Урок "Зимові свята у Франції"

Про матеріал

Поширений конспект уроку на тему "Les fêtes d'hiver en France" допоможе вчителю вправно провести урок в початкових класах. На уроці використовуються завдання для розвитку навичок усного та писемного продукування, а також завдання для розвитку навичок читання та аудіювання. Може використовуватися в початковій та середній ланці.

Перегляд файлу

Клас                                 Урок №                                Дата

 

Тема:

Навчальна мета: активізувати лексичні одиниці та мовні звороти з теми “ Les fêtes”, навчити дітей провідмінюванню дієслів першої групи із закінченням ”ger” у теперішньому часі.

Практична мета: розвинути вміння діалогічного мовлення та аудіювання, розвинути навички читання та письма.

Освітня мета: розширити знання учнів про свята та традиції у інших країнах, познайомити учнів з традиціями та звичаями святкування Свята Королів.

Виховна мета: виховати в учнів повагу та інтерес до звичаїв та  традицій інших країн та своєї країни.

Обладнання: підручник, наглядовий матеріал, електронна презентація.

Хід уроку

Початок уроку

1.Організація класу. Prof : « Bonjour mes éleves.»

2.Фонетична зарядка. Prof :

» Un, deux, trois,

Sans bruit assied-toi.

Quatre, cinq, siz,

Qui est de servise ? »

 

Prof : « Qui est de servise ? Quelle date somme-nous ? Quel temps fait-il  aujourd’hui ? »

Основна частина уроку

3.Демонстрація презентації  « Les fêtes dhiver en France »

4.Читання тексту. Prof : «  Pour savoir plus sur la fête des Rois en France  nous allons lire le texte « La fête des Rois (ex 4, p67)

5.Виконання завдань до тексту. Prof : « Nous devons repondre Vrai ou Faux aux questions sur le texte. »

  • Janvier, c’est le troisième mois de l’anné.
  • Il fait très chaud.
  • C’est la fête des Rois.
  • On partage une galette pour tirer les roses.

6.Аудіювання. Prof : «Maintenant nous allons écouter la chanson «C’est la joli fête» et repondre aux questions. »


  • Comment s’apelle la fête?

a)Noël

b)La fête des Rois

  • Qu’est-ce qu’on mange?

a)le fromage

b)la galette

  • Comment s’apelle l’oncle?

a)Jean

b) Éloi

  • Pour qui est la couronne ?

a)pour moi

b)pour mon ami


  7. Фізхвилинка.Prof : « Faison la pause de la gimnastique. »

Mes petites mains font tap, tap, tap.

Mes petits pieds font paf, paf, paf.

Un deux trois, un deux trois.

Trois petits tours et puis s’en va!

8.Письмо. Prof : «Repetons le thème de la grammaire. Les verbes en –ger au present.»

  • Je (ranger) les cadeaux.
  • Alina (partager) la galette.
  • Nous (échanger) des vœux.
  • Les enfants (manger) les mandarines.

 

9.Гра – кросворд. Prof : «Pour retenir bien les mots de notre thème nous faisons le devoir  «Mots croisés.»

 

 

 

 

S

A

P

I

N

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F

Ȇ

T

E

 

 

 

 

 

 

 

 

M

A

R

D

I

 

G

R

A

S

 

 

 

N

O

Ȅ

L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

O

U

V

E

L

 

A

N

 

 

 

R

O

I

S

 

 

 

 

 

 

 

C

A

D

E

A

U

 

 

 

 

 

 

N

I

C

O

L

A

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова частина

10.Повідомлення домашнього завдання. Prof : « Pour le devoir vous devez faire lexercice  page 

11.Оцінювання учнів.

12.Підведення підсумків. Prof : « Vous avez  bien travaillez .Merci. Au revoir. »

docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку