17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

В скарбничку музичного керівника: «Вплив музичних творів композитора В.В. Лисенка на розвиток музично-сенсорних здібностей дошкільників»

Про матеріал
Розвиток музичних здібностей дошкільників може здійснюватися в різноманітній діяльності, яку організує з дитиною дорослий: під час занять співами, ритмікою, танцями, слухання музики, гри на інструментах. Надані в статті посилання на музичні сайти композиторав В.В.Лисенка допоможуть в розвитку та виявленні музично-сенсорних здібностей дитини.
Перегляд файлу

 

«Розвиток музично-сенсорних здібностей дошкільників

на музичних заняттях»

          Розвиток музичних здібностей може здійснюватися в різноманітній діяльності, яку організує з дитиною дорослий: під час занять співами, ритмікою, танцями, слухання музики, гри на інструментах.

            Музично освітня діяльність не існує ізольовано від інших видів. Знання , відомості про музику даються дітям не самі по собі , а в процесі сприйняття музики , виконавство , творчість , по ходу , до місця. Кожен вид музичної діяльності вимагає певних знань . Для розвитку виконавства , творчості потрібні спеціальні знання про способи , прийомах виконавства , засобах виразності . Навчаючись співу , малята набувають знання, необхідні для оволодіння співочими навичками ( звукоутворення , дихання , дикція і т.д.). У музично - ритмічної діяльності , дошкільнята освоюють різні рухи і способи їх виконання, що також вимагає спеціальних знань: про неподільності характеру музики та рухів , про виразності ігрового образу і його залежності від характеру музики , від засобів музичної виразності ( темпу , динаміки , акцентів , регістра , пауз ) . Діти дізнаються назви танцювальних кроків , засвоюють назви танців , хороводів . Навчаючись на грі на музичних інструментах , діти так само отримують певні знання про тембру , способах , прийомах гри на різних інструментах .

             Для формування музично - слухових уявлень важливі знання про те , що музичні звуки мають різну висоту , що мелодія складається з звуків , які рухаються вгору , вниз або повторюються на одній висоті. Розвиток почуття ритму потребує знання того , що музичні звуки мають різну протяжність - бувають довгими і короткими , що вони рухаються і їх чергування може бути мірним або більш активним , що ритм впливає на характер музики , її емоційне забарвлення , робить більш впізнаваними різні жанри . Формування вмотивованою оцінки музичних творів крім накопичення слухового досвіду передбачає певні знання про музику , її видах , композиторів, музичні інструменти , засобах музичної виразності , музичних жанрах , формах , оволодіння деякими музичними термінами (регістр , темп , фраза , частина і т.д.)

Дошкільний вік надзвичайно важливий для наступного оволодіння людиною музичною культурою . Якщо в процесі музичної діяльності буде розвинене музично - естетичне свідомість дітей , це не пройде безслідно для їх подальшого розвитку , духовного становлення .

Купуючи в процесі музичної діяльності певні знання про музику , уміння і навички , діти долучаються до музичного мистецтва . Важливо , щоб у процесі музичного виховання придбання знань , умінь і навичок не було самоціллю , а сприяло розвитку музичних і загальних здібностей , формування основ музичної і загальної духовної культури .

Суспільство зацікавлене зберегти і передати майбутнім поколінням духовні цінності , в тому числі музичну культуру. Діти повинні розвиватися через пізнання культурної спадщини , виховуватися так , щоб бути здатними його примножувати .

 

Рішення задач музичного виховання дітей залежить від педагогічної майстерності , умов , методів виховання , уваги , як батьків , так і вихователів. Так само важливо щоб педагог - музикант в дитячому дошкільному закладі підготував музичну базу дитини для подальшого його розвитку .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надані музичні твори допоможуть в розвитку та виявленні музично-сенсорних здібностей дитини.

 

Про муз.інструменти та музику В.В. Лисенко

https://www.youtube.com/watch?v=4gS87hQ9sKw музичні та шумові звуки

https://www.youtube.com/watch?v=Pn6YNdZ5J0A пісня та марш

https://www.youtube.com/watch?v=txbw-yVP0hc танец

https://www.youtube.com/watch?v=PLfDuSLCInk тромбон та баян

https://www.youtube.com/watch?v=Jubm7jJXjYw балалайка та гитара

https://www.youtube.com/watch?v=fwTnVckBw1c барабан та труба

https://www.youtube.com/watch?v=EHiWV_K_ZgM ансамбль -оркестр

https://www.youtube.com/watch?v=CdK2jfwCaZ4  почуття

https://www.youtube.com/watch?v=WTBs1J2evkk  арфа та туба

https://www.youtube.com/watch?v=OZsg31gIXQE  сум та печаль

https://www.youtube.com/watch?v=9mMv2_CO5s4  тихі та голосні звуки

https://www.youtube.com/watch?v=WXeOcCJZUqQ  швидкі та повільні звуки

https://www.youtube.com/watch?v=Rxfe6aUU1LU  високі та низьки

https://www.youtube.com/watch?v=yPJcCaI6ou4  прощання

 

 

docx
Додано
11 квітня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку