НВК«СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ - КОЛЕГІУМ» №3
СЦЕНАРІЙ СВІЯТА
Вам, наші любі вчителі!
Розробила
вчитель інформатики
Караман Лідія Іванівна
Червоноград 2020
Ведучий
Я думаю всі знають , яка сьогодні важлива подія, - це день наших найпрекрасніших вчителів, яких ми дуже любимо, цінуємо і поважаємо, які вклали в нас частинку себе , своїх переживань та емоцій і змогли зробити з нас справжніх відповідальних учнів (не всіх, - виняток перед вами)
У нас в школі 61 чудових, чуйних, мудрих вчителя, які несуть знання, добро, любов нам -вашим учням!!!
Своїм виступом ми хочемо подарувати вам гарний настрій, позитивні емоції… просто розслабтесь та відпочиньте.
І так….. 1 вересня, 1 клас.
Вчителька каже:
-Діти, ви прийшли в школу. Тут потрібно сидіти тихо, а якщо хочете задати питання – потрібно підняти руку.
Андрійко тягне руку…
-Ти щось хочеш запитати, Андрійку?
-Ні, просто перевіряю, як працює система…
І не тільки Андрійко перевіряє, як працює система…
Над цією системою поламали голови не одні… великі голови … і Конфуцій, Песталоцці, Сухомлинський, Макаренко, Гриневич, а тепер ….!!!!!
(махає рукою і виходить)
Сценка ФІЛОСОФИ
(Урочиста музика «Gaudeamus». Засідання філософів і педагогів світу)
1 учень Мої щирі вітання філософам світу, великим дидактам людства, мабуть, і великим романтикам, які наївно вірять у те, що людство можна виховати. Ми зібралися тут, панове, на наш педагогічний консиліум, щоб обговорити величезну проблему, яка не вирішується вже багато тисячоліть -як виховувати ідеальних дітей.
(п’є воду, наливаючи із графіна у стакан)
2 філософ Я зізнаюсь, що учень і досі для мене – «річ непізнана». Ось погляньте на цей експонат ХХІ століття – на сучасного індивідуума школи. (Музика «Галоп». Учень у навушниках виїжджає до зали на роликах) Учня індиго і дитину епохи споживання, продукт високих технологій. Що з цим робити? Як вчити та виховувати? Інформація його доконала. Він ніби у акваріумі, відгородився гаджетами, тьфу-тьфу, яке бридке слово. (Стукає по планшету) Бачите-бачите, він не реагує.
(Учень із планшетом, на роликах, жує жуйку, закривши очі, слухає музику, пританцьовує)
3 філософ Це все через те, що наші вихованці перевантажені у школі. Я завжди говорив, що дитину треба вчити 3 простим речам: слову, формі і числу. І цього досить. Іншому вона навчиться сама.
4 філософ: Я наполягаю, що головна мета школи – це виховання. А починати треба з того, щоб виховувати любов до матері.
5 філософ: Я гадаю, що цей суб’єкт вміє говорити, читати і рахувати і знається на формі, він любить свою матір, яку нинішня молодь називає разом з батьком – предками чи родаками. Але з ним все одно щось не так. Треба встановити точний діагноз. (Розглядає учня в лупу)
1 філософ: Шановне панство. (постукав по графіну) Багато філософів роздумують про якості гарної освіти та виховання. Цей суб’єкт від Бога вже геній. Навіщо його виховувати і навчати. Хай природа його навчить. ( всі філософи встали з місць і подивилися на Руссо поверх окулярів) Він втомиться від зайвого і буде спати як немовля. Головне у вихованні – здоров’я дитини. Фізичне і моральне.
5 філософ: І це все, що треба для виховання?
2 філософ: Головне, щоб дитина була жвавою, бігала, репетувала, знаходилася у постійному русі. (показує, як бігає навколо столу і підходить до учня) Ця квітка життя, що стоїть перед нами, ( учень показує язика), о, язик рожевий, абсолютно здорова. Діагноз такий: трохи завчився.
(виходить матуся. Музика «Галоп»)
Матуся (у хустині, фартусі, окулярах і з тарілкою та ложкою у руках):
І що це за клята школа? Бідна дитина не має часу поїсти. Вісім уроків щодня. Синочок мій, Мишко, погляньте, схуд, зблід, не висипається. Я тобі, рідненький, варенички принесла.(Годує синочка) Іж, наїдайся. Тут і шкварочки , і сметанка, все як ти любиш. І приходь сьогодні, любий, раніше. От мені вже та школа впоперек горла. (Йде)
3 філософ: Що це було? (всі філософи розводять руками)
4 філософ: Я переконаний, що люди завжди будуть такими, якими їх роблять жінки. У цього учня багато жіночого впливу. Треба дати дитинству визріти у діях. Можливо, його напхали знаннями більш, ніж йому треба. Може, його добили нудні уроки. Він у тому прекрасному віці, якому ми всі заздримо. Дайте йому проклюнутись.
1 філософ: Прошу слова. (піднімає руку) Дивлячись на цього хлопчину, я розумію, що вчителям і батькам важко до нього достукатися, але йому треба дати час для просвітлення. ( Учень тягне жвачку з рота і ліпить під стіл) Господи, що це він робить, наш майбутній розумник? Він клеїть жвачку під стіл?
5 філософ: А він щось приклав до вуха. Це що – слуховий апарат?\
(учень говорить по мобілці:
«На фіга це треба. Ну лохи, ну просто лузери. Прикинь, капець»)
2 філософ: Він що говорить сам із собою? І якась лексика дивна. Це що якийсь новий діалект? Це він так завчився? Бідна дитина. А що він тримає у вухах? Давайте послухаємо. (Підходить до учня, бере навушник і прикладає до вуха. Голосно звучить музика: «На лабутенах и в офигительных штанах». Сковорода підстрибує з острахом)
3 філософ: Боже, що це за музика? І що це за слова?
філософи: Жах.
(Появляється сучасна вчителька)
Вчителька: Я його всюди шукаю, а він ось куди телепортувався….!!!
4 філософ: А чи можете ви пояснити,що це за дивний учень?
Вчителька: Так, звісно. Це сучасний учень, до якого потрібно підібрати особистісний підхід, якому у початковій школі не можна виправляти помилки червоною пастою, щоб не було стресу.
5 філософ: А зеленою пастою можна?
3 філософ: Ви що знущаетесь?
2 філософ: Ви таке бачили? Всі наші ідеї сплюндровані, навіть найпрогресивніші. Де моральна чистота? Як з ним працюють нещасні вчителі?
4 філософ: Боже, де високі думки і благородне серце?
Вчителька: хочу сказати таке: «Був час, коли від учнів не чекали нічого, окрім слухняності, тепер від них чекають всього, окрім слухняності». І ми з цим працюємо, рятуючи дітей від стресу, виховуючи гарного громадянина, сім’янина, людину, товариша. Ми відмінили шкільну форму – бо це прокляття для дітей. Ми вчимося разом із нашими учнями. Час біжить, все змінюється, але школа, вчитель, учень є і будуть вічно!!!!
4. Час біжить, все міняється тільки звикли до ЗНО, появилося НУШ. Чисто тобі китайська грамота… І щоб не було часу на розваги… страхали-страхали і на тобі – придумали у 2023 році – обов’язкове ЗНО з англійської!!!!!! Це буде ….. КАТАСТРОФА!!!!!!....
Ведучий
Як я вам співчуваю, любі наші вчителі… У мене таке враження, що вчителі постійно знаходяться в школі. Приходиш вранці в школу - вони вже там, йдеш зі школи - вони ще там. Але ж у кожного з них є сім'я, власні діти. Проблем у вас хоч відбавляй…неслухняні учні, щоденна підготовка до уроків, журнали, зошити, наради, настанови, рекомендації директора. Моя порада - а його слухати завжди треба, бо ….
1. Директор правий.
2. Директор завжди правий.
3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший.
4. Якщо ти не правий – значить ти не директор.
5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.
6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.
Отже, до слова запрошується директор школи _____________________
ВЕДУЧИЙ
Як же я співчуваю нашим вчителям, взагалі ВСІМ вчителям... Бо в світі дійсно бувають настільки тупі учні, шо я б сам не витримав. І ще я б не витримав якби мені попався такий учень як я.
Не так давно я ходив музичну школу, закінчив кстаті з відзнакою. Але думаєте легко мені це вдалося? Та шо там мені? Пх-ааааах, думаєте це легко далось моїй вчительці? Яка кожен урок мені говорила : легше барана навчити говорити ніж тебе грати на акордеоні! А я думаю: ясно шо легше, в нас цілий клас говорящих баранів!
То мені повезло шо я не один то терпів. Зі мною ще троє таких ходило. Не знаю де третій зараз, але про двох точно розкажу