Урок "Завдання на державну підсумкову атестацію у 4 класі в 2017-2018 навчальному році"

Про матеріал

Державна підсумкова контрольна робота з літературного читання та української мови для учнів 4 класу в 2017-2018 навчальному році

1.Прочитай уважно текст.

Куди подівся гриб?

Костик із сестричкою пішли в ліс по гриби. У лісі розбрелися в різні боки. А щоб не загубитися, час від часу перегукувалися.

Наталочка помітила під ялинкою боровичок і радісно скрикнула: такий він був великий і красивий.

-Костику, - погукала вона братика, - йди-но поглянь на мого гриба!

Брат відгукнувся, однак не підійшов до Наталочки.

Наталочка поставила кошик біля ялинки, а сама побігла до Костика. Зазирнула до його кошика й сказала:

-Ой, та в тебе ж боровики маленькі. А ти на мого поглянь.

-Гаразд, потім, - сказав брат. – Їж чорницю. Бачиш, скільки її тут?
Коли наїлися ягід, Наталочка повела брата за собою. Підійшовши до ялинки, вона мерщій підняла її нижню гілку й мовила:
-Глянь який…
Але гриба там не було.
-Нема? – здивувалася Наталочка. – Куди ж він подівся?
-Його тут і не було, - сказав брат. – Ти обманула.
-Був, я навіть торкалася до його шапочки…
Наталочка обдивилася довкола. Все правильно: та ж самісінька ялинка, кошик ось стоїть.
-Був гриб. Чесне слово, був. Ось тут, під цією гілкою. Але Костик не вірив.
-Гриб хтось украв, - сказала Наталочка.
-У твого гриба ноги виросли, й він утік, - засміявся Костик.
Наталочка присіла навпочіпки й уважно обдивилася землю під ялинкою.
-Дивись, - вигукнула вона, - ось те місце, де він ріс.
Костик нагнувся й помітив у землі шматочок корінчика й гніздечко, де сидів гриб.
-Справді. Але хто ж узяв його? – задумався Костик.
-Такий красивий був гриб, - пожалкувала Наталочка. – Чому я одразу не поклала його до кошика? А хтось підібрав.
-Стривай, ми зараз взнаємо, чи був тут хтось. Аго-о-ов!.. – щосили погукав Костик.
-О-ов!.. – відізвалася луна.
Раптом на сосні щось хруснуло, і на дітей посипалася стара хвоя. Подивилися вгору.
-Білка! – вигукнули разом.
На сучку сиділа білка й лапками тримала великий боровик.
-Мій гриб! – сплеснула в долоні Наталочка.
-Тепер все зрозуміло, - сказав Костик. – Гриб узяла білка. Вона висушить його на сонці й заховає. А взимку з'їсть. Запаслива…
(304 слова) За Василем Хомченком
2.Визнач, де відбуваються події, описані у творі.

А у селі

Б у місті

В у лісі

3.Що помітила Наталочка під ялинкою?

А боровика

Б маслюка

В опенька

4.Якими ягодами ласували діти?
А малиною
Б чорницею
В суницею

5. Спиши текст, розкриваючи дужки.
Хлопчики викопали в лісі по три ду(б,п)ки.
Удома Дмитрик ро(з,с)клав свої д(е,и)ревця. Узявся садити. Посадив одне. На друге хлопчик под(е,и)вився й вик(е,и)нув на вул(е,и)цю. Йому здалося, що корі(н,нн)я в нього кволе. І третє вик(е,и)нув, бо гілочки сла(б,п)кі.
А Сергійко посадив усі свої ду(б,п)ки. Підібрав вик(е,и)нуті Дмитриком д(е,и)ревця й теж посадив. Пол(е,и)ває дубочки, ростуть вони, з(е,и)л(е,и)ніють.

За Василем Сухомлинським

6.Випиши зі списаного тексту ім'я хлопчика, який посадив усі дубки. Якими прикметниками ти можеш охарактеризувати його? Запиши їх.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________


7. Знайди в другому абзаці списаного тексту слово, яке має чотири склади. Випиши його, поділяючи на склади.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Випиши з другого абзацу списаного тексту іменники, вжиті у формі однини. У дужках зазнач їх рід.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


9. Що ти думаєш про хлопчиків зі списаного тексту? Запиши свої думки у формі тексту (3-4 речення).


Державна підсумкова контрольна робота з математики для учнів 4 класу

в 2017-2018 навчальному році

1.Розв'яжи задачу з поясненням.

У неділю мама, тато, двоє синів і дочка пішли в зоопарк. Вхідний квиток для дорослого коштує 75 грн, а для дитини — 40 грн. Скільки грошей витратила сім'я на квитки в зоопарк?


2.Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями
28063 : 7 х 43 =
3.Порівняй величини

2год 35хв 160хв

155хв 160 хв

4.Перетвори

8 км 15м =
5. Знайди 2/3 від45

6.Побудуй два різних прямокутники, периметр кожного дорівнює 18 см

7.Запиши замість круга число, а замість квадрата - знак арифметичної дії так, щоб рівність була правильною

480 : 9 = 540


Перегляд файлу

Державна підсумкова контрольна робота з літературного читання та української мови для учнів 4 класу в 2017-2018 навчальному році

 

  1.               Прочитай уважно текст.

Куди подівся гриб?

Костик із сестричкою пішли в ліс по гриби. У лісі розбрелися в різні боки. А щоб не загубитися, час від часу перегукувалися.

Наталочка помітила під ялинкою боровичок і радісно скрикнула: такий він був великий і красивий.

  • Костику, - погукала вона братика, - йди-но поглянь на мого гриба!

Брат відгукнувся, однак не підійшов до Наталочки.

Наталочка поставила кошик біля ялинки, а сама побігла до Костика. Зазирнула до його кошика й сказала:

  • Ой, та в тебе ж боровики маленькі. А ти на мого поглянь.
  • Гаразд, потім, - сказав брат. – Їж чорницю. Бачиш, скільки її тут?

Коли наїлися ягід, Наталочка повела брата за собою. Підійшовши до ялинки, вона мерщій підняла її нижню гілку й мовила:

  • Глянь який…

Але гриба там не було.

  • Нема? – здивувалася Наталочка. – Куди ж він подівся?
  • Його тут і не було, - сказав брат. – Ти обманула.
  • Був, я навіть торкалася до його шапочки…

Наталочка обдивилася довкола. Все правильно: та ж самісінька ялинка, кошик ось стоїть.

  • Був гриб. Чесне слово, був. Ось тут, під цією гілкою. Але  Костик не вірив.
  • Гриб хтось украв, - сказала Наталочка.
  • У твого гриба ноги виросли, й він утік, - засміявся Костик.

Наталочка присіла навпочіпки й уважно обдивилася землю під ялинкою.

  • Дивись, - вигукнула вона, - ось те місце, де він ріс.

Костик нагнувся й помітив у землі шматочок корінчика й гніздечко, де сидів гриб.

  • Справді. Але хто ж узяв його? – задумався Костик.
  • Такий красивий був гриб, - пожалкувала Наталочка. – Чому я одразу не поклала його до кошика? А хтось підібрав.
  • Стривай, ми зараз взнаємо, чи був тут хтось. Аго-о-ов!.. – щосили погукав Костик.
  • О-ов!.. – відізвалася луна.

Раптом на сосні щось хруснуло, і на дітей посипалася стара хвоя. Подивилися вгору.

  • Білка! – вигукнули разом.

На сучку сиділа білка й лапками тримала великий боровик.

  • Мій гриб! – сплеснула в долоні Наталочка.
  • Тепер все зрозуміло, - сказав Костик. – Гриб узяла білка. Вона висушить його на сонці й заховає. А взимку з’їсть. Запаслива…

(304 слова)                                                       За Василем Хомченком

 

  1.               Визнач, де відбуваються події, описані у творі.

А у селі

Б у місті

В у лісі

  1.               Що помітила Наталочка під ялинкою?

А боровика

Б маслюка

В опенька

  1.               Якими ягодами ласували діти?

А малиною

Б чорницею

В суницею

5. Спиши текст, розкриваючи дужки.
      Хлопчики викопали в лісі по три ду(б,п)ки.
      Удома Дмитрик ро(з,с)клав свої д(е,и)ревця. Узявся садити. Посадив одне. На друге хлопчик под(е,и)вився й вик(е,и)нув на вул(е,и)цю. Йому здалося, що корі(нн)я в нього кволе. І третє вик(е,и)нув, бо гілочки сла(б,п)кі.
        А Сергійко посадив усі свої ду(б,п)ки. Підібрав вик(е,и)нуті Дмитриком д(е,и)ревця й теж посадив. Пол(е,и)ває дубочки, ростуть вони, з(е,и)л(е,и)ніють.

 За Василем Сухомлинським

6.Випиши зі списаного тексту ім’я хлопчика, який посадив усі дубки. Якими прикметниками ти можеш охарактеризувати його? Запиши їх.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Знайди в другому абзаці списаного тексту слово, яке має чотири склади. Випиши його, поділяючи на склади.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Випиши з другого абзацу списаного тексту іменники, вжиті у формі однини. У дужках зазнач їх рід.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9.  Що ти думаєш про хлопчиків зі списаного тексту? Запиши свої думки у формі тексту (3-4 речення).
 

 

Державна підсумкова контрольна робота з математики для учнів 4 класу

в 2017-2018 навчальному році

 

  1. Розв’яжи задачу з поясненням.
     

У неділю мама, тато, двоє синів і дочка пішли в зоопарк. Вхідний квиток для дорослого коштує 75 грн, а для дитини — 40 грн. Скільки грошей витратила сім’я на квитки в зоопарк?

 

  1. Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями

 

28063 : 7 х 43 =

 

  1. Порівняй величини


2год 35хв     160хв

             155хв     160 хв

 

4.Перетвори

 

8 км 15м =

 

5. Знайди 2/3 від45
 

 

6.Побудуй два різних прямокутники, периметр кожного дорівнює 18 см.
 

 

7.Запиши замість круга число, а замість квадрата  - знак арифметичної дії так, щоб рівність була правильною

 

480 :              9 = 540

 

 

 

 

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку