5кл презентація задачи на знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Про матеріал

Презентація містить багато задач та вправ на знаходження дробу від числа та знаходження числа за його дробом.Завдання для усного та письмового виконання .Є цікава фізкультхвилинка.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Д о м а ш н є з а в д а н н я + правило №970 №980

Номер слайду 2

Повторимо…….

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Ми м о л о д ц і !!!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

МОМЕНТ КАЛІГРАФІІ 26січня 2018р. Класна робота Скласти із цифр дати правильні дроби____________ Скласти неправильні дроби і виділити цілу частину_____

Номер слайду 10

Яку частину з’їла? Тема… «Все почалося з мишей….» Ого, скільки вже з’їла!

Номер слайду 11

Основні задачі на дроби В лісі, де живуть мишенята,800 дерев. Берези становлять 3/4 всіх дерев. Скільки берез в лісі? Знаходження дробу від числа. Знаходження числа по значенню його дробу. В лісі 600 берез, що становить 3/4 всіх дерев. Скільки всього дерев в лісі? ТЕМА:

Номер слайду 12

+ Площа всього трикутника, розбитого на рівні частини,становить 124 смІ. Яка площа червоного трикутника? Жовтого ромба? Як знайшли? 31 62

Номер слайду 13

+ Вирази дробом, яку частину квадрата становлять фігури різного кольору? 5 16 4 16 4 16 1 16 2 16

Номер слайду 14

Дано прямокутник: Площа даного прямокутника 100 смІ. Знайти площі наступних прямокутників: 20 40 60 80 *

Номер слайду 15

* 0 1 0 1 С А В D E F 3 10 4 5 1 5 7 10 2 5 9 10 5 10

Номер слайду 16

Ланцюжком…(Дріб від числа).

Номер слайду 17

Весела історія про торт

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Двоє учнів перед уроком готують для розповіді історію… Яку частину торта становитиме кусок, якщо торт розрізали на 8 частин? -Одну восьму. ………………………………………………………………………………………………на 12 частин? ……………………………………………………………………………………………… і т.д. Останнє питання-………………………………………………….на 42 частини? -Це вже крихти.

Номер слайду 20

Я прочитав третину книги, що становило 20 сторінок. Скільки сторінок в книзі? Миші з’їли чверть головки сиру, вага котрої 8 кг. Скільки кг сиру з’їли? 20·3=60 (стр.) 8:4=2 (кг) Ми знаємо з початкової школи…….

Номер слайду 21

Основні задачі на дроби В лісі, де живуть мишенята,800 дерев. Берези становлять 3/4 всіх дерев. Скільки берез в лісі? Знаходження дробу від числа. Знаходження числа по значенню його дробу. В лісі 600 берез, що становить 3/4 всіх дерев. Скільки всього дерев в лісі?

Номер слайду 22

Знаходження дробу від числа. 800 : 4 = 200 (дер)-1частина 2) 200 * 3 = 600 (дер.) Всього - 800 дер. Берези- 3/4 від -? В-дь: 600 берез. В лісі 800 дерев. Берези становлять 3/4 всіх дерев. Скільки берез в лісі? 3/4 берези 800 дер. Розвязання:

Номер слайду 23

Знаходження числа по значенню його дробу. 1) 600 : 3 = 200 (дер.) – 1 частина 2) 200 . 4 = 800 (дер.) В-дь: 800 дерев. Розвязання: В лісі 600 берез, що становить 3/4 всіх дерев. Скільки всього дерев в лісі? берези ? дер. 600 дер. 600 бер.- це 3/4 от Всього -?дер. 3 4

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

ЛЕГЕСЕНЬКО…..

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

В класі 28 учнів. 4/7 із них хлопчики. Скільки хлопчиків в класі? 28 ун. хл. дів. Всього -28 учн. Хлопч.- 4/7 від -? 4/7 Знаходження дробу від числа. 1) 28 : 7 = 4(уч.)-1 част. 2) 4 . 4 = 16 (уч.)-хлопчики В-дь: 16 хлопчиків.

Номер слайду 36

Хлопчику друзі подарували 600 гр, що становить 2/3 вартості велосипеда. Cкільки коштує велосипед? ? гр. 600 гр. 2 3 600 гр.- це 2/3 від Всього -?гр. 1) 600 : 2 = 300(гр.)– 1 част. 2) 300 . 3 = 900(гр.) В-дь:900гр. Знаходження числа по значенню його дробу.

Номер слайду 37

Із 36 грибів, половину знайшов тато, третю частину решти - мама, останні - син. Скільки грибів знайшов син? 36:2=18 (г.) тато 18:3=6 (г.) мама 36-18-6=12 (г.) син Урок 40 хв. Половину уроку розв’язували задачу, а чверть часу,що лишився приклад. Скільки хвилин лишилось на рівняння? 40 : 2=20 (хв) задача 20 : 4=5 (хв) приклад 40-25=15(хв) рівняння

Номер слайду 38

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа по значенню його дробу. Знайди відповідність задачі і її типу. За тиждень Олеся розвязала 15задач, що становило 3/8 всіх. Скільки всього задач мала Олеся? Мама купила 27 яблук. В перший день зїли 1/9 частину всіх . Скільки яблук лишилось? Із 24 цукерок 1/3 частина дісталась сестрі, а решту порівну поділили два брата. По скільки цукерок дісталось хлопчикам? Дівчинка прочила 3/4 книги, що становить 120 сторінок. Скільки сторінок в книзі?

Номер слайду 39

Розвязати самостійно

Номер слайду 40

Магазин за 3 дні продав 360 кг картоплі. В перший день було продано 1/3 частина всієї картоплі. В другий день 1/4 частину від всієї кількості. А в третій-всю,що залишилась. Скільки картоплі продали в третій день? Всього -360 кг I день- 1/3 від II день- 1/4 від III день - ? кг 1 4 1 3 залишилось 1) 360 : 3 = 120 (кг)-1 день 2) 360 : 4 = 90 (кг)-2 день 3)120+90 =210 (кг)-за 2 дні 4)360–210=150 (кг) В-дь: 150 кг

Номер слайду 41

Маша прочитала 90 сторінок. Це становило 5/7 всієї книги. Скільки сторінок залишилось прочитати? 90 стор.- це 5/7 від Вього -? стор. ? стор. 90 стор. 5 7 ? стор. 1) 90 : 5 = 18 (стр.)– 1 част. 2) 18 . 7 = 126 (стр.)-прочитала 3) 126-90 =36(стр.) В-дь: 36 стр.

Номер слайду 42

Всі ми дружно працювали А тепер рівненька встали Руки вгору, руки вниз, До сусіда посміхнись; Руки в боки, руки вгору, Руки вище підніміть А тепер їх відпустіть. Плесніть в руки кілька раз: До роботи, все гаразд. Фізкультхвилинка

Номер слайду 43

За перший тиждень бригада заасфальтувала 15 км, що сстановило 3/5 відстані між двома селами. Яка відстань між селами? 1) 15 : 3 = 5 (км)– 1 част. 2) 5 . 5 = 25 (км) В-дь: 25 км. 15 км- це 3/5 від Всього -? км ? км 15 км 3 5

Номер слайду 44

. 1) 1-1/4=3/4 (част) –залишилось Коли туристка проїхала 1/4 шляху, їй лишилось проїхати ще 24 км. Яка довжина всього шляху? 24 км 3 4 24 км- це 3/4 від Всього -? км 2) 24 : 3 = 8 (км) –1 частина 3) 8 . 4 = 32 (км) в-дь: 32 км

Номер слайду 45

Вирази свій настрій Мені все ясно, в мене все виходить! У мене ще є помилки, але я стараюсь! Я майже нічого не розумію, в мене нічего не виходить!

Номер слайду 46

Додому: §25 Впр.972, 983, 987

Номер слайду 47

http://sundukideas.ru/wp-content/uploads/2011/08/130.jpg -гриби http://images02.olx.com.ua/ui/11/09/99/1297235584_165200099_1----.jpg асфальт http://forum.materinstvo.ru/index.php?s=d0c1a26d8e62fe7927b9208c2de446cd&showforum=223- картинки http://fantasyflash.ru/anime/index.php?kont=arrow&n=1 – анімовані стрілки http://fantasyflash.ru/index.php?&kontent=anime -анімашки Список джерел іллюстрацій: http://s59.radikal.ru/i166/0811/9f/b9474d314bf6.jpg ялинка http://www.lenagold.ru - вчительа http://content.foto.mail.ru/bk/u1177/_blogs/i-1108.jpg дівчата http://foto.4-me.ru/_ph/177/172733207.jpg -гроші http://www.webman.ru/animation/main.htm -коллекція анімашок http://school-collection.edu.ru/ мішки з картоплею, продавщиця http://i056.radikal.ru/0907/58/f6af27c7530f.jpg сир http://i.i.ua/photo/images/pic/1/9/201691_80eec011.jpg миша з сиром http://img-fotki.yandex.ru/get/3102/atom80.11/0_1dd86_c208751e_XL юла

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олішкевич Валентина Петрівна
    Презентація просто супер! Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Черкашина Людмила
    Веселий і насичений урок. Творчої наснаги авторові. Для себе тільки змінила дещо порядок, тому структура "4".
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Савкова Леся Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
19 січня 2018
Переглядів
20695
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку