Урок "Знаходження значення виразів на дві дії різного ступеня.Задачі на множення"

Про матеріал
Конспект уроку для закріплення матеріалу з теми"Знаходження значення виразів на дві дії різного ступеня."Матеріал містить картки для групової роботи,роботі в парі,усного рахунку.Цікаві та розвивальні ігри,віршовані задачі.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження значень  виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на множення.

Завдання уроку. Формування вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 у процесі розв’язування задач та прикладів.Закріпити вміння розв’язувати приклади, що містять дії різного ступеня.Розвивати вміння працювати в малих групах, взаємодіяти при виконанні завдань.Мотивувати необхідність математичних знань у вирішенні життєвих питань.

Обладнання: Малюнки до задач,  картки для групової роботи, мікрофон,малюнки твари

1.Запис дати на дошці та у зошиті.

2.Гра «Мікрофон»

Назви пропущене число.

 

 

 

 

3.Каліграфічна хвилинка

Запис числа,яке повторюється тричі під час гри «Мікрофон»

4.Гра «Ланцюжок»

Букви прикріплені зворотнім боком до дошки

Т В А Р И Н И

2*5+26-3*2+24-3*9              (27)

5.Усний рахунок

Гра «Перегони»

№1

              2*5               23+67

              2*9               58-35

              2*3               61-8

              2*8               60-5

№2

                 2*4               34-18

                 2*6               55+16

                 2*7               76-9

                 2*7               56+6

№3

     У спортивних змаганнях брало участь 8 пар. Скільки всього фігуристів брало участь у змаганнях?

 

6.Гра Ми – дослідники

Задачі-вірші про тварин

(Малюнки тварин)

Йшли два їжачки,

Несли по три бурячки,

А ви їм допоможіть –

Буряки ті полічіть.       (6)

Дві лисички, дві сестрички,

Заплили по дві косички,

Скільки разом у лисичок,

Є заплетених косичок.  (4)

Досліди чим схожі ці тварини, чим різняться.

Музична руханка

7.Гра «Разом швидше»

Робота в парах

21-7=3                     18+26=44

2*8=16                    31-8=23

34-30=10                 2*9=18

Висновок

8.Гра«Хто спритніший»

Знайди суму чисел 20 і 50                    (70)

Знайди різницю чисел 32 і 8                 (24)

До різниці 65 і 50 додати 5                    (20)

Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 22    (30)

20 зменшити на добуток чисел 2 і 8      (4)

Складають та розв’язують вирази.

Взаємоперевірка

Групи попарно об’єднуються і звіряють результат.

Фронтальна перевірка

9.Робота над задачею.

Скільки коліс у 3 двоколісних велосипедах?

Скільки коліс у 5 триколісних велосипедах?

Розв’язання записують на дошці та у зошит.

10.Завдання для допитливих.

У новому Стоквартирному будинку сімя Сергійка одержала квартиру №45. Скільки всього в цьому будинку квартир, намер кожної з яких містить у запису принаймні оду цифру 4.      (10)

11.Рефлексія.

Покажіть цеглинками LEGO свій настрій.

 

Матеріали  використані з мережі Інтернет

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 листопада
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку