Урок "Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної"

Про матеріал
У поданій розробці вміщено наочний та роздатковий матеріал, який допоможе вчителю при підготовці до уроку за поданою темою.
Перегляд файлу

Тема. Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.

КНЦ. Дати учням поняття про замкнені і незамкнені лінії. Закріпити вміння креслити ламану лінію на папері, будувати замкнені і незамкнені криві та ламані лінії. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, активність. Виховувати взаємоповагу у колективі.

Тип уроку. Формування знань, умінь та навичок.

Перебіг уроку

1. Організаційний момент.

 Психологічний позитивний настрій.

- Сьогодні помандруємо казковим лісом, зустрінемося з різноманітними звірятками.

2. Усний рахунок.

 

Стокові векторні зображення Лісова галявина | Depositphotos®

ᐈ Сказочное дерево рисунки, фото деревья сказочные | скачать на  Depositphotos®  Де і за скільки можна придбати новорічну ялинку в Луцьку - Район Луцьк                        Грибочок білий - Гриби - Дім Фігур      Урок розвитку монологічного мовлення. Складання розповіді за малюнком для 2  класу                             Дидактичний матеріал з математики      Пластиковая декорация КОЛОБОК. ЛИСА, 0,63*0,95м

     5       >     3                                     2      <     4                                        6       >    1

  • Під кожним малюнком написати число, яке вказує на кількість предметів.
  • Порівняти пари чисел

-    Яких предметів на малюнку є порівну? ( Сонечко і лисичка; хмаринки і грибочки)

3. Гра «Відшукай числа»

1□3□5□7□9□

□9□76□4□2□

(Усі зачитують ланцюжки цифр)

ІІІ. Виконання вправ стандартного характеру.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх?        (число 4)

  • Що ви знаєте про це число?
  • Назвіть сусідів числа 4.
  • Якою цифрою позначається на письмі?
  • Запишемо цифру 4 у повітрі.
  • І викладемо цю цифру з кубиків Лего.

ІѴ. Виконання вправ реконструктивно-варіантного характеру.

  • Подовжуємо роботу з цеглинками. Це завдання пропонує зайчик.
  1. Робота з кубиками

(вчитель показує приклад, на дошці на кольорових малюнках з лєго наклеєні відповіді, учні показують відповідну цеглинку)

 

6 – 4 = 2                 3 + 5 = 8                     10 – 4 = 6     

5 + 2 = 7                 9 – 4 = 5                      6 + 3 = 9

 

  1. Індивідуальна робота. Знаходження значень виразів
  2. А ми для зайчика назбираємо морквинок похарчуватися.
  3. (Учні на морквинках обчислюють приклади. Вчитель збирає їх )

6+0=         10-0=        8-5=

                7-4=         4+2=         5+4=

Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А

Гра «Кіт та Мишка»

Зараз грати почнемо,

Руки дружно зімкнемо

Замкнену створили –

Кота до мишки не впустили!

Ось замочок відкриваєм _

Котик мишку доганяє

А замкнемо руки знову –

І маленька мишка вдома.

  1. Робота з новим матеріалом

Під час гри ми утворили замкнену і незамкнену лінію. Отож, продовжимо розмову.

  • Яка лінія є замкнутою? (Яка не має початку ні кінця)
  • Яка лінія є незамкнута?
  • Що таке ламана? ( Лінія, яка складається з відрізків)
  • Чим відрізняється ламана лінія від кривої?
  1. Робота в зошиті

Завдання  2

  • Яким чином можна замкнути ламану?
  1. Робота із задачами колективно. Складання задачі театралізовано.
  • Наступне завдання приніс нам Їжачок.
  • Попрацюємо із задачею

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка"

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок білочки"

 

 

 

}?

 

  • Складемо умову задачі
  • Скільки було їжачків?
  • Скільки було білочок?
  • Повторіть запитання до задачі.
  • Яку дію виконаємо?
  • Як відповімо на запитання до задачі?

Ѵ. Виконання вправ творчого  характеру.

  1. Робота в групах над задачами.
  2. Кожна група отримує аркуш із скороченим записом задачі. Записують розв’язок у призначеному місці.
  3. На дошці приклади із пропущеними цифрами, на місці яких є яблучка. Учні математичними віялами показують правильну відповідь.

10 -Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru = 4            4 + Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru  = 6

           Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru + 3 = 8           Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru  - 2 = 5

-Покажіть віялами числа, на які впали яблучка.

ѴІ. Контроль сформованості умінь і навиків.

А Лисичка, спостерігаючи за вами протягом усієї роботи, хоче перевірити ваші знання, приготувавши такі завдання:

    1. Тестова письмова робота

          

Тести                         Ів.

1.Встав пропущені числа.

4 +  = 6  7 -  = 4   

2.Обчисли.

 1 + 7 + 0 =           6 – 3 – 1 =

3.Порівняй числа.

5 < 7  9  3  3  0 

4  4 5  8  8  3  

4.Розв’яжи задачу за малюнком.

 

               

           +                =    

Відповідь: сніжинок.

 

5. Накресли ламану з трьома ланками.

 

                                         

 

Тести                                    ІІв.

1.Встав пропущені числа.

3 +  = 5  10 -  = 6  

2.Обчисли.

 2 + 7 + 0 =          7 – 4 – 1 =

3.Порівняй числа.

5 < 7  8  5  4  2 

4  3 7  7  7  0  

4.Розв’яжи задачу за малюнком.

 

                    

           +                     =    

Відповідь: квіток.

 

5. Накресли ламану з трьома ланками.

                                             

            

  • А на завершення нашого уроку продовжимо роботу над темою тижня.
  • Нагадайте, як вона звучить? Мода
  • Отож, продовжимо дизайнерську майстерність. Підготуємо звіряток до зими, розфарбовуючи для них одяг.

 ѴІІ. Рефлексія

 Вибрати смайлики зі своїм настроєм після уроку.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
3120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку