Дана розробка уроку англійської мови для учнів 2 класу суттєво допоможе активізувати знання учнів з теми в цікавих, зрозумілих формах.Застосовано цікаві методи та форми роботи на уроці.
Узагальнючий урок для учнів 2 класу
з теми: «Іграшки»
Практична мета:
Розвивальна:
Виховна: Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, її культури, такі моральні якості, як товариство, взаємодопомога.
Тип уроку: Узагальнючий урок
Обладнання: іграшки, флеш-картки, презентація, комп’ютер, проектор.
Хід уроку
Вчитель: Good morning, children. Say “Hello” to each other, please. And now, let’s sing a song!
(пісня «Hello» ауд. № 1)
Hello,hello
To everyone.
It’s English time.
Let’s have fun!
Sit down, please.
How are you today? I’m fine, thanks. OK, let’s start our lesson. Today we are speaking about toys.
Do you like toys? Іf you like toys clap your hands! Good for you!
2 Фонетична розминка
And now let’s repeat after me!
Tick-tock Tick-tock
Little Dino
Tick-tock Tick-tock
Play and walk
Says the clock
3 Робота з лексичним матеріалом
Вчитель показує на коробку з іграшками (toy box), дістає іграшки та називає. Учні хором повторюють за вчителем.
Прослуховування аудіо з лексикою.
Is it a plane? Is it a puppet?
Is it a plane? Is it a puppet?
Yes, it is. No, it isn’t.
It’s a plane. It’s a teddy.
[woosh, woosh, woosh, woosh] [hug, hug, hug, hug]
Is it a robot? Is it a balloon?
Is it a robot? Is it a balloon?
No, it isn’t. Yes,it is.
It’s a car. It’s a balloon.
[broom, broom, broom, broom] [pop,pop,pop,pop]
А тепер ми трошки перепочинимо! Підводьтеся, спостерігайте за відео та повторюйте рухи, які бачите!
(відео)
Вчитель заздалегідь готує картки із зображенням іграшок. Опісля їх називає, а діти повинні покласти фішки на ті слова, що називає вчитель.
ВINGO |
||
DOLL |
TOY |
PLANE |
ROBOT |
BALL |
PUZZELE |
3.4. «Missing vowels» ( РОБОТА З КАРТКАМИ)
Вчитель роздає зазделегідь підготовлені картки з пропущеними голосними. Завдання учнів – їх віднайти і вставити у потрібне місце.
R…B…T PL..NE B…LL T…Y D…LL
3.5. «Puzzle» (відгадати про яку іграшку йде мова)
I'm round, sometimes big or small (ball)
I have wings, I fly ( plane)
All the girls dream about me (doll)
Did you like the lesson? If you liked - clap your hands!
Good for you!
Ви сьогодні великі молодчинки!
Ваше домашнє завдання- обрати будь-яку улюблену іграшку та розповісти про неї за такою схемою: It is….. Its name is…. Its…… color. I like my toy very much!