Узагальнення та систематизація знань з теми «взаємодія тіл. частина 2. тиск. закон архімеда. плавання тіл»

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знань з теми «взаємодія тіл. частина 2. тиск. закон архімеда. плавання тіл»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 51. Узагальнення та систематизація знань з теми «взаємодія тіл. частина 2. тиск. закон архімеда. плавання тіл»Мета: узагальнення та систематизація знань про тиск твердих тіл, рідин і газів, дію виштовхувальної сили, умови плавання тіл; приведення одиничних знань в систему; формування вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування здобутих знань. Тип уроку: узагальнення й систематизація знань.

Номер слайду 2

Хід уроку. I. Організаційний етап. II. Узагальнення й систематизація знань

Номер слайду 3

Блок I. Тиск твердих тіл. Тиск рідин. Запитання до учнів. Дайте означення тиску?Назвіть одиницю тиску в СІ?Як можна збільшити тиск; зменшити тиск?Дайте означення гідростатичного тиску?За якою формулою обчислюють гідростатичний тиск?Інтерактивні вправиhttps://learningapps.org/view1857013http://learningapps.org/watch?v=p4o87beb516http://learningapps.org/watch?v=p3wmc02tk16

Номер слайду 4

Розв’язати задачіПлоща різального краю лопати становить 0,00007 м2. Який тиск створює лопата на ґрунт, якщо людина діє на лопату із силою 210 Н. Людина масою 90 кг стоїть на лижах, які мають довжину 1,8 м і ширину 10 см. Який тиск створює людина на сніг?На якій глибині тиск у мастилі становить 8 к. Па? 

Номер слайду 5

Блок II. Тиск газів. Атмосферний тиск. У чому полягає причина існування тиску в газах?Від чого залежить тиск газів?Сформулюйте закон Паскаля. Що таке атмосферний тиск? Чому він існує?В яких одиницях вимірюють атмосферний тиск?Інтерактивні вправиhttps://learningapps.org/view2073524

Номер слайду 6

Блок III. Архімедова сила. Плавання тіл. Сформулюйте закон Архімеда. Куди напрямлена сила Архімеда?Прокоментуйте таблицю «Плавання тіл».

Номер слайду 7

Розв’яжіть задачіЧому дорівнює архімедова сила, що діє на тіло об’ємом 25 см2, яке повністю занурене у воду?Алюмінієвий брусок масою 2,7 кг частково занурений у воду. На брусок діє Архімедова сила 2,5 Н. Яка частина бруска занурена у воду. В мензурку з водою помістили дерев’яний брусок. Рівень води при цьому підвищився від поділки 100  см3 до 150  см3. Визначте виштовхувальну силу, яка діє на брусок. 

Номер слайду 8

III. Узагальнення та систематизація навичок. Виконання вправ. Установіть відповідність між виразом для розрахунку фізичної величини та назвою цієї величини.𝒎тіла𝑽тіла 1. Архімедова сила𝝆рід𝒈𝒉 2. Сила тяжіння𝝆тіла𝒈𝑽тіла 3. Гідростатичний тиск𝝆рід𝒈𝑽занурене 4. Тиск твердого тіла 5. Густина тіла 

Номер слайду 9

2. Знайдіть зайве в логічному ряду.1. Архімед2. Арістотель3. Торрічеллі4. Паскаль

Номер слайду 10

Знайдіть зайве в логічному ряду.1. Риби2. Каченята3. Дерев’яна колода4. Човен

Номер слайду 11

1. Борометр2. Манометр4. Динамометр3. Тонометр

Номер слайду 12

3. Встановіть відповідність між винаходом та його аналогом в природіНасос для перекачування рідини А. Гейзер. Присоска Б. Повітряний міхур у риб. Шприц В. Копита північного оленя. Фонтан Г. Кровоносна система Снігоступи Д. Риба - прилипа. Трубопровід Е. Оса. Пристрій для регулювання Є. Серце тварин. Глибини занурення підводного. Човна у воду

Номер слайду 13

III. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія за методом «Капелюшки, що думають»IV. Домашнє завдання§ 22-29 – повторити. Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 «Взаємодія тіл. Сила»: завдання № 9,12,15-18* (Одне на вибір) –письмово.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Розділ 3. Взаємодія сил. Сила
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку