Матеріал розроблений до тижня Математики . Мета : формувати математичну культуру , розвивати логічне мислення учнів ,їх вміння обгрунтувати та спростувати гіпотези, виховувати інтерес до математики.
Усний журнал « Цікава математика ».
Любі діти ! Не вагайтесь ,
В нашім класі всі збирайтесь,
Бо чекає тут якраз
Математика на нас !
Математика :
Я – наука дуже точка.
Вчу дітей завжди охоче
І не тільки рахувати,
Додавати й віднімати.
Розвиваю я уміння ,
Мисленню навчу, терпінню .
Ведучий :
Спочатку запрошуємо першокласників на Веселу лічбу .
Одиниця наче спиця ,
Їй не всидіти на місці .
Мріє цифра стати птахом
І полинути під дахом .
Двійка на ставку живе :
Наче лебідь пропливе ,
Обернеться, посміхнеться ,
Малюкам крилом махне .
Трійка пів сніговита !
Загартована така !
Влітку , взимку – все одно
Полюбляє ескімо !
Як стілець перевернувся –
Він на цифру обернувся .
Що це догори ногами ?
Це четвірка перед нами .
Цифру п’ять малює котик :
Ось півкола , риска , хвостик .
А якщо їх поєднати ,
То п’ятірку будеш мати .
Цифра шість на вишню схожа –
І красива , і пригожа .
Заманеться її з’їсти-
Височенько треба лізти .
Сімка схожа на косу ,
На плечі її несу .
Ось прийду я на лужок –
Накошу сінця стіжок .
Цифра вісім – як малятко ,
Це малятко – невалятко .
З боку в бік хитається ,
Діточкам всміхається .
Як дев’ятку нам здобути ?
Треба шість перевернути .
Між собою , мов близнятка
Схожі шістка і дев’ятка .
Давай назви його м’ячем !
А хочеш бубликом назвем .
Та як його не називай –
Це цифра нуль – ти так і знай .
Сценка Нуль
Автор
Ось круглий нуль , або нічого ,
Послухай казочку про нього.
Веселий нуль прошепотів , Сусідці – одиниці :
Нуль :
З тобою б поруч я б хотів
Постояти , сестрице!
Автор :
Та одиниця каже :
Один :
Не стій зі мною , бо мені
Це зовсім неприємно !
Автор :
А нуль на це :
Нуль :
Я знаю сам , що в світі значу мало ,
Та якби поруч стати нам ,
Десятка б з тебе стала !
Поглянь на себе : ти ж у нас
Мала та худощава .
Та станеш більша в десять раз ,
Коли я стану справа .
Нехай не кажуть , що нулі
Такі нікчемні і малі !
Ведучий :
Важко навіть уявити ,
Як могли б без них ми жити ?
Рахувати б не уміли ,
Без роботи всі б сиділи ,
Бо не знали б як узнати ,
Де чого і скільки брати ,
І куди це все дівати …
Ось такі важливі братики
Із країни математики .
Ведуча :
А тепер пропонуємо вам разом з веселими жителями країни Математики розгадати задачі – загадки .
Олексій пішов до річки
І впіймав аж три плотвички .
Кошеня одну вхопило.
Скільки рибок залишилось ? ( дві )
Киця Мурка на всі ніжки
Взула шовкові панчішки.
Та одну якось згубила.
Скільки їх ще залишилось ? ( три )
Їжачок по лісу йшов ,
На обід гриби знайшов :
Під березою – один ,
Вісім – під дубочком.
Скільки всього в їжачка
В кошику грибочків ?( 9 )
По дорозі їжак біг,
Ніс сім яблук на пиріг .
Одне впало , покотилось
Скільки яблук залишилось ? ( 6 )
Ведуча :
Молодці ! Бачимо , що вже дуже гарно навчилися рахувати і можете сміливо вирушати в мандри по країні Математики !
Пісня