Урок узагальнення і систематизації знань, гра – подорож з мультимедійною підтримкою, мета якого: узагальнити та систематизувати знання учнів про сили, поглибити знання щодо практичного використання сил в житті,
спираючись на знання фізичних законів підкреслити необхідність усвідомле-
ного дотримання правил дорожнього руху, виховання самостійної творчої особистості учня, наполегливості у досягненні поставленої мети, національно-патріотичних почуттів.
Вчитель фізики : Сливенко О.П.
Комунальний заклад освіти
“Спеціалізована школа № 55
інформаційно-технологічного
профілю”
Дніпровської міськради
Узагальнення знань за темою “Сили”.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми, поглибити
знання щодо практичного використання сил в житті;
продовжити розвивати вміння розпізнавати та аналізувати фізичні явища,
встановлювати причинно-наслідкові зв'язки процесів, що відбуваються в них,
навички логічного мислення, самостійної дослідницької роботи, вчити учнів
стисло та грамотно висловлювати свої міркування, обґрунтовувати їх правиль
ність;
формувати освітні та предметні компетентності учнів, потребу саморозвитку й
самоосвіти;
спираючись на знання фізичних законів, підкреслити необхідність усвідомле-
ного дотримання правил дорожнього руху;
виховувати самостійну творчу особистість учня, наполегливість у досягненні
поставленої мети, патріотичні почуття.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Вид уроку: гра – подорож з мультимедійною підтримкою.
Обладнання: дерев’яні бруски, дерев’яні лінійки, набір тягарців відомої маси,
динамометри, мензурка, склянка з водою, ТЗН(комп’ютер), мультимедійний
проектор, екран, презентація Smart Notebook, відеоматеріали з Інтернет-ресурсів.
Структура уроку з хронометражем
1.Організаційний етап…………………………….1 хв.
2.Повідомлення теми й мети уроку………………1 хв.
3.Мотивація навчальної діяльності………………3 хв.
4.Відтворення та коригування опорних знань…..10 хв.
5.Узагальнення та систематизація знань…………27 хв.
6.Підсумок уроку. Рефлексія……………………..2 хв
7.Домашнє завдання………………………………1 хв
Хід уроку.
1.Організаційний етап
Доброго дня дорогі учні. Сьогодні у нас незвичайний урок. Мандруючи великою країною Фізляндією, ми завітаємо до міста Силоград. Для подорожі вам треба об’єднатися в групи і переглянути “путівник” цього міста
(Клас об’єднується в чотири групи: “Осінь”, “Зима”, “Весна”, “Літо”- за місяцами народження. Кожна група обирає керівника,сідає за окремий стіл і отримує буклет-путівник)
Кожен з вас буде мати особистий ”маршрутний лист“ (технологічну карту), в якому ви будете власноруч виставляти отримані протягом уроку бали, а їх загальна сума – це ваша оцінка за урок.
Нехай девізом нашого уроку – маяком нашої подорожі- будуть слова видат ного українського просвітителя - гуманіста, філософа, поета та педагога
Григорія Сковороди, який вважав сенс людського існування в самопізнанні : “В усіх науках і мистецтвах плодом є вірна практика.”
( 1 слайд )
2.Повідомлення теми й мети уроку
На попередніх уроках ми вивчили основні сили, дізналися про їх особливості, прояв в
житті і природі та застосування на виробництві, виявили їх корисність та шкідли-
вість .
Мета сьогоднішнього уроку - узагальнити та систематизувати знання, розглянути
приклади щодо практичного використання сил. Ми продовжимо розпізнавати та
аналізувати фізичні явища навколо нас та встановлювати причинно-наслідкові
зв’язки процесів, що відбуваються в них.
( 2 слайд )
Місто Силоград дуже велике і на уроці ми з вами оглянемо лише його частину,
зробимо декілько зупинок. Ось маршрут, по якому ми з вами будемо мандрувати:
( 3 слайд )
- Станція Юних Дослідників,
То ж я бажаю вам щасливої дороги і досягнення мети. Ви готові.? Отож рушаймо!
3.Мотивація навчальної діяльності.
( 4 слайд )
Прогулюючись гаєм, грецького філософа спитав учень:
,,Скажи мені, Вчителю, - спитав юнак, - чому тебе дуже часто беруть сумніви? Ти прожив довге життя, в тебе є багатий досвід, і ти вчився у великих геніїв. Чому ж для тебе залишилося багато невідомого і так багато питань?” Розмірковуючи, філософ намалював посохом перед собою два кола: одне маленьке і одне велике. “Твої знання - це маленьке коло, а мої - велике. А все ,що за цими колами, - це невідоме. Чим більше коло, тим більше воно дотикається з невідомим. Чим більше коло твоїх знань, тим більша границя його з тим, чого ти не знаєш. І чим більше ти будеш дізнаватись нового, тим більше буде виникати у тебе питань.”
Сьогодні ми спробуємо визначити коло ваших знань і хоч трішечки розширити його, щоб у вашій душі народились нові запитання і з’явилось бажання знаходити відповіді на них.
На уроці ви матимете можливість зібрати ще декілька краплинок знань та удоскона-
лити свої вміння, а також бажаю, щоб кожен з вас знайшов відповідь на питання, яке вас зацікавить на сьогоднішньому уроці.
4.Відтворення та коригування опорних знань.
( 5 слайд )
Для того, щоб увійти у місто ми повинні відкрити замок, а ключом до нього є ваші знання.
Повторимо одиниці вимірювання ФВ, з якими ми будемо працювати на уроці.
( 6 слайд )
прийом “Бліцопитування”
( всі учні працюють у техн. карті, ті хто виконує роботу на інтерактивній дошці – отримують по 1 балу)
А які загальні “риси” “мешканців міста” Силоград?
Що ми знаємо про силу?
прийом “Доповни pечення”
(7слайд )
Сила –векторна величина, яка є мірою взаємодії тіл. Одиниця сили вимірювання сили – ньютон. Дія сили на тіло може бути причиною його деформації чи зміною його швидкості. Будь яка сила характеризується точкою прикладання, напрямом, модулем. Динамометр - прилад для вимірювання сили.
(ті учні, хто виконує роботу на інтерактивній дошці, отримують по 1 балу)
А як їх “звуть”? Які сили ми вивчили?
(відповіді учнів: сила тяжіння, сила пружності, сила тертя, вага тіла. )
А як вони “виглядають”?
робота в групах
( Учні в технологічних картах графічно зображають сили, ті, хто виконує роботу на інтерактивній дошці, отримують по 2бала, всі інші - по1балу)
(Перевірка – 8 слайд )
5.Узагальнення та систематизація знань.
Ми увійшли у місто, ала перед тим, як оглядати пам'ятки міста, давайте згадаємо правила дорожнього руху, адже з кожним роком зростає інтенсивність автомобільного руху на дорогах країни. А це у свою чергу підвищує відповідальність усіх учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів, пасажирів. Тому великого значення набувають знання правил дорожнього руху та їх дотримання.
В Україні за десять місяців 2017 року сталося майже 22 тис. дорожньо-транспортних пригод. Згідно зі статистикою департаменту ДАІ МВС України, в них 3 тис. 607 людей загинули, 27 тис. 343 отримали тілесні ушкодження.
На дорогах Дніпропетровщини цього року загинуло 457 чоловік
( 9 слайд )
Чому так багато гине людей, відбувається аварій? Напевно, водії, або пішоходи порушують правила дорожнього руху. Давайте повторимо деякі з них мовою фізики.
(Кожна група отримує картку із завданням. Необхідно дати правильну відповідь, за правильну кожен член групи отримує по 0,5 балу, тому, хто пояснює додатково нараховується 1 бал)
1. У правилах дорожнього руху записано, що пасажири автобуса обов'язково
повинні триматися за поручні. Чому?
( 10 слайд)
( Під час руху швидкість тіла дорівнює швидкості транспортного засобу, в
якому воно знаходиться. Коли транспортний засіб зупиняється, то тіло по
інерції нахиляється вперед, так як зберігає свою швидкість. Тримання за поручні допоможе пасажирам не впасти під час різкого гальмування, чи на повороті).
2.У правилах дорожнього руху записано, що водій і пасажири обов'язково повинні
бути пристебнуті. Чому?
( 11 слайд)
( Під час руху швидкість тіла дорівнює швидкості транспортного засобу, в
якому воно знаходиться. Коли транспортний засіб зупиняється, тіло не може
миттєво зупинитися і по інерції нахиляється вперед. Запобігти травмуванню під
час різкого гальмування транспорту допожуть паски безпеки.)
3.Навіщо на проїжджій частині біля парків восени вивішують плакат: “Обережно,
листопад!”
( 12 слайд)
( Листя, роздавлені під колесами, виконують роль мастила. внаслідок чого
може виникнути пробуксовка коліс, і гальмівний шлях стане більше.)
4. Восени та взимку на дорогах додатково вивішують знак цей знак. Про що він
інформує водіїв ?
(Знак 1.13 "Слизька дорога" –попереджувальний знак трикутної форми з червоною окантовкою. Фон — білий, малюнок — чорний.)
( 13 слайд)
( Цей знак інформує водіїв про небезпечну ділянку дороги, тому що вода на дорозі (після дощу, або снігопаду ), як мастило, зменшує тертя, а це приводить до збільшення гальмівного шляху автомобіля.)
І так ми рухаємось містом. Наш автобус повертає праворуч. У який бік відхиляться пасажири? Показати.
Ліворуч відносно салону автобуса. Учні відхиляються вліво.
Першою зупинкою є Станція Юних Дослідників.
(14слайд )
(Кожна група отримує картку із експериментальним завданням Необхідно виконати дослід. За правильне виконане завдання кожен член групи отримує по 2 бала, той, хто пояснює як проводився дослід, отримує додатково по 1 балу)
прийом “практична теорія”
робота в групах
Завдання для 1 групи
За допомогою лінійки визначити силу тяжіння, що діє на дерев’яний брусок з сосни.
(обладнання: лінійка, дерев’яний брусок ).
( Учні вимірюють лінійкою розміри бруска та за формулами обчислюють його
об’єм (1), масу (2), силу тяжіння (3)
1.V=а*b*h 2. m=ρV 3. F =mg )
Завдання для 2 групи
За допомогою мензурки визначити вагу води, що налита в склянку.
(обладнання: мензурка, склянка з водою ).
( Учні вимірюють об’єм рідини за допомогою мензурки та за формулами
обчислюють її масу (1) та вагу (2)
1. m=ρV 2. Р=mg )
Завдання для 3 групи
Визначити значення коефіцієнта пружності пружини.
(обладнання: лінійка, набір тягарців відомої маси, пружина).
(Учні прикріпляють до динамометра тягарці відомої маси і лінійкою вимірюють деформацію пружини під дією тягарців та за формулами обчислюють вагу тягарців (1), та коефіцієнт пружності пружини (2)
1. Р=mg ; Р=Fпр ; 2 )
Завдання для 4 групи
Визначити значення коефіцієнта тертя ковзання.
(обладнання: дерев’яний брусок відомої маси, дерев’яна дошка, динамометр ).
(Учні, прикріпивши до бруска пружину динамометра, рівномірно рухають дерев’яний брусок по дерев’яній дошці, таким чином визначають силу тертя (1) та за формулами обчислюють вагу бруска (2), та коефіцієнт тертя ковзання (3)
1.Fпр =Fтр 2. Р=mg ; 3. )
Заглянемо в славному місті Силоград у кінотеатр?
(15 слайд )
Як раз там показують українські мультфільми про козаків. Ми неодноразово переглядали на уроках уривки з цих творів. Що ви знаєте про цей мультиплікаційний серіал?
(Відповідь: “Козаки “- серія мультиплікаційних фільмів, знятих на українській
кіностудії ”Київнаукфільм“ режисером Володимиром Дахно (1967p. -1995p.)
Герої мультфільмів є своєрідним національним символом.)
Які ви пам’ятаєте серії?
(Відповідь:1 Як козаки куліш варили (1967)
2 Як козаки у футбол грали
3 Як козаки наречених визволяли
4 Як козаки сіль купували
5 Як козаки олімпійцями стали
6 Як козаки мушкетерам допомагали
7 Як козаки на весіллі гуляли
8 Як козаки інопланетян зустрічали
9 Як козаки у хокей грали
Про що ці мульфільми?
(Відповідь: головні герої мультсеріалу - троє запорозьких козаків: Бурмило, Коротун і Силач (за сценарієм, мають імена Грай, Око і Тур відповідно, але в самому серіалі завжди безіменні) - потрапляють в неймовірні пригоди, зустрічаючись з людьми з різних країн і епох, навіть з богами і інопланетянами.
Ми пишаємось, що окремі серії отримували нагороди та премії на державних і міжнародних фестивалях. Наприклад, мультфільм “Як козаки олімпійцями стали” отримав у 1979р. - Бронзову медаль на Міжнародному фестивалі спортивних фільмів в Ленінграді.)
Подивимся на ці прекрасні мультфільми з точки зору фізики. Які сили “використовували” козаки ?
(16 слайд з перевіркою )
(Ті учні, хто відповідають на інтерактивн. дошці, отримують по 1 балу)
Наступна наша зупинка - “Фізичний” зоопарк.
В цьому незвичайному куточку природи багато мешканців, познайомимося з деякими з них.
(17 слайд)
(Кожна група отримує картку із завданням. Необхідно дати правильну відповідь, за правильну кожний член групи отримує по 0,5 бала, той (ті), хто пояснює додатково отримує по 1 балу).
Завдання для 1 групи
Найшвидший наземний ссавець –африканський гепард, наздоганяючи жертву, здатен розганятися до 110 км/год всього за 3 секунди! Що йому допомагає так швидко розвивати швидкість?
(Відповідь: Гепарди відносяться до сімейства котячих. Під час бігу гепард приземляється на лапи з випущеними пазурами, що дає краще зчеплення з поверхнею. Інші тварини з класу котячих, ховають кігті для того щоб, як можна тихіше, підібратися до жертви, гепарду ж, це не потрібно. бо гепарди полюють, переслідуючи здобич, а не із засідки.)
Завдання для 2 групи
Чому дзьоб хижих птахів дуже міцний і загнутий на кінці?
(Відповідь:Хижі птахи харчуються м'ясом і дзьобом, зігнутим на кінці, як гачок, легше виривати м'ясо, оскільки збільшується сила тертя).
Завдання для 3 групи
Білий ведмідь є найбільшим сучасним сухопутним хижаком (маса більшості самців білого ведмедя може досягати 600 кг). Чому при такій великій масі голова має малі розміри, шия- видовжена, а підошви лап вкриті довгою жорсткою щетиною ?
(Відповідь:Малі розміри голови і видовження шиїї надають великому тілу білого ведмідя обтичної форми, що полегшує плавання та пірнання, а жорстка щетина підошви збільшує силу тертя під час пересування ведмедя по льоду)
Завдання для 4 групи
Як рухається змія, адже ніг у неї немає?
(Відповідь: У різних умовах проживання, на різній "основі" змії рухаються по-різному і "ефективність" руху залежить від шорсткості опори. Hа череві змії розташовані великі лусочки. Як тільки чешуйка занурилася в землю, м'язи зрушують її у напрямку до хвоста. Одна за одною лусочки відштовхуються від землі, і за рахунок цього змія рухається. Цей же метод використовують люди, коли вони гребуть, перебуваючи в судні. Вони занурює весла в воду точно так само, як змії занурюють лусочки в землю.
У фізичному зоопарку ще багато цікавих тварин і щн не один раз на уроках фізики ми його відвідаємо. А зараз давайте розглянемо цікаву задачу, повязаною з тваринами.
(18слайд )
Вороні десь пан Бог послав шматочок сиру;
Вмостилася Ворона на дубчак,
Була поснідати зібралася, однак
Тримала в роті сир й про щось метикувала
На лихо, близько тут Лисиця пробігала;
Гульк, сирний дух Лисицю зупинив:
Лисиця бачить сир, Лисицю сир сп’янив.
Вона навшпинячки до дерева підходить,
Вертить хвостом і з Ґави зір не зводить
І стогне солодко, немов життя згаса:
“Голубонько, яка ж бо ти краса!
А я закони фізики всі намалюю
І масу сиру розрахую.”
І додавати почала, ділити
І формули фізичні виводити.
Від подиву Ворона рот відкрила.
Сир випав – з ним крутійка наче й не була.
Давайте і ми обчислимо масу цього смачного сиру
Ворона, маса якої 1 кг, сидить на гілці. Гілка дерева під вагою ворони і сиру зігнулася. Сила пружності, з якою зігнулась гілка, дорівнює 10,8Н. Визгачити масу сиру.
(розвязок -19 слайд ) .
Дано:
mв=1кг R=0 Fпр=P
g =9,8Н/кг P=Pв+Pсиру Pсиру= Fпр- Pв
Fпр=10,8Н Pв=mв g
mcиру= Pсиру/g= (Fпр- Pв)/g
mcиру - ? mсиру= Fпр/ g - mв
mсиру=10,8/9,8-1=0,102
(Учень, який розв’язує задачу на інтерактивній дошці, отримує 4 бали )
Наступною зупинкою подорожі є музей Історії Фізики
( 20 слайд Smart Notebook)
(Кожна групаа отримує картку із відомостями про одного з дослідників сил природи. Необхідно назвати його призвіще .
За кожну правильну відповідь команді надається по 1 балу, той (ті), хто пояснює отримує додатково по 1 балу).
Робота в групах
Завдання для 1 групи
Цей англійський натураліст був одним з найбільш видатних умів сімнадцятого століття. Він відкрив клітинну будову організмів, удосконалив будову мікроскопа, винайшов повітряний насос, розробив теорію про світло, тяжіння і будову матерій, придумав обчислювальну машину для складних арифметичних дій і удосконалив прилад, що дозволив вивчати магнітне поле Землі. Його відкриття дозволили створити пружинний механізм для кишенькових годинників.
(Відповідь: Роберт Гук)
Завдання для 2 групи
У дитячі роки він був слабким, хворобливим хлопчиком і звичайно в дитячих іграх частенько програвав одноліткам. Але одного разу, коли діти стрибали в довжину над Англією піднявся сильний вітер, хлопчина зауважив, що за вітром стрибати легше і переміг у змаганнях.
Цей вчений сформулював основні закони класичної механіки, пояснив більшість світлових явищ, удосконалив лінзовий телескоп і розробив конструкцію дзеркального, дослідив особливості руху Місяця, пояснив припливи і відливи, стиск Юпітера, розробити теорію фігури Землі.
(Відповідь: Ісаак Ньютон).
Завдання для 3 групи
Він являв собою особистість, яка найяскраві ше окреслила діапазон творчих пошуків людини. Він присвячував багато часу вивченню фізики, з усіх розділів якої його найбільш цікавила механіка.
Йшов 1500 рік. Великий італійський художник, скульптор і вчений проводив цікаві досліди, чим дивував своїх учнів: він тягав по підлозі то щільно звиту вірьовку, то ту саму вірьовку на всю довжину. Його цікавило питання: чи залежить сила тертя ковзання від величини площі стичних поверхонь.
Йому належать слова:”Хто знає все, той може все!”.
(Відповідь: Леонардо да Вінчі)
Завдання для 4 групи
Саме від нього бере початок фізика як наука, він був засновником експериментально-математичного методу вивчення природи. Його дослідження кардинально вплинули на розвиток наукової думки.
Він сформулював закон вільного падіння тіл, описав його закономірнос ті, а його наукове відкриття про небесні тіла, було настільки вражаю -чим, що люди не вірили вченому.
Йому належить винахід циркуля, термоскопу, що є прообразом термометра, мікроскопу, а також багато іншого.
(Відповідь: Галілео Галілей )
Сьогодні у музеї відкривається виставка портретів видатних вчених. Перевіримо, як ви знаєте “в обличчя” великих вчених, адже час підготовки виставки робітник музею переплутав призвища вчених та їх портрети.
(21 слайд)
прийом „Відшукай пару”
А тепер повторимо сили, що ми вивчали та формули, за якими вони визначаються.
(22 слайд – кульки)
(члени груп почерзі підходять до інтерактивної. дошки, коли появляється формула учні її аналізують і вибирають відповідний малюнок)
Fпр=kx
F=mg
Fтр=µmg
Р=mg
Що об’єднує вагу, силу пружності і силу тертя?
(Відповідь: природа цих сил - електромагнітна )
А яка природа сили тяжіння?
(Відповідь:гравітаційна )
От і завершилась наша віртуальну подорож до міста Силоград, під час якої ви узагальнили та системизували свої знання про сили в природі.
Що вам допомогло подолати труднощі?
(Відповідь: учні називають якості, які привели їх до успіху: конкретні цілі, напружена праця, віра у власні сили, наполегливість, опора на товаришів, вміння зосередитись, знання, бажання, цікавість, гордість за свої дії, впертість).
( 23 слайд)
Підсумок уроку:
На завершення уроку нехай кожен з вас покаже своє враження від уроку,обравши той чи інший смайлик на дошці.
( 24 слайд)
Я бачу ви отримали задоволення від вашої роботи на уроці. А зараз я пропоную вам
порахувати кількість балів за вашою технологічною картою.
( Оцінки виставляються до журналу)
Домашнє завдання:
Повт.§16-24, c.210 ( за бажанням - скласти кросворд або синквейн),
підг. до захисту проекту
Дякую всім за роботу. До побачення.
Додаток
Картки - завдання до “Фізичного” зоопарку.
Найшвидший наземний ссавець –африканський гепард, наздоганяючи жертву, здатен розганятися до 110 км/год всього за 3 секунди! Що йому допомагає так швидко розвивати швидкість? |
|
Чому дзьоб хижих птахів дуже міцний і загнутий на кінці?
|
|
Білий ведмідь є найбільшим сучасним сухопутним хижаком (маса більшості самців білого ведмедя може досягати 600 кг). Чому при такій великій масі голова має малі розміри, шия- видовжена, а підошви лап вкриті довгою жорсткою щетиною ?
|
|
Як рухається змія, адже ніг у неї немає?
|
|
Картки - завдання до виставки портретів видатних вчениз
|
|
|
|
Картки - завдання до музею Історії Фізики
Цей англійський натураліст був одним з найбільш видатних умів сімнадцятого століття. Він відкрив клітинну будову організмів, удосконалив будову мікроскопа, винайшов повітряний насос, розробив теорію про світло, тяжіння і будову матерій, при -думав обчислювальну машину для складних арифметичних дій і удосконалив прилад, що дозволив вивчати магнітне поле Землі. Його відкриття дозволили створити пружинний механізм для кишенькових годинників. |
Він являв собою особистість, яка найяскраві ше окреслила діапазон творчих пошуків людини.Він присвячував багато часу вивченню фізики, з усіх розділів якої його найбільш цікавила механіка. Йшов 1500 рік. Великий італійський художник, скульптор і вчений проводив цікаві досліди, чим дивував своїх учнів: він тягав по підлозі то щільно звиту вірьовку, то ту саму вірьовку на всю довжину. Його цікавило питання: чи залежить сила тертя ковзання від величини площі стичних поверхонь. Йому належать слова:”Хто знає все, той може все!”. |
У дитячі роки він був слабким, хворобливим хлопчиком і звичайно в дитячих іграх частенько програвав одноліткам.Але одного разу, коли діти стрибали в довжину над Англією піднявся сильний вітер, хлоп -чина зауважив, що за вітром стрибати легше і переміг у змаганнях. Цей вчений сформулював основні закони класичної механіки, пояснив більшість світлових явищ, удосконалив лінзовий телескоп і розробив конструкцію дзеркального, дослідив особливості руху Місяця, пояснив припливи і відливи, стиск Юпітера, розробити теорію фігури Землі. |
Саме від нього бере початок фізика як наука, він був засновником експериментально-математичного методу вивчення природи. Його дослідження кардинально вплинули на розвиток наукової думки. Він сформулював закон вільного падіння тіл, описав його закономірнос ті, а його наукове відкриття про небесні тіла, було настільки вражаю -чим, що люди не вірили вченому. Йому належить винахід циркуля, термоскопу, що є прообразом термометра, мікроскопу, а також багато іншого. |
Слайди презентації
1 слайд 2 слайд
3 слайд 4 слайд
5 слайд 6 слайд
7 слайд 8 слайд
9 слайд 11 слайд
10 слайд 12 слайд
13слайд 14 слайд
15 слайд 16 слайд
17 слайд 18 слайд
19 слайд 20 слайд
21 слайд 22 слайд
23 слайд 24 слайд
Технологічна карта _______________________________
Вид роботи |
Робота в групі |
(можлива оцінка) |
Індивідуальна робота |
(можлива оцінка) |
Одиниці вимірювання ФВ |
|
0 |
|
1 |
“Доповни речення”
|
|
0 |
|
1 |
Графічне зображення сили
|
|
1 |
|
2 |
Правила дорожнього руху |
|
0,5 |
|
1,5 |
Практична теорія (дослід)
|
|
2 |
|
3 |
“Кінотеатр Січеслав”
|
|
0 |
|
1 |
Розв’язок задачі
|
|
|
|
|
Музей історії фізики
|
|
1 |
|
2 |
Формули
|
|
|
|
0,5 |