Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Узагальнення знань з теми «School. Школа.»

Про матеріал
Формування мовленнєвих компетентностей: повторення, закріплення використовування у власному мовленні лексичних одиниць з тими «School»,вчити реагувати на питання “What is this?”, “What color is this?”, побудова речень з конструкцією «It is a …»; формулювання загальномомленнєвих компетентностей: вчити реагувати на команди вчителя, ситуативно-діалогічне мовлення учнів; формування загальнокультурних компетентностей: вчити поважати один одного, формування вміння оцінювати себе самостійно, розвивиток інтересу до вивчення іноземної мови, розширювати кругозір.
Перегляд файлу

Клас 1

Розділ. У школі (At school)

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Форма організації: урок-аукціон.

Вивчення іноземних мов у 2019-2020 навчальному році  у 1 класі здійснюється за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженого постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.

Підручник: Англійська мова. English. 1 клас. Підручник для 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів / Г.К. Мітчелл.- К.: Видавництво «Лінгвіст», 2018. – 128 с.

Тема: Узагальнення знань з теми «School. Школа.»

Мета: формування мовленнєвих компетентностей: повторитита закріпити використовування у власному мовленні лексичних одиниць з тими «School»,реагувати на питання  “What is this?”, “What color is this?”, побудова речень з конструкцією «It is a …»; формулювання загальномомленнєвих компетентностей: вчити реагувати на команди вчителя, ситуативно-діалогічне мовлення учнів;

формування загальнокультурних компетентностей: вчити поважати один одного, формувати вміння оцінювати себе самостійно, розвивати інтерес до вивчення іноземної мови, розширювати кругозір.

Обладнання: тематичні ілюстрації, відеозапис пісень, фізкультхвилинки, лего-дупло, лоти для аукціону, смайлики, дерево-самооцінки, лоти.

 

Перебіг уроку

І. Оргмомент. Введення в іншомовне середовище (1 хв.)

T.: Good morning, children!

P-s: Good morning, teacher!

T.: How are you?

P-s: I’m fine, thank you.

T.: How are you, teacher?

P-s:I’m, thank you.

T.: I’m glad to see you!

P.:I’m glad to see you too

Teacher: Smile each other, clap your hands. Thank you, sit down.

II.Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)

T: Today we’ll have very interesting lesson – an auction-lesson!

Auction - аукціон

Хто знає, що таке аукціон? Це захід на якому розпродують лоти (певні товари), але продають тому, хто запропонує більшу суму. Сьогодні ми пригадаємо все, що ми знаємо з теми School, а за свої знання ви отримуватимете Smiles (смайлики). В кінці уроку ви зможете за зароблені смайлики купити собі щось із запропонованих товарів.

IІІ. Систематизація та закріплення знань.

  1.              Повторення назв кольорів. Робота з лего-дупло (2 хв.)

T.: Let’s remind the colors. Take your blocks and name the colors.

Вчитель називає колір – діти мовчки піднімають відповідний кубик.

  1.             Nice!
    1.       Game «Сolored tower». Гра «Кольорова башта» (5хв.)

T.:  Я таємно будую башту, називаю послідовно використаних мною колір кубика. В результаті у нас з вами має вийти однакова башта. Всі, хто не помилився – отримає смайлик.

T.: Who wants to be a teacher? (один учень будує вежу і називає кольори, інші діти повинні за ним повторити.)

T.:Well done!

1.2. Визначеня кольорів вогню (3 хв.)

  •                  - Яка тема цього тижня? (Про вогонь нам треба знати, з ним не треба жартувати!)
  •                  Ви вже знаєте про користь і шкоду вогню. А чи звертали увагу на колір вогню? (Червоний, жовтий, білий)
  •                  Якщо бути уважним, то можна помітити, що вогонь палає декількома кольорами. (ілюстрація)
  •                   

fire

 

T.: What color is this?

P-s.: It is yellow.

  •                  Orange
  •                  Red, blue

T.: Build the tower «The Fire».

  1.              Відео-фізкультхвилинка (1 хв.)
  •                  Stand up. Let’s have a rest.

Фізкультхвилинка - Clap your hands!

https://www.youtube.com/watch?v=W-hevnXFSUQ

  1.              Повторення назв шкільного приладдя
    1.       Гра «Мовчанка» (2 хв)

Вчитель називає шкільне приладдя, а учні піднімають, той чи інший предмет.

3.2.  Розрізнення «What is this?» (2 хв)

Перегляд Мультфільму-пісні.

What-s This- - Learning Songs - Conversation 1 - Little Fox - Animated Songs for Kids

https://www.youtube.com/watch?v=qCduGCaShug

  1.       Пригадування конструкції «What is this?». Гра. (7 хв)

Прикриті смайликами малюнки, діти повинні відгадати предмет і дати відповідь на запитання.

 

Картинки по запросу малюнок портфель

 

Картинки по запросу малюнок лінійка

Похожее изображение

Картинки по запросу малюнок Олівець

Картинки по запросу малюнок книга

Картинки по запросу фото шкільної парти

 

T.: What is this?

P.: It is a bag (a computer, a book, a desk, a pencil, a ruler)

3.3. Складання портфеля (1 хв.)

T.: Choose school things in your bag.

P.: Apple, ruler, computer, rubber, pencil box, book, pen

3.3. Фізкультхвилинка. Game “The most attentive pupil”(1 хв.)

Вчитель дає команди, хто не уважний виходить з гри.

Standup!

Go!

Fly!

Run!

Stop!

Swim!

Clapyourhands!

Sitdown!

ІV. Підведення підсумку

  •                  Отже, ми пригадали назви кольорів і навчального приладдя.
  1.              Рефлексія (3 хв)

Пригадування значення смайликів

 

Похожее изображение

Мені все вдалося. Я добре розібрався / розібрадася у темі.

Похожее изображение

Були певні труднощі. Залишилися питання.

Картинки по запросу засмучений червоний смайлик

Було складно, погано розібрався/ розібралася. Є над чим працювати.

 

  •                  Але сьогодні замість смайликів у нас листочки для дерева «Успіх нашого класу». Кольори листочків також зелений, жовтий, червоний. Обирайте колір листочка відповідно до своєї роботи на уроці, обгрунтуйте свій вибір і прикріпіть листочок на дерево.
  1.              Проведення аукціону (5 хв.)
    1.       Підрахунок смайликів.
  •                  Підрахуйте кількість отриманих смайликів, які ви зможете обміняти на товари-лоти нашого аукціону.
    1.       Продаж лотів та наклейок.

T.: The lesson is over. Good buy!


docx
Додано
26 березня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку