17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Узагальнення і систематизація знань з теми "Тварини". Знаходження частини від числа.

Про матеріал
Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми "Тварини". Закріпити вміння знаходити частину від числа та число за його частиною. Розв'язувати задачі. Розвивати мовлення, мислення, вміння працювати в групах. Виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і систематизація знань з теми «Тварини». Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною.Інтегрований урок з природознавства і математики для 3 класу. Марганецька ПМШ № 11 Вчитель Віта Михайлівна Бесараб

Номер слайду 2

Загальний настрій класу

Номер слайду 3

Знайдіть частини іменованих чисел. В 1/10 від 1 год А 1/4 від 28 кг. И 1/2 від 1 доби И 1/2 від 1 ц. Р 1/3 від 30 хв Н 1/5 від 1 м Т 1/2 від 1 дм

Номер слайду 4

ТВАРИНИ

Номер слайду 5

Задача 1 У дельфінарії дельфіни живуть 10 років. Це становить 1/5 частину їх життя на волі. Скільки років дельфіни живуть на волі?

Номер слайду 6

Задача 2 Серед усіх птахів світу найважчий – страус. Його маса становить 90 кг. Маса пінгвіна становить 1/2 від маси страуса. Яка маса пінгвіна?

Номер слайду 7

Задача 3 Яка маса блакитного кита, якщо 1/5 його маси дорівнює 30т?

Номер слайду 8

Задача 4 Маса карликового бегемота становить 1/10 частину від маси звичайного. Яка маса карликового бегемота, якщо маса звичайного 3000 кг?

Номер слайду 9

Задача 1007(«Математика», с. 152)Ворони можуть прожити 40 років. Соколи – на 80 років більше, а папуги – 1/5 частину тривалості життя соколів. Скільки років можуть прожити папуги?

Номер слайду 10

Гра «Знайди зайве» Вовк, білка, корова, їжак Орел, півень, сойка, ластівка

Номер слайду 11

«Асоціативний кущ»

Номер слайду 12

Ви всі добре працювали,На уроці не дрімали,Гарно руки піднімали. Й знань багато упіймали.

pptx
Додано
2 квітня
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку