Тема. Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.
КНЦ. Дати учням поняття про замкнені і незамкнені лінії. Закріпити вміння креслити ламану лінію на папері, будувати замкнені і незамкнені криві та ламані лінії. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, активність. Виховувати взаємоповагу у колективі.
Тип уроку. Формування знань, умінь та навичок.
Перебіг уроку
1. Організаційний момент.
Психологічний позитивний настрій.
- Сьогодні помандруємо казковим лісом, зустрінемося з різноманітними звірятками.
2. Усний рахунок.
5 > 3 2 < 4 6 > 1
- Яких предметів на малюнку є порівну? ( Сонечко і лисичка; хмаринки і грибочки)
3. Гра «Відшукай числа»
1□3□5□7□9□
□9□76□4□2□
(Усі зачитують ланцюжки цифр)
ІІІ. Виконання вправ стандартного характеру.
Три веселі киці
Грались на травиці.
Рижик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх? (число 4)
ІѴ. Виконання вправ реконструктивно-варіантного характеру.
(вчитель показує приклад, на дошці на кольорових малюнках з лєго наклеєні відповіді, учні показують відповідну цеглинку)
6 – 4 = 2 3 + 5 = 8 10 – 4 = 6
5 + 2 = 7 9 – 4 = 5 6 + 3 = 9
6+0=□ 10-0=□ 8-5= □
7-4=□ 4+2=□ 5+4=□
Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А
Гра «Кіт та Мишка»
Зараз грати почнемо,
Руки дружно зімкнемо
Замкнену створили –
Кота до мишки не впустили!
Ось замочок відкриваєм _
Котик мишку доганяє
А замкнемо руки знову –
І маленька мишка вдома.
Під час гри ми утворили замкнену і незамкнену лінію. Отож, продовжимо розмову.
Завдання 2
|
— □ — □ |
}? |
Ѵ. Виконання вправ творчого характеру.
10 - = 4 4 + = 6
+ 3 = 8 - 2 = 5
-Покажіть віялами числа, на які впали яблучка.
ѴІ. Контроль сформованості умінь і навиків.
А Лисичка, спостерігаючи за вами протягом усієї роботи, хоче перевірити ваші знання, приготувавши такі завдання:
1. Тестова письмова робота
Тести Ів. 1.Встав пропущені числа. 4 + = 6 7 - = 4 2.Обчисли. 1 + 7 + 0 =□ 6 – 3 – 1 =□ 3.Порівняй числа. 5 < 7 9 3 3 0 4 4 5 8 8 3 4.Розв’яжи задачу за малюнком.
+ = Відповідь: сніжинок.
5. Накресли ламану з трьома ланками.
|
Тести ІІв. 1.Встав пропущені числа. 3 + = 5 10 - = 6 2.Обчисли. 2 + 7 + 0 =□ 7 – 4 – 1 =□ 3.Порівняй числа. 5 < 7 8 5 4 2 4 3 7 7 7 0 4.Розв’яжи задачу за малюнком.
+ = Відповідь: квіток.
5. Накресли ламану з трьома ланками.
|
ѴІІ. Рефлексія
Вибрати смайлики зі своїм настроєм після уроку.