Тема уроку:Звуки [ф],[ф`]. Позначення їх буквами Ф, ф («еф»).
Мета уроку:ознайомити учнів з буквою «еф», її звуковим значенням, відпрацювати артикуляцію звука, розширювати словник учнів, розвивати усне мовлення.
Що роблять діти | Що робить учитель | Як почуваються діти | Що відчував той, хто проводив урок | ||
Діяльність | Час, хв | Діяльність | Час, хв | ||
1.Організація . Привітання з учителем | 1 хв. | Вітається з дітьми. | 1 хв. | Позитивний настрій. Задоволено. | Позитивний настрій. Задоволення. |
2. Повторення матеріалу. Відгадування загадки. | 1 хв. | Загадує загадку. | 1 хв. | Захоплено. | Радість. |
Робота в групах. Презентують розповідь. | 5 хв. | Інструктує.Контролює дітей | 5 хв. | Дружелюбно. Активно. | Інтерес. |
3. Мотивація. Відгадування загадки-добавлянки. | 1 хв. | Загадує загадку. | 1 хв. | Активно | Інтерес. |
4. Вивчення нового матеріалу Артикуляційні вправи | 3 хв. | Контролює дітей | 3 хв. | Старанно. | Уважність |
Гра « Мікрофон по колу» | 2 хв. | Проводить гру | 2 хв. | Дружелюбно | Натхнення. |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. | 1хв. | Проводить | 1хв. | Радісно | Радість. |
5. Ознайомлен-ня з новою буквою | 2 хв. | Демонструє літеру. | 2 хв. | Зацікавлено | Впевненість. |
Друкування літери. | 5 хв. | Контролює дітей | 5хв. | Старанно | Задоволення |
Читання складів. | 3 хв. | Слухає дітей | 3 хв. | Зосереджено | Задоволення |
Складають звукові моделі | 5 хв. | Контролює дітей | 5 хв. | Уважно | Зосередженість |
Фізкультхвилинка. Виконують гімнастику для очей. | 1хв. | Проводить гімнастику для очей. | 1хв. | Радісно | Радість. |
Читання хором і ланцюжком | 3 хв. | Корегує роботу учнів | 3 хв. | Дружно та активно. | Доброзичливість |
6. Підсумок уроку. Відповідають на питання. | 2 хв. | Задає питання | 2 хв. | Задоволення | Задоволення |
Підсумок уроку: ознайомились з буквою «еф», її звуковим значенням, відпрацювали артикуляцію звука, розширили словниковий запас, розвивали усне мовлення.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.
Тема уроку:Звуки [ф],[ф`]. Позначення їх буквами Ф, ф («еф»).
Мета уроку:ознайомити учнів з буквою «еф», її звуковим значенням, відпрацювати артикуляцію звука, розширювати словник учнів, розвивати усне мовлення.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
|
|
1.Організація . Привітання з учителем |
1 хв. |
Вітається з дітьми. |
1 хв. |
Позитивний настрій. Задоволено. |
Позитивний настрій. Задоволення. |
2. Повторення матеріалу. Відгадування загадки. |
1 хв. |
Загадує загадку. |
1 хв. |
Захоплено. |
Радість. |
Робота в групах. Презентують розповідь. |
5 хв. |
Інструктує.Контролює дітей |
5 хв. |
Дружелюбно. Активно. |
Інтерес. |
3. Мотивація. Відгадування загадки-добавлянки. |
1 хв. |
Загадує загадку. |
1 хв. |
Активно |
Інтерес. |
4. Вивчення нового матеріалу Артикуляційні вправи |
3 хв. |
Контролює дітей |
3 хв. |
Старанно. |
Уважність |
Гра « Мікрофон по колу» |
2 хв. |
Проводить гру |
2 хв. |
Дружелюбно |
Натхнення. |
Фізкультхвилинка. Виконують руханку. |
1хв. |
Проводить |
1хв. |
Радісно |
Радість. |
5. Ознайомлен-ня з новою буквою |
2 хв. |
Демонструє літеру. |
2 хв. |
Зацікавлено |
Впевненість. |
Друкування літери. |
5 хв. |
Контролює дітей |
5хв. |
Старанно |
Задоволення |
Читання складів. |
3 хв. |
Слухає дітей |
3 хв. |
Зосереджено |
Задоволення |
Складають звукові моделі |
5 хв. |
Контролює дітей |
5 хв. |
Уважно |
Зосередженість |
Фізкультхвилинка. Виконують гімнастику для очей. |
1хв. |
Проводить гімнастику для очей. |
1хв. |
Радісно |
Радість. |
Читання хором і ланцюжком |
3 хв. |
Корегує роботу учнів |
3 хв. |
Дружно та активно. |
Доброзичливість |
6. Підсумок уроку. Відповідають на питання. |
2 хв. |
Задає питання |
2 хв. |
Задоволення |
Задоволення |
Підсумок уроку: ознайомились з буквою «еф», її звуковим значенням, відпрацювали артикуляцію звука, розширили словниковий запас, розвивали усне мовлення.
Висновок : На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність.
Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства.