Конспект уроку з англійської мови "What`s in your lunchbox"

Про матеріал
Конспект урок з англійської мови до підручника "Start up" 1 клас (Нова українська школа)
Перегляд файлу

Англійська мова: 1 клас

Вчитель: Бомблюк С.М.

Тема : « Що в тебе в ланч – боксі?»

Мета : ознайомити учнів із поняттям «ланч - бокс», ознайомити з назвами фруктів та овочів, навчити  учнів  вживати їх в усному мовленні, повторити назви кольорів та вживання структури «Is it big? Is it small? », навчити учнів читати Аа у відкритому складі; ввести лексичний матеріал з теми «Їжа» та активізувати його у мовленні; вчити запитувати “ What’s in your lunchbox? та відповідати на питання “I have got a…; повторити літери алфавіту та формувати навички зорового сприйняття та читання слів; розвивати вміння сприймання на слух, усної взаємодії; виховувати почуття дружби та культуру спілкування.

Обладнання: відео фізкультхвилинки, відео пісні-вітання, м’яч, м’яка іграшка, смайлики, тематичні картки з овочами та фруктами, коробка для ланч – боксу, аудіосупровід вправам, кольорові олівці, підручник «Англійська мова» Start up.

Лексичний матеріал:

orange, banana, kiwi, lunchbox

Whats in your lunchbox?

I have got a

Літери:  Алфавіт

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

                                                         Хід уроку

І. Оргмомент.

T. Hello! Nice to see you! How are you? (У кожного учня на парті по три смайлика, які відповідають настрою учня.) Діти показують смайлик і відповідно кажуть:

- I am happy! (I am OK).

- I am sad!

- I am so- so!

Виконання пісні - вітання « Good morning! How are you? »

2. Повідомлення теми та мети уроку. The topic of our lesson is … (Вчитель показує ланч-бокс і питає: What is it?) Учні відповідають: This is a lunchbox.

Сьогодні на уроці ви навчитеся, як запитувати, що у вашого друга у ланчбоксі та відповідати. Today we will learn the new words, sing the songs, dance, play the games and have fun.

3.Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка

Гра «Чую- плескаю» Учні, почувши англійське слова повинні плеснути у долоні: картопля, sandwich,meat, апельсин, fish, cheese, риба.

II. Основна частина уроку.

  1. Повторення пісні «ABC» та виконання інтерактивної вправи

https://learningapps.org/display?v=phnvuw5zt20

2. Актуалізація вивченого матеріалу.

Гра «Have you got…» «Карусель» «Have you got…----I have got ….»

T. Today we have a guest at our lesson. It is a dog. Its name is Tom. Tom is from England. Let’s tell him your names. (Вчитель кидає учням м’яч по черзі, вони його ловлять і називають своє ім’я: My name is …”).

T. В Англії  діти ходять до школи й беруть з собою ланч – бокс.

Введення нових ЛО

Lunchbox is a box for food to eat during the break. Tom also has its lunchbox. Let’s see what is in it. Вчитель дістає з ланч – боксу картки з овочами та фруктами, називаючи їх англійською, учні повторюють:

Sandwich,   meat,    cheese,    fish

A tomato   A banana         An apple

An orange     A kiwi                     Впр.1 с.92

Учні прослуховують аудіозапис вправи та повторюють фрази сприймання на слух   Впр.1 с.92

Вправа «Close your eyes». (Вчитель прикріплює картки з овочами та фруктами на дошці, просить дітей заплющити очі, в цей же час забирає одну із них, учні повинні назвати, що зникло).

Вчитель показує картки (наприклад, яблуко) й запитує:

Is it big? (No, it is not).

Is it small? (Yes, it is).

What colour is it? (It is yellow).

Фізкультхвилинка    відео «Clap your hands»

Робота з підручником (впр.3 с.92). Читання Аа у відкритому складі.

Listen and read. ) Розвиток навичок зорового сприйняття. Читання слів. Прослуховування аудіозапису

 Sam          rat                sad

           Pam          bat               dad

           Jam           cat               and             Впр.3 с.90

 Kate                 snake           Dave

          make                skate        cake                 name

    take                  plane                          Впр.3 с.92

Усна взаємодія

- Впр.4 с.93 Look, find and say what is in your lunchbox (робота в парах).

T. And now lets draw what you have in your lunchbox and show your pictures to our guest Tom (учні малюють свої ланч – бокси, після завершення прикріплюють свої роботи на дошці, створивши виставку малюнків).

- Впр.5 с.94 Гра « Що візьмеш у свій ланч-бокс?»

https://learningapps.org/display?v=paj33xsyj20

Ш. Заключна частина

1.Підсумки уроку.

Про що ми з вами  говорили сьогодні?

Які нові слова ми  вивчили?

Що таке ланч – бокс?

Чи сподобався вам урок? (учні показуть смайлики).

Children, thank you very much for the lesson. You are the best pupils in the world.

2.Прощання. відео «Good bye»

Say “Good-bye” to Tom.  See you tomorrow!

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
2378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку