Урок "Засвоєння таблиці ділення на 8"

Про матеріал
Тема: Засвоєння таблиці ділення на 8. Мета: закріпити знання учнів таблиці ділення на 8, формувати вміння розв’язувати приклади та задачі на основі знань вивчених таблиць множення і ділення, задачі на різницеве порівняння двох часток і двох добутків, повторити геометричні фігури , їх особливості побудови; удосконалювати уміння працювати в парах і групах. Розвивати пам'ять, логічне мислення, навички само та взаємоперевірки, уміння порівнювати, робити висновки. Виховувати активність та відповідальність на уроці, наполегливість у досягненні поставленої мети, почуття поваги до інших людей, бажання зробити приємне.
Перегляд файлу

2 клас Математика

Виконав вчитель початкових класів початкової школи 332 м.Києва

Приходько Ірина Миколаївна

 

Тема: Засвоєння таблиці ділення на 8.                                                            

Мета: закріпити знання учнів таблиці ділення на 8, формувати вміння розв’язувати приклади та задачі на основі знань вивчених таблиць множення і ділення, задачі на різницеве порівняння двох часток і двох добутків, повторити геометричні фігури , їх особливості побудови; удосконалювати уміння працювати в парах і групах. Розвивати пам'ять, логічне мислення, навички само та взаємоперевірки, уміння порівнювати, робити висновки. Виховувати активність та відповідальність на уроці, наполегливість у досягненні поставленої мети, почуття поваги до інших людей, бажання зробити приємне.

Обладнання: проектор, ноутбук, екран, дидактичний матеріал, геометричні фігури.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І. Організація класу.

                                            Приготуйтеся швиденько,

                                            Станьте біля парт рівненько.

                                            Ми урок розпочинаєм.

                                            Багато нового пізнаєм.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

   - Діти, сьогодні я запрошую вас у чудову подорож до Країни Знань. В ній живуть всі букви, цифри і знаки, правила і формули та інші знання , які накопичили люди за свої багато тисячолітнє існування на планеті Земля. В палаці Мудрості живе Королева Математика.(слайд)

115bef0d3718

ІІІ. Актуалізація знань.

1. Вправа  «Мікрофон»

- У Королеви Математики є помічниці – цифри. Згадаймо їх.(слайд ).

Ми вивчили таблицю ділення на 8. Перевіримо ваші знання(слайд).

8 * 5 + 8 * 3

( 36 – 4 ) : 8

8 * 5 + 5 * 8

3 * 7 -  7 * 3

8 * 9 – 8 * 8

24 : 8 + 24 : 3

2. Фронтальне опитування.

- Математика за своїми обов’язками виконує 4 основні арифметичні дії. Які? (слайд )

- Крім основних арифметичних дій Математика ще порівнює числа і величини (слайд)

 - Порівняйте:

* На скільки більше зайців,ніж лисиць?

* У скільки раз менше птахів, ніж тварин?

3. Гра «Весела задачка» (робота у групах)

1) Василько і Олеся йшли на озеро. По дорозі назустріч їм йшли Наталка і Ірина, а потім ще три однокласники. Скільки дітей йшло на озеро?

(2 дівчини)

2) На вербі росло 5 груш ,а на яблуні 17 яблук. Скільки фруктів росло на двох деревах? ( 17яблук )

3)  Один ослик ніс І0кг цукру, а другий ослик ніс 10кг вати. У кого вантаж важчий?(однакові)

4)  Одне яйце  вариться 8 хв. За скільки хвилин зваряться п’ять яєць?(8хв.)

5)  Кінь з вершником пробіг 4 км. Скільки кілометрів пробіг вершник?(4км)

6) Чотири мишки гризли скоринку сиру. Підкралася кішка і схопила одну мишку. Скільки мишок продовжували гризти скоринку сиру?(0)

4. Слово вчителя

  - Сьогодні я по електронній пошті отримала лист від Королеви Математики. Давайте його прочитаємо.(слайд)                                          

Любі третьокласники!

Запрошую вас до Країни Знань. Я відкрию вам свою таємницю, яка допоможе вам у навчанні. Щоб потрапити до Палацу Мудрості, треба виконати завдання.

                                                      Успіхів вам!

  •                   Діти, ви згодні вирушити у подорож? Будьте уважні, працюйте дружно. Рушаймо !

ІV. Основна частина

  1.               Приклади комп’ютера  Всезнайкіна (слайд )

* Знайди помилку (слайд 14)                                                                                       

 36 – 16 : 8 = 34 (38)

 64 + 32 : 8 = 68

 33 – 24 + 72 : 8 =18(0)

- Чому припустилися помилок?

* Обчисли самостійно (робота в парах – взаємоперевірка) (слайд )

8 * 2 – 8 : 2

56 : 8 + 64 : 8

48 : 8 + 24 : 8

- Перше слово з таємниці Королеви – «Слухай»    (слайд )

Фізкультхвилинка

Рано вранці кожен день

робимо зарядку.

Дуже любимо робити

вправи по порядку.

Дружно крокувати,

руки піднімати.

Присідати і вставати

високо до хмар стрибати                              

2. Розв’язання задач професора Задачкіна ( слайд )

                                    i (5)

Задача 1. (Слайди )

Що важче і на скільки кілограмів:

8 пакетів борошна, по 2кг в кожному,

                          чи

5 сіток картоплі, по 3кг в кожній?

                                           Розв’язання

1) 2 * 8 = 16 (кг) – маса борошна;

2) 3* 5 = 15 (кг) – маса картоплі;

3) 16 – 15 = 1 (кг) – важче борошно

Відповідь : на 1кг борошно важче.

  • Друге слово з таємниці королеви – «Дивись!» (слайд )

Задача 2 (слайд )

  1.               72 : 8 = 9 (грн.) – одна лялька;
  2.               28 : 4 =7 (грн.) – один ведмедик;
  3.               9 – 7 = 2 (грн.) – дорожче лялька.

Відповідь : на 2грн. дорожча лялька.

Запитання :  

- Чим схожі ці задачі? ( Обидві на різницеве порівняння )

- Які відмінності знайшли? ( Перша –на порівняння добутків, друга – часток )

- Третє слово з таємниці Королеви – «Думай!» (слайд )

Вправи для очей

4. Геометричний матеріал від Лінійки й Олівця. (слайд )

Завдання 1.(Слайд )

Що зайве? Чому?

  • Назвіть ознаки прямокутника?

Завдання 2. № 363(фронтально) (слайд )

АВ + DC = 2см + 2см =2см * 2 = 4см

AD + BC = 3см + 3см = 3см * 2 = 6см

- На скільки сума сторін AD і BC   більша за суму сторін AB і DC ?( на 2см )

Завдання 3. Робота в парах (слайд )

- Як чотирма рухами з прямокутника зробити восьмикутник?

- Четверте слово з таємниці Королеви – «Виконуй!» (слайд)

V. Підсумок уроку. Рефлексія

1. Коментування вислову « Слухай! Дивись! Думай! Виконуй !» (слайд )


2. Гра «Мікрофон»:
- Чи сподобався вам урок?
- Із запропонованих слів оберіть ті, які найкраще охарактеризують наш урок: (вдалий, цікавий, корисний, пізнавальний, нудний)
- Що цікавого ви дізналися на уроці?
-Який настрій був сьогодні на уроці?

C:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop\Screenshot_1.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку