Вам, наші любі вчителі

Про матеріал
Сценарій для проведення у школі свята приуроченого Дню вчителя. Розробка побудована так, що за сценарієм є один ведучий, який розповідаючи про шкільні будьні оголошує сценки.
Перегляд файлу

НВК«СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ  - КОЛЕГІУМ» №3

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ СВІЯТА

Вам, наші любі вчителі!

 

 

 

 

Розробила

вчитель інформатики

Караман Лідія Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

Червоноград 2020


Ведучий

Я думаю всі знають , яка сьогодні важлива подія, - це день наших найпрекрасніших вчителів, яких ми дуже любимо, цінуємо і поважаємо, які вклали в нас частинку себе , своїх переживань та емоцій і змогли зробити з нас справжніх відповідальних учнів (не всіх, - виняток перед вами)

У нас в школі 61 чудових, чуйних, мудрих вчителя, які несуть знання, добро, любов нам -вашим учням!!!

Своїм виступом ми хочемо подарувати вам гарний настрій, позитивні емоції… просто розслабтесь та відпочиньте.

І так….. 1 вересня,  1 клас.

Вчителька каже:

-Діти, ви прийшли в школу. Тут потрібно сидіти тихо, а якщо хочете задати питання – потрібно підняти руку.

Андрійко тягне руку…

-Ти щось хочеш запитати, Андрійку?

-Ні, просто перевіряю, як працює система…

І не тільки Андрійко перевіряє, як працює система…

Над цією системою поламали голови не одні… великі голови … і Конфуцій,  Песталоцці,  Сухомлинський, Макаренко, Гриневич, а  тепер  ….!!!!!

 (махає рукою і виходить)

 Сценка ФІЛОСОФИ

(Урочиста музика «Gaudeamus». Засідання філософів і педагогів світу)

1 учень Мої щирі вітання філософам світу, великим дидактам людства, мабуть, і великим романтикам, які наївно вірять у те, що людство можна виховати. Ми зібралися тут, панове, на наш педагогічний консиліум, щоб обговорити величезну проблему, яка не вирішується вже багато тисячоліть -як виховувати ідеальних дітей. 

(п’є воду, наливаючи із графіна у стакан) 

2 філософ  Я зізнаюсь, що учень і досі для мене – «річ непізнана». Ось погляньте на цей експонат ХХІ століття – на сучасного індивідуума школи. (Музика «Галоп». Учень у навушниках виїжджає до зали  на роликах) Учня індиго і дитину епохи споживання, продукт високих технологій.  Що з цим робити? Як вчити та виховувати? Інформація його доконала. Він ніби у акваріумі, відгородився гаджетами, тьфу-тьфу, яке бридке слово. (Стукає по планшету) Бачите-бачите, він не реагує.

 

(Учень  із планшетом, на роликах, жує жуйку, закривши очі, слухає музику, пританцьовує)

 

3 філософ  Це все через  те, що наші вихованці перевантажені у школі. Я завжди говорив, що дитину треба вчити 3 простим речам: слову, формі і числу. І цього досить. Іншому вона навчиться сама.

 

4 філософ:  Я наполягаю, що головна мета школи – це виховання. А починати треба з того, щоб виховувати любов до матері.

 

5 філософ: Я гадаю, що цей суб’єкт вміє говорити, читати і  рахувати і знається на формі, він любить свою матір, яку нинішня молодь називає разом з батьком  – предками чи родаками. Але з ним все одно щось не так. Треба встановити точний діагноз. (Розглядає учня в лупу)

 

 

1 філософ: Шановне панство. (постукав по графіну) Багато філософів роздумують про якості гарної освіти та виховання. Цей суб’єкт від Бога вже геній. Навіщо його виховувати і навчати. Хай природа його навчить. ( всі філософи встали з місць і подивилися на Руссо поверх окулярів) Він втомиться від зайвого і буде спати як немовля. Головне у вихованні – здоров’я дитини. Фізичне і моральне.

5 філософ: І це все, що треба для виховання?

2 філософ:  Головне, щоб дитина була жвавою, бігала, репетувала, знаходилася у постійному русі. (показує, як бігає навколо столу і підходить до учня)  Ця квітка життя, що стоїть перед нами, ( учень показує язика), о, язик рожевий,  абсолютно здорова. Діагноз такий: трохи завчився.

 

 (виходить матуся. Музика «Галоп»)

Матуся (у хустині, фартусі, окулярах і з тарілкою та ложкою у руках):

І що це за клята школа? Бідна дитина не має часу поїсти. Вісім уроків щодня. Синочок мій, Мишко, погляньте, схуд, зблід, не висипається. Я тобі, рідненький, варенички принесла.(Годує синочка) Іж, наїдайся. Тут і шкварочки , і сметанка, все як ти любиш. І приходь сьогодні, любий, раніше. От мені вже та школа впоперек горла. (Йде)

 

3 філософ: Що це було? (всі філософи розводять руками)

4 філософ:  Я переконаний, що люди завжди будуть такими, якими їх роблять жінки. У цього учня багато жіночого впливу. Треба дати дитинству визріти у діях. Можливо, його напхали знаннями більш, ніж йому треба. Може, його добили нудні уроки. Він у тому прекрасному віці, якому ми всі  заздримо. Дайте йому проклюнутись.

 

1 філософ: Прошу слова. (піднімає руку) Дивлячись на цього хлопчину, я розумію, що вчителям і батькам важко до нього достукатися, але йому треба дати час для просвітлення. ( Учень тягне жвачку з рота і ліпить під стіл) Господи, що це він робить, наш майбутній розумник? Він клеїть жвачку під стіл?
5 філософ: А він щось приклав до вуха. Це що – слуховий апарат?\

(учень говорить по мобілці:

«На фіга це треба. Ну лохи, ну просто лузери. Прикинь, капець»)

 

2 філософ: Він що говорить сам із собою? І якась лексика дивна. Це що якийсь новий діалект? Це він так завчився? Бідна дитина. А що він тримає у вухах? Давайте послухаємо. (Підходить до учня, бере навушник і прикладає до вуха. Голосно звучить музика: «На лабутенах и в офигительных штанах». Сковорода підстрибує з острахом)

 

3 філософ: Боже, що це за музика? І що це за слова?

філософи: Жах. 

 

(Появляється сучасна вчителька)

Вчителька: Я його всюди шукаю, а він ось куди телепортувався….!!!

 

4 філософ: А чи можете ви пояснити,що це за дивний учень?

Вчителька: Так, звісно. Це сучасний учень, до якого потрібно підібрати особистісний підхід, якому у початковій школі не можна виправляти помилки червоною пастою, щоб не було стресу.

5 філософ: А зеленою пастою можна?

3 філософ: Ви що знущаетесь?

 

2 філософ: Ви таке бачили? Всі наші ідеї сплюндровані, навіть найпрогресивніші. Де моральна чистота? Як з ним працюють нещасні вчителі?

4 філософ: Боже, де високі думки і благородне серце?

 

 

Вчителька:  хочу сказати таке: «Був час, коли від учнів не чекали нічого, окрім слухняності, тепер від них чекають всього, окрім слухняності». І ми з цим працюємо, рятуючи дітей від стресу, виховуючи гарного громадянина, сім’янина, людину, товариша. Ми відмінили шкільну форму – бо це прокляття для дітей. Ми вчимося разом із нашими учнями. Час біжить, все змінюється, але школа, вчитель, учень є і будуть вічно!!!!

 

4. Час біжить, все міняється тільки звикли до ЗНО, появилося НУШ. Чисто тобі китайська грамота… І щоб не було часу на розваги… страхали-страхали і на тобі – придумали у 2023 році – обов’язкове ЗНО з англійської!!!!!! Це буде ….. КАТАСТРОФА!!!!!!....

 

Ведучий

Як я вам співчуваю, любі наші вчителі…   У мене таке враження, що вчителі постійно знаходяться в школі. Приходиш вранці в школу - вони вже там, йдеш зі школи - вони ще там. Але ж у кожного з них є сім'я, власні діти. Проблем у вас хоч відбавляй…неслухняні учні, щоденна підготовка до уроків, журнали, зошити, наради, настанови, рекомендації директора. Моя порада - а його слухати завжди треба, бо ….

1.     Директор правий.

2.     Директор завжди правий.

3.     Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

4.     Якщо ти не правий – значить ти не директор.

5.     Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.

6.     До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

Отже, до слова запрошується директор школи _____________________

 

ВЕДУЧИЙ

Як же  я співчуваю нашим вчителям, взагалі ВСІМ вчителям... Бо в світі дійсно бувають настільки тупі учні, шо я б сам не витримав. І ще я б не витримав якби мені попався такий учень як я. 

Не так давно я ходив музичну школу, закінчив кстаті з відзнакою. Але думаєте легко мені це вдалося? Та шо там мені? Пх-ааааах, думаєте це легко далось моїй вчительці? Яка кожен урок мені говорила : легше барана навчити говорити ніж тебе грати на акордеоні! А я думаю: ясно шо легше, в нас цілий клас говорящих баранів! 

То мені повезло шо я не один то терпів. Зі мною ще троє таких ходило. Не знаю де третій зараз, але про двох точно розкажу

doc
Додано
25 січня 2021
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку