі Wingdings.
ТІСТО РАССИПЧАТЕ
400г. муки
200г. масла
0,5 стакана воді
Розтерти масло, добавить муку, воду, всипать 0,5 чайной лошки соли и замісити тусто. Використати тесто для ватрушок, пирагів.
Перевірте орфографію. Випишіть внизу список слів, запропонованих на заміну слова «лошки».
КАРТКА 4
Наберіть текст за зразком з використанням об’єтів SmartArt
Погода
У природы нет плохой погоды,
Всякая погода – благодать.
Дождь и снег, любое время года
Надо благодарно принимать.
КАРТКА 5
Створіть таблицю за зразком з усіма написами