Узагальнення знань з біології для 6 класу на тему: "Різноманітність рослин"

Про матеріал
Узагальнення знань з біології для 6 класу на тему: "Різноманітність рослин" до підручника Л. І. Остапченко "Біологія" за 2014 рік.
Перегляд файлу

Узагальнення з теми «Різноманітність рослин» (біологія 6 клас)

1 варіант

І рівень (по 0,5 балів)

  1. Водорості виключно водяні рослини?

а) Так,    б) Ні.

2.  Коробочка зі спорами у мохів – це статеве покоління?

а) Так,    б) Ні.

3. У папороті в життєвому циклі переважає нестатеве покоління?

     а) Так,    б) Ні.

4.  Хвоя – це голкоподібні стебла?

а) Так,    б) Ні.

5.  Молоді жіночі шишки сосни червонуватого кольору?

а) Так,    б) Ні.

6.  Горох належить до Класу Дводольних?

а) Так,    б) Ні.

 

ІІ рівень (по 1 балу)

  1. Із яких водоростей готують пастилу та мармелад:

а) зелених;

б) червоних;

в) бурих;

г) діатомових?

2. Замалюйте схематично будову папороті і позначте органи

3. Мохоподібні мають таку будову:

а) корінь, стебло, листки;

б) ризоїди, пластинчаста або листкостеблова будова;

в) ризоїди, стебло, листки, квітка;

г) корінь, стебло, листки, квітка.

 

ІІІ рівень (по 1,5 балу)

  1. Підберіть пару – рослина та екологічна група, до якої вона належить:
  1. Саксаул
  2. Мох
  3. Кактус
  4. Глечики жовті

А  Дерева

Б  Посухостійкі

В  Вологолюбні

Г  Водні

Д  Кущі

 

  1. Наведіть основні ознаки рослин Класу Однодольні.

 

ІV рівень (3 бали)

Виконайте одне із завдань на вибір:

  1. Охарактеризуйте вплив різних екологічних факторів на конкретний організм.
  2. Коротко охарактеризуйте різні типи симбіозів.
  3. Охарактеризуйте особливості просторового розташування рослин в мішаному лісі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення з теми «Різноманітність рослин» (біологія 6 клас)

2 варіант

І рівень (по 0,5 балів)

  1. Хламідомонада багатоклітинна водорость?

а) Так,    б) Ні.

2. У мохів в життєвому циклі переважає нестатеве покоління?

а) Так,    б) Ні.

3. У папоротників є кореневище?

а) Так,    б) Ні.

4.  У рослин, які утворюють насіння, процес запліднення залежить від води?

а) Так,    б) Ні.

5. Насіння сосни вкрите плодом?

а) Так,    б) Ні.

6. Пшениця належить до Класу Дводольних?

а) Так,    б) Ні.

 

ІІ рівень (по 1 балу)

  1. Що утворюється із залишків мохів?

а) кам’яне вугілля;

б) буре вугілля;

в) залізна руда;

г) торф.

       2. Замалюйте схематично будову хламідомонади і позначте складові.

       3. Спорангій — це:

а) особина нестатевого покоління;

б) особина статевого покоління;

в) орган нестатевого розмноження;

г) орган статевого розмноження.

 

ІІІ рівень (по 1,5 балу)

  1. Підберіть пару – рослина та екологічна група, до якої вона належить (по 1 балу):
  1. Сосна
  2. Ялина
  3. Папоротник
  4. Кавун

А  Тіньовитривалі

Б  Світлолюбні

В  Світловитривалі

Г  Тіньолюбні

Д  Посухостійкий

 

  1. Наведіть основні ознаки рослин Класу Дводольні.

 

ІV рівень (3 бали)

Виконайте одне із завдань на вибір:

  1. Коротко охарактеризуйте рослинні угруповання свого краю.
  2. На прикладі певного лісу охарактеризуйте зв’язки між організмами, що його населяють.
  3. Охарактеризуйте вплив діяльності людини на природу. Наведіть приклади.

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку