Узагальнення з теми «Різноманітність рослин» (біологія 6 клас)
1 варіант
І рівень (по 0,5 балів)
а) Так, б) Ні.
2. Коробочка зі спорами у мохів – це статеве покоління?
а) Так, б) Ні.
3. У папороті в життєвому циклі переважає нестатеве покоління?
а) Так, б) Ні.
4. Хвоя – це голкоподібні стебла?
а) Так, б) Ні.
5. Молоді жіночі шишки сосни червонуватого кольору?
а) Так, б) Ні.
6. Горох належить до Класу Дводольних?
а) Так, б) Ні.
ІІ рівень (по 1 балу)
а) зелених;
б) червоних;
в) бурих;
г) діатомових?
2. Замалюйте схематично будову папороті і позначте органи
3. Мохоподібні мають таку будову:
а) корінь, стебло, листки;
б) ризоїди, пластинчаста або листкостеблова будова;
в) ризоїди, стебло, листки, квітка;
г) корінь, стебло, листки, квітка.
ІІІ рівень (по 1,5 балу)
|
А Дерева Б Посухостійкі В Вологолюбні Г Водні Д Кущі |
ІV рівень (3 бали)
Виконайте одне із завдань на вибір:
Узагальнення з теми «Різноманітність рослин» (біологія 6 клас)
2 варіант
І рівень (по 0,5 балів)
а) Так, б) Ні.
2. У мохів в життєвому циклі переважає нестатеве покоління?
а) Так, б) Ні.
3. У папоротників є кореневище?
а) Так, б) Ні.
4. У рослин, які утворюють насіння, процес запліднення залежить від води?
а) Так, б) Ні.
5. Насіння сосни вкрите плодом?
а) Так, б) Ні.
6. Пшениця належить до Класу Дводольних?
а) Так, б) Ні.
ІІ рівень (по 1 балу)
а) кам’яне вугілля;
б) буре вугілля;
в) залізна руда;
г) торф.
2. Замалюйте схематично будову хламідомонади і позначте складові.
3. Спорангій — це:
а) особина нестатевого покоління;
б) особина статевого покоління;
в) орган нестатевого розмноження;
г) орган статевого розмноження.
ІІІ рівень (по 1,5 балу)
|
А Тіньовитривалі Б Світлолюбні В Світловитривалі Г Тіньолюбні Д Посухостійкий |
ІV рівень (3 бали)
Виконайте одне із завдань на вибір: