Усні обчислення "Нумерація чисел другого десятка"

Про матеріал

Виконуючи математичні диктанти, першокласники стають більш організованішими, швидше зосереджуються, розвивають навички усних обчислень в межах 20, підвищують математичну культуру, збагачують математичну мову.

Перегляд файлу

Усні обчислення

 

а) Число 3 збільшити на 3 і отриманий результат збільшити на 2.

• Від 8 відніміть спочатку 4, а потім - 1.

• До 2 додайте двічі по 4.

• Від 9 відніміть двічі по 3.

• Від нитки довжиною 10 см двічі відрізали по 2 см. Скільки сантиметрів нитки залишилося?

• Запишіть число, яке іде перед числом 11.

• Запишіть число, яке доповнює 11 до 12; 10 до 12.

 

б) • Запишіть "сусідів" числа 9.

• Запишіть числа, які стоять між числом 8 і 11

• 11 зменшити на 1.

• Запишіть, на скільки 19 більше від 20.

• Запишіть цифрою,  скільки повних десятків містить число 19; число 20.

• В одному мішку 10 кг борошна, а в другому - 8 кг. Запишіть, на скільки кілограмів другий мішок легший, ніж перший.

• В одному глеку вміщається 4 л молока, а в другому - 2 л. Запишіть, на скільки літрів більша місткість першого глека, ніж другого.

• Одна закладка має довжину 7 см, а друга - 10 см. Запишіть на скільки сантиметрів друга закладка довша за першу.

docx
Додано
1 серпня 2024
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку