Узагальнення знань з теми: „Програма. Мова програмування”. Розробка повного конспекта з усіма завданнями для перевірки та узагальнення знань з теми: „Програма. Мова програмування”.
Тема: Узагальнюючий урок з теми: „Програма. Мова програмування”.
Мета: узагальнити знання по темі; закріпити вивчений матеріал; розвивати вміння колективно працювати, відповідальність, увагу.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
У нас сьогодні узагальнюючий урок по темі „Програма. Мова програмування” і кожен учень отримає оцінку. Для того щоб ми встигли, урок проведемо у вигляді гри.
Об'єднайтесь у три команди, оберіть капітана, який буде також відповідати за підбиття підсумків кожного завдання.
ІІ. Хід гри.
Завдання №1.
Дайте повну відповідь на запитання і підготуйте по 4 запитання до команд суперників. На підготовку 5 хвилини.
(Поняття програми, мови програмування;
алфавіт мови програмування;
поняття константи, змінної;
опис констант і змінних в програмі.)
(Поняття ідентифікатора, правила опису ідентифікаторів;
поняття типу величини, які типи існують, якими частіше користуємось;
вказівка введення;
вказівка виведення.)
(Структура програми, які розділи використовуємо частіше;
операції і функції для цілого типу, для дійсного типу, для літерного типу;
пріоритет операцій.)
Підведення підсумків: І місце – 3 бали, ІІ місце – 2 бали, ІІІ місце – 1 бал.
Завдання №2. Реставрація.
Із окремих слів складіть на дошці рядок-відповідь на запитання. Кожна команда отримує по два завдання. Оцінюється швидкість і правильність виконання.
Var a,c:real;
Writeln(‘a,c’); readln(a,c);
Складіть правильний запис виразу мовою програмування.
f:=(sqrt(b/(a-b)))/(sqr(a)+a*b)-abs(b+4)
Var a,c:integer;
Writeln(‘a=’,a,‘c=’,c); readln;
Складіть правильний запис виразу мовою програмування.
f:=(-b+sqrt(sqr(b)+4*a*c))/2*a+abs(c)
Program nazva; uses crt; label…; const…; type…; var…; begin…; end.
Складіть правильний запис виразу мовою програмування.
f:=3*sin(a+b/c)/(tan(c-b)+sqr(a))+b*c
Підведення підсумків: І місце – 3 бали, ІІ місце – 2 бали, ІІІ місце – 1 бал.
Завдання №3. Хто швидше?
Дайте відповідь на запитання. Оцінюється швидкість і кількість правильних відповідей.
Підведення підсумків: І місце – 3 бали, ІІ місце – 2 бали, ІІІ місце – 1 бал.
Завдання №4. Юний програміст.
Складіть програму і запишіть її на дошці. Оцінюється швидкість і правильність виконання завдання.
Підведення підсумків: І місце – 3 бали, ІІ місце – 2 бали, ІІІ місце – 1 бал.
Додаються всі бали за всі конкурси. Оцінки учням ставляться відповідні. Максимальна кількість балів за всі конкурси 12.
ІІІ. Д/з: Повторити вивчений розділ.