Узагальнення і контроль знань з теми " Різноманітність рослин"

Про матеріал

Розробка містить різнорівневі завдання для тематичного контролю знань учнів 6 класу з теми " Різноманітність рослин". Розробка містить 2 варіанти завдань,по 12 завдань в кожному варіанті.. При виконанні завдань І рівня учням необхідно обрати одну вірну відповідь з 4 запропанованих. При виконанні завдань ІІ рівня учні дають коротку відповідь на разгорнуте запитання. Завдання ІІ рівня передбачає розгорнуту повну відповідь, уміння аналізувати і порівнювати.

Перегляд файлу

 

Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»

ІІ варіант

І рівень ( 0,5 )

1. Визначте представника бурих водоростей:

А) улотрикс;   Б)  ламінарія;   В) спірогіра;   Г) хлорела.

2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту і поглинає з нього воду:

А) головний корінь;  Б) додаткові корені;  В) ризоїди;      Г) бічні корені.

3. Укажіть групу рослин, до якої належить мандрина та ялина.

А) хвощі;  Б) папороті;  В) мохи;  Г) голонасінні.

4. Зазначте чинник за участі якого переважно відбувається запилення голонасінних.

А) вітер;   Б) вода;  В) комахи;  Г) птахи.

5.Укажіть представника рослин, який належить до чагарників:

 А) сосна;   Б) клен;  В) шипшина;   Г) ромашка.

6.Укажіть рослину, яка використовує для оселення стовбури дерев, але не є паразитом:

А) омела;  Б) повитиця;  В) росичка;   Г) орхідея.

ІІ рівень( 1)

7.Укажіть групу водоростей, з яких добувають сировину для виготовлення мармеладу.

 8.Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве покоління.

9.Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток папоротей?

ІІІ рівень ( 1,5)

10.На які групи поділяють рослини стосовно екологічних чинників: світла, температури, води?

11.За якими ознаками рослини відносять до вищих?

ІV рівень( 3)

12.Порівняйте процеси запліднення папоротей  і покритонасінних рослин.

 

 

Тематичне оцінювання з теми « Різноманітність рослин»

І варіант

І рівень ( 0,5 )

1. Укажіть групу рослин, представники якої утворюють квітки.

А) покритонасінні;   Б)  папороті;   В) хвощі;   Г) голонасінні.

2. Визначте чим водорості відрізняються від вищих рослин.

А) їхня клітина має клітинну оболонку;  Б) не утворюють справжніх тканин та органів;

В) мешкають у воді;      Г) їхні клітини мають хлоропласти.

3. Укажіть групу рослин, до якої належить сосна та ялина.

А) мохи;  Б) папороті;  В) хвощі;  Г) голонасінні.

4. Укажіть рослину, яку вважають небезпечним бур’яном.

А) зозулин льон;   Б) щитник чоловічий;  В) папороть орляк;  Г) хвощ польовий.

5.Визначте екологічний чинник, без наявності якого неможливе запліднення рослин, що розмножуються спорами.

А) світло;   Б) вода;  В) висока температура;   Г) вітер.

6.Укажіть групу одноклітинних водоростей, клітини яких знаходяться в панцирі, утвореному сполуками Силіцію.

А) зелені;  Б) бурі;  В) червоні;   Г) діатомові.

ІІ рівень( 1)

7.Як називається екологічна група рослин, здатних запасати воду у своїх листках або стеблі.

8.До якого відділу водоростей відноситься морська капуста?

9.Як називається корисна копалина, яка утворилася здебільшого за рахунок відмерлих решток мохів?

ІІІ рівень ( 1,5)

10.Визначте, які групи рослин і за якими ознаками належать до насінних.

11.Яка головна ознака об’єднує всі рослини?

ІV рівень( 3)

12.Порівняйте процеси запліднення голонасінних і покритонасінних рослин.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перун Ганна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
13237
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку