Поширений конспект уроку на тему "Les fêtes d'hiver en France" допоможе вчителю вправно провести урок в початкових класах. На уроці використовуються завдання для розвитку навичок усного та писемного продукування, а також завдання для розвитку навичок читання та аудіювання. Може використовуватися в початковій та середній ланці.
Клас Урок № Дата
Тема:
Навчальна мета: активізувати лексичні одиниці та мовні звороти з теми “ Les fêtes”, навчити дітей провідмінюванню дієслів першої групи із закінченням ”ger” у теперішньому часі.
Практична мета: розвинути вміння діалогічного мовлення та аудіювання, розвинути навички читання та письма.
Освітня мета: розширити знання учнів про свята та традиції у інших країнах, познайомити учнів з традиціями та звичаями святкування Свята Королів.
Виховна мета: виховати в учнів повагу та інтерес до звичаїв та традицій інших країн та своєї країни.
Обладнання: підручник, наглядовий матеріал, електронна презентація.
Хід уроку
Початок уроку
1.Організація класу. Prof : « Bonjour mes éleves.»
2.Фонетична зарядка. Prof :
» Un, deux, trois,
Sans bruit assied-toi.
Quatre, cinq, siz,
Qui est de servise ? »
Prof : « Qui est de servise ? Quelle date somme-nous ? Quel temps fait-il aujourd’hui ? »
Основна частина уроку
3.Демонстрація презентації « Les fêtes d’hiver en France »
4.Читання тексту. Prof : « Pour savoir plus sur la fête des Rois en France nous allons lire le texte « La fête des Rois .» (ex 4, p67)
5.Виконання завдань до тексту. Prof : « Nous devons repondre Vrai ou Faux aux questions sur le texte. »
6.Аудіювання. Prof : «Maintenant nous allons écouter la chanson «C’est la joli fête» et repondre aux questions. »
a)Noël
b)La fête des Rois
a)le fromage
b)la galette
a)Jean
b) Éloi
a)pour moi
b)pour mon ami
7. Фізхвилинка.Prof : « Faison la pause de la gimnastique. »
Mes petites mains font tap, tap, tap.
Mes petits pieds font paf, paf, paf.
Un deux trois, un deux trois.
Trois petits tours et puis s’en va!
8.Письмо. Prof : «Repetons le thème de la grammaire. Les verbes en –ger au present.»
9.Гра – кросворд. Prof : «Pour retenir bien les mots de notre thème nous faisons le devoir «Mots croisés.»
|
|
S |
A |
P |
I |
N |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F |
Ȇ |
T |
E |
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
A |
R |
D |
I |
|
G |
R |
A |
S |
|
|
|
N |
O |
Ȅ |
L |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N |
O |
U |
V |
E |
L |
|
A |
N |
|
|
|
R |
O |
I |
S |
|
|
|
|
|
|
|
C |
A |
D |
E |
A |
U |
|
|
|
|
|
|
N |
I |
C |
O |
L |
A |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумкова частина
10.Повідомлення домашнього завдання. Prof : « Pour le devoir vous devez faire l’exercice page .»
11.Оцінювання учнів.
12.Підведення підсумків. Prof : « Vous avez bien travaillez .Merci. Au revoir. »