Узагальнення та систематизація знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин»

Про матеріал
Мета: узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Процеси життєдіяльності тварин», розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, виділяти головне; виховувати почуття відповідальності, колективізму, взаємоповаги.
Перегляд файлу

Урок № 42

Тема:Узагальнення та систематизація знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин»

Мета: узагальнення, систематизація й контроль навчальних досягнень учнів за темою «Процеси життєдіяльності тварин», розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, виділяти головне; виховувати почуття відповідальності, колективізму, взаємоповаги.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань

Обладнання і матеріали:підручники, робочі зошити, зошити для контрольних робіт

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

ІІІ.Актуалізація опорних знань:

1.Фронтальне бліц-опитування

Дати визначення понять:

-обмін речовин,

- гетеротрофний організм,

-травлення,

- живлення,

- травна система,

- дихання.

2. Вправа «Логічний ланцюжок». Назвати класи тварин, які мають таку дихальну систему:

  1.                  -Трахєї : ________
  2.                  -Зябра: __________
  3.                  - Легені: _________.

 

ІУ. Тестова контрольна робота:

1.Виберіть правильні відповідь:

  1.  Скелет у кісткових риб:

а) хрящовий;

б) кістковий;

в) кістковий і кістково - хрящовий.

2.Задня кінцівка жаби складається:

а) стегна, гомілки, стопи і пальців;

б) гомілки, стопи, пальців;

в) тазу, стегна, гомілки, стопи, пальців.


3. Видільна система у змій складається з:

а) 2 нирок, 2 сечоводів;

б) 2 нирок, 2 сечоводів і клоаки;

в) 2 нирок, 2 сечоводів і сечового міхура.

4.Сеча часто виводиться з тіла птахів, бо:

а) вони мають інтенсивний обмін речовин;

б) не мають сечового міхура;

в) вони мають високу температуру тіла;

г)а і б відповіді вірні.

5.Дописати речення :

5.1._______________ - це частина організму, яка має притаманну тільки їй будову, розташована в певному місці і виконує специфічну функцію.

5.2. Система органів – ______________________________

5.3. Розщеплення великих молекул живильних речовин(білків, жирів, вуглеводів) на менші молекули, які можуть всасуватися і засвоюватися) – це_______________________.

5.4. Сукупність органів, що виводять з організму тварин надлишок води, кінцеві продукти обміну, солі, а також отруйні речовини, що введені в організм або утворилися в нім – це ____________________.

6. . Порівняти кровоносну систему зеноводниї і ссавців. Чим кровоносна система плазунів відрізняється від кровоносної системи ссавців?

C:\WINDOWS\Temp\FineReader11\media\image1.jpeg

  1. Яке значення для тварин мають органи виділення? Назвати основні функції органів виділення.
  2. Що для тваринного організму забезпечує опору та рух? Який склад кісткової тканини?

 

У.Підсумок уроку.

УІ.Домашнє завдання.

1.Повторити основні терміни та поняття.

2.Підготувати повідомлення для охочих:  «Спосіб пересування тварин».

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку