Розробка містить різнорівневі завдання для тематичного контролю знань учнів 6 класу з теми " Різноманітність рослин". Розробка містить 2 варіанти завдань,по 12 завдань в кожному варіанті.. При виконанні завдань І рівня учням необхідно обрати одну вірну відповідь з 4 запропанованих. При виконанні завдань ІІ рівня учні дають коротку відповідь на разгорнуте запитання. Завдання ІІ рівня передбачає розгорнуту повну відповідь, уміння аналізувати і порівнювати.
Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»
ІІ варіант
І рівень ( 0,5 )
1. Визначте представника бурих водоростей:
А) улотрикс; Б) ламінарія; В) спірогіра; Г) хлорела.
2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту і поглинає з нього воду:
А) головний корінь; Б) додаткові корені; В) ризоїди; Г) бічні корені.
3. Укажіть групу рослин, до якої належить мандрина та ялина.
А) хвощі; Б) папороті; В) мохи; Г) голонасінні.
4. Зазначте чинник за участі якого переважно відбувається запилення голонасінних.
А) вітер; Б) вода; В) комахи; Г) птахи.
5.Укажіть представника рослин, який належить до чагарників:
А) сосна; Б) клен; В) шипшина; Г) ромашка.
6.Укажіть рослину, яка використовує для оселення стовбури дерев, але не є паразитом:
А) омела; Б) повитиця; В) росичка; Г) орхідея.
ІІ рівень( 1)
7.Укажіть групу водоростей, з яких добувають сировину для виготовлення мармеладу.
8.Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве покоління.
9.Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток папоротей?
ІІІ рівень ( 1,5)
10.На які групи поділяють рослини стосовно екологічних чинників: світла, температури, води?
11.За якими ознаками рослини відносять до вищих?
ІV рівень( 3)
12.Порівняйте процеси запліднення папоротей і покритонасінних рослин.
Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»
І варіант
І рівень ( 0,5 )
1. Укажіть групу рослин, представники якої утворюють квітки.
А) покритонасінні; Б) папороті; В) хвощі; Г) голонасінні.
2. Визначте чим водорості відрізняються від вищих рослин.
А) їхня клітина має клітинну оболонку; Б) не утворюють справжніх тканин та органів;
В) мешкають у воді; Г) їхні клітини мають хлоропласти.
3. Укажіть групу рослин, до якої належить сосна та ялина.
А) мохи; Б) папороті; В) хвощі; Г) голонасінні.
4. Укажіть рослину, яку вважають небезпечним бур’яном.
А) зозулин льон; Б) щитник чоловічий; В) папороть орляк; Г) хвощ польовий.
5.Визначте екологічний чинник, без наявності якого неможливе запліднення рослин, що розмножуються спорами.
А) світло; Б) вода; В) висока температура; Г) вітер.
6.Укажіть групу одноклітинних водоростей, клітини яких знаходяться в панцирі, утвореному сполуками Силіцію.
А) зелені; Б) бурі; В) червоні; Г) діатомові.
ІІ рівень( 1)
7.Як називається екологічна група рослин, здатних запасати воду у своїх листках або стеблі.
8.До якого відділу водоростей відноситься морська капуста?
9.Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток мохів?
ІІІ рівень ( 1,5)
10.Визначте, які групи рослин і за якими ознаками належать до насінних.
11.Яка головна ознака об’єднує всі рослини?
ІV рівень( 3)
12.Порівняйте процеси запліднення голонасінних і покритонасінних рослин.