Узагальнюючий урок з теми "Іграшки"

Про матеріал

Дана розробка уроку англійської мови для учнів 2 класу суттєво допоможе активізувати знання учнів з теми в цікавих, зрозумілих формах.Застосовано цікаві методи та форми роботи на уроці.

Перегляд файлу

Узагальнючий урок для учнів 2 класу

з теми: «Іграшки»

Практична мета: 

  • Формувати навички правильної вимови звуків;
  • Повторити слова за темами «Іграшки»,
  • Активізувати лексичні одиниці (назви іграшок)  в усному мовленні;
  • Тренувати учнів у вживанні структур “Is it a…?, Yes, it is., No, it isn’t. в усному мовленні;
  • Розвивати творчі  та креативні здібності учнів.
  • вчити утворювати розповідні речення з лексичними одиницями із теми, вживаючи конструкцію: «It is а ...»;
  • повторити вимову звуків

Розвивальна: 

  • Розвивати логічність мислення, увагу,
  • Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію,
  • Розвивати здатність порівнювати мовні явища рідної та англійської мов;
  • Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови; формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць;

Виховна: Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, її культури, такі моральні якості, як товариство, взаємодопомога.

Тип уроку: Узагальнючий урок

Обладнання:  іграшки, флеш-картки, презентація, комп’ютер, проектор.

                                                            Хід уроку

  1. Привітання. Організаційний момент.

Вчитель: Good morning, children. Say “Hello” to each other, please. And now, let’s sing a song!

(пісня «Hello» ауд. № 1)

Hello,hello

To everyone.

It’s English time.

Let’s have fun!

Sit down, please.
How are you today? I’m fine, thanks. OK, let’s start our lesson. Today we are speaking about toys.

Do you like toys?  Іf you like toys clap your hands!  Good for you!

2 Фонетична розминка 

And  now  let’s repeat after me!

Tick-tock Tick-tock

Little Dino

Tick-tock Tick-tock

Play and  walk

Says the clock

 

3 Робота з лексичним матеріалом

  1.        What is this?

Вчитель показує на коробку з іграшками (toy box), дістає іграшки та називає. Учні хором повторюють за вчителем.

Прослуховування аудіо з лексикою.

 

Is it a plane?                                             Is it a puppet?

Is it a plane?                                             Is it a puppet?

Yes, it is.                                                     No, it isn’t.

 

 

It’s a plane.                                              It’s a teddy.

[woosh, woosh, woosh, woosh]             [hug, hug, hug, hug]

 

 

Is it a robot?                                              Is it a balloon?

Is it a robot?                                              Is it a balloon?

No, it isn’t.                                                Yes,it is.

It’s a car.                                                   It’s a balloon.

[broom, broom, broom, broom]             [pop,pop,pop,pop]

 

  1.        Фізкультхвилинка

А тепер ми трошки перепочинимо! Підводьтеся, спостерігайте за відео та повторюйте рухи, які бачите!

(відео)

 

  1.        «Bingo!

 

Вчитель заздалегідь готує картки із зображенням іграшок. Опісля їх називає, а діти повинні покласти фішки на  ті слова, що називає вчитель.  

 

ВINGO

DOLL

TOY

PLANE

ROBOT

BALL

PUZZELE

 

3.4. «Missing vowels»  ( РОБОТА З КАРТКАМИ)

Вчитель роздає зазделегідь підготовлені картки з пропущеними голосними. Завдання учнів – їх віднайти і вставити у потрібне місце.

 

RBT         PL..NE         BLL      TY    DLL

 

3.5.  «Puzzle» (відгадати  про яку іграшку йде мова)

 

I'm round, sometimes big or small    (ball)

I have wings, I fly ( plane)

All the girls dream about me (doll)

 

  1. Підбиття підсумків уроку, домашнє завдання.

 

Did you like the lesson? If you liked - clap your hands!

Good for you!

Ви сьогодні великі молодчинки!

Ваше домашнє завдання-  обрати будь-яку улюблену іграшку та розповісти про неї за такою схемою:  It is….. Its name is…. Its…… color. I like  my toy very much!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
21 липня 2018
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку