Тема: Зменшення числа в кілька разів
Мета: навчити дітей зменшувати числа в декілька разів; сприяти розвитку обчислювальних навичок, уваги, мислення; виховувати правильне ставлення до інтернету, доброзичливість у спілкуванні.
Обладнання: мультимедійна підтримка.
Хід уроку
І. Оргмомент.
Привітання вчителя. Продзвенів уже дзвінок, Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався? Зараз сядуть всі дівчатка, А за ними і хлоп’ ятка.
-Діти, подивіться один на одного, всміхніться. Молодці! У вас гарний настрій, бачу ви налаштовані на плідну працю на уроці. Отже, розпочинаємо урок.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні ми з вами будемо подорожувати просторами чого, ви дізнаєтесь, розв’язавши приклади.
8х2
2х2
3х2
5х2
6:2
65-61
45-35
79-73
16 і 4 н 6 т 10 е 3 р ( У дітей картки , вони розфарбовують літери)
Так, правильно просторами інтернету. А давайте пригадаємо правила поводження в ітернеті. Молодці.
Але не все так просто, нам зустрічаються перешкоди, як вони називаються в інтернеті? Так, віруси. Якщо ми правильно будемо виконувати завдання, то ми їх переможимо.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Ось нам зустрівся перший вірус Дайлер. Він хоче перевірити, як ви вмієте гарно писати. Давайте напишемо цифру 11. Чому 11, тому, що 11 лютого День безпечного інтернету.
Молодці, ви гарно впоралися з цим завданням, тому перемогли вірус.
А ось на шляху нам зустрічається файловий вірус. Він хоче перевірити, як ви вмієте працювати в парах та рахувати.
Математика з другом. Приклади 514. Взаємоперевірка.
І з цим завданням ви справилися дуже гарно.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
А ось побутові віруси пропонують розв’язати та порівняти задачі.
Софійка розіслала 8 електронних листів, а Андрійко на 2 листи менше. Скільки листів розіслав Андрій?
8-2=6
Який висновок можна зробити?
Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно від числа відняти цю кількість.
А тепер 2 задача
У одному класі 8 комп’ютерів, а у другому у 2 рази менше. Скільки комп’ютерів у другому класі?
Який висновок?
Щоб зменшити число у декілька разів, потрібно поділити це число на цю кількість.
Молодці ви перемогли вірус.
А ось Макровірус хоче перевірити вашу фізичну підготовку.
V. Фізкультхвилинка.
VІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Математика для себе.
А ось вірус Хробак хоче перевірити чи вмієте ви розв’язувати задачі.
Задача 517.
Молодці ви перемогли і цей вірус.
А ось вірус Троян невпевнений, що ви знаєте правила поведінки в інтернеті.
Робота в групах. Складання правил поведінки.
Гра з лего.
Так чи ні
В інтернеті можна розповідати про
Свої захоплення,
Адресу,
Колір волосся,
Дохід сім’ї,
Відвідувати невідомі сайти,
Купувати,
Відповідати незнайомцям.
Молодці, ви знаєте всі правила.
І тут ви перемогли вірус.
VІІ. Підсумки.
Гра ,, Незакінчене речення,,
Сьогодні на уроці……..
Цікаво було…….
Мені сподобалося………
Діти, ви дуже гарно працювали. Я вважаю, що господар Інтернет буде радий спілкуванню з вами.
А тепер складіть з лего вірус та назвіть його.