До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Усний журнал " Цікава математика ".

Про матеріал

Матеріал розроблений до тижня Математики . Мета : формувати математичну культуру , розвивати логічне мислення учнів ,їх вміння обгрунтувати та спростувати гіпотези, виховувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Усний журнал « Цікава математика ».

Любі діти ! Не вагайтесь ,

В нашім класі всі збирайтесь,

Бо чекає тут якраз

Математика на нас !

Математика :

Я – наука дуже точка.

Вчу дітей завжди охоче

І не тільки рахувати,

Додавати й віднімати.

Розвиваю я уміння ,

Мисленню навчу, терпінню .

Ведучий :

  • Сьогодні в день Математики ми пропонуємо вам цікаво та з користю відпочити.

Спочатку запрошуємо першокласників на Веселу лічбу .

Одиниця наче спиця ,

Їй не всидіти на місці .

Мріє цифра стати птахом

І полинути під дахом .

 

Двійка на ставку живе :

Наче лебідь пропливе ,

Обернеться, посміхнеться ,

Малюкам крилом махне .

 

Трійка пів сніговита !

Загартована така !

Влітку , взимку – все одно

Полюбляє ескімо !

 

Як стілець перевернувся –

Він на цифру обернувся .

Що це догори ногами ?

Це четвірка перед нами .

 

Цифру п’ять малює котик :

Ось півкола , риска , хвостик .

А якщо їх поєднати ,

 То п’ятірку будеш мати .

 

Цифра шість на вишню схожа –

І красива , і пригожа .

Заманеться її з’їсти-

Височенько треба лізти .

 

Сімка схожа на косу ,

На плечі її несу .

Ось прийду я на лужок –

Накошу сінця стіжок .

 

Цифра вісім – як малятко ,

Це малятко – невалятко .

З боку в бік хитається ,

Діточкам всміхається .

 

Як дев’ятку нам здобути ?

Треба шість перевернути .

Між собою , мов близнятка

Схожі шістка і дев’ятка .

 

Давай назви його м’ячем !

А хочеш бубликом назвем .

Та як його не називай –

Це цифра нуль – ти так і знай .

 

Сценка Нуль

Автор

Ось круглий нуль , або нічого ,

Послухай казочку про нього.

Веселий нуль прошепотів , Сусідці – одиниці :

Нуль :

З тобою б поруч я б хотів

Постояти , сестрице!

Автор :

Та одиниця каже :

Один :

  • Ні , ти нуль , число нікчемне .

Не стій зі мною , бо мені

 Це зовсім неприємно !

Автор :

А нуль на це :

Нуль :

Я знаю сам , що в світі значу мало ,

Та якби поруч стати нам ,

Десятка б з тебе стала !

Поглянь на себе : ти ж у нас

Мала та худощава .

Та станеш більша в десять раз ,

Коли я стану справа .

Нехай не кажуть , що нулі

Такі нікчемні і малі !

Ведучий :

Важко навіть уявити ,

Як могли б без них ми жити ?

Рахувати б не уміли ,

Без роботи всі б сиділи ,

Бо не знали б як узнати ,

Де чого і скільки брати ,

І куди це все дівати …

Ось такі важливі братики

Із країни математики .

Ведуча :

А тепер пропонуємо вам разом з веселими жителями країни Математики розгадати задачі – загадки .

Олексій пішов до річки

І впіймав аж три плотвички .

Кошеня одну вхопило.

Скільки рибок залишилось ? ( дві )

 

Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одну якось згубила.

Скільки їх ще залишилось ? ( три )

 

Їжачок по лісу йшов ,

На обід гриби знайшов :

Під березою – один ,

Вісім – під дубочком.

Скільки всього в їжачка

В кошику грибочків ?( 9 )

 

По дорозі їжак біг,

Ніс сім яблук на пиріг .

Одне впало , покотилось

Скільки яблук залишилось ? ( 6 )

 

Ведуча :

 Молодці ! Бачимо , що вже дуже гарно навчилися рахувати і можете сміливо вирушати в мандри по країні Математики !

Пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
13 січня
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку