Веб-квест для педагогів «СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ –ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ»

Про матеріал
Веб-квест допоможе навчити вчителів використовувати в освітньому процесі новітні педагогічні технології , такі як фасилітація; проектні, створення кейсів, імітаційно-ігрового навчання, тренінгові та розвитку критичного мислення. Дана інноваційна технологія направлена на активізацію педагогів на спільну роботу в творчих групах з метою подальшого застосування Web-квесту в освітньому процесі із учнями СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: 1. Герлянд Т.М., Кулалаєва Н.В., Пащенко Т.М., Романова Г.М., Романов Л.А. Веб-квест у професійному навчанні : методичні рекомендації; за заг. редакцією Т.М. Герлянд. – К.: ІПТО НАПН України, 2016. – 141 с. 2. Гриневич М. С. Медіаосвітні квести / М. С. Гриневич // Вища освіта України. Тем. вип. «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». К. : Гнозис, 2009. - № 3 (дод.1). - С. 153-155 3. Кадемія М. Ю. Веб-квест у підготовці майбутніх учителів : навчально-методичний посібник / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк. - Вінниця : ТОВ Фірма «Планер», 2013. - 155 с.
Перегляд файлу

Ірина Казначей директор  Медведівського ліцею ім. М. Залізняка

image

imageнавчання вчителів використовувати в освітньому процесі новітні педагогічні технології , такі як фасилітація; проектні, створення кейсів, імітаційноігрового навчання, тренінгові та розвитку критичного мислення; створення емоційно-позитивного настрою і активізація   педагогів  на спільну роботу в творчих групах; самовизначення членів групи і визначення цілей своєї роботи; виявлення загальних тенденцій в розвитку педагогічної діяльності; стимулювання розвитку ініціативи, творчості, артистизму;  розвиток в педагогічному колективі школи навичок індивідуальногрупової педагогічної рефлексії.

image

image постановка загальної проблеми квесту та її декомпозиція на окремі

підпроблеми; 

image визначення теми; створення сценарію, підготовка завдань і

прогнозування результатів квесту; 

image вибір Інтернет-сервісу та дизайну; image виокремлення веб-ресурсів;  image створення блогу веб-квесту та наповнення його змістом

(контентом);  image визначення вимог до оцінювання результатів роботи учасників веб-

квесту;  image підготовка рефлексивних вправ і завдань, а також дидактичних

матеріалів.

image

1.  Вам необхідно поєднатися у підгрупи (4-6 осіб) та методом жеребкування дізнатися яку проблему ваша команда досліджуватиме.

2.  Кожний з учасників групи має обрати одну з ролей (вкладка «Ролі»).

3.  Кожна роль передбачає виконання певних завдань; для їхнього виконання скористуйтеся посиланнями в мережі Інтернет (вкладка «Ресурси»).

4.  Після завершення всіх завдань складіть підсумковий звіт-презентацію, який формується зі звіту кожної підгрупи у вигляді слайдів, створених у програмі PowerPoint. Кожна з підгруп готує по 3-4 слайди. Потім

представники підгруп представляють власні результати роботи та захищають їх.

5.  Презентація групи. Оцінювання досягнення власної підгрупи та інших. 

6.  Підводяться підсумки. Рефлексія.

image

              image

 

                    Завдання

1.   Стисло охарактеризуйте інноваційну педагогічну технологію (її

 

суть), котру досліджуєте.

2.   За яких педагогічних обставин доцільно її використовувати під  час освітнього процесу?

Запропонуйте можливі способи її використання в закладі освіти

 

 

 

 

image

 

Завдання

Занотуйте основні тези доповіді.

imageДля кращого сприйняття тексту і запропонуйте щось цікаве( вислів, загадка)  

 

 

image

 

image

Завдання

1.     Обрати напрям (предмети) де доречним буде використання педагогічної технології, яку досліджувала Ваша підгрупа.

2.     Сформулюйте мету її застосування.

3.     Підготуйте проект слайду і подайте його графічному дизайнеру (назва і предмету, тема, мета, ключова ідея).

4.     Зробіть виступ.

 

image

image Створіть підгрупи так, щоб до складу кожної з них увійшли як молоді, обізнані в інформаційних технологіях, так і більш досвідчені педагоги.

image Розподіліть ролі між собою та складіть план дій щодо їхнього виконання за допомогою методики «Мозковий штурм» Планування, проектні дії графічно оформіть у вигляді ментальної карти, що дасть можливість врахувати всі складові проектної діяльності.

 

image За посиланнями, які підготував керівник веб-квесту , на Інтернетресурси, оберіть  необхідну для виконання завдань інформацію.  

 

image Створіть презентаційні слайди (3-4 слайди) у програмі PowerPoint з інформацією, що стосується певної інноваційної педагогічної

imageтехнології: фасилітація; проектні, створення кейсів, імітаційно-ігрового навчання, тренінгові та розвитку критичного мислення. 

 

image Стисло охарактеризуйте суть технології, котру досліджувала підгрупа; визначте можливі загрози та проблеми, що виникатимуть під час її застосування в освітньому процесі; поясніть за яких педагогічних обставин доцільно її використовувати; запропонуйте можливі способи її використання зокрема на уроці, в позаурочній роботі із учнями, в роботі із батьками. 

image «Спікер» кожної з підгруп має доповісти про результати їхнього дослідження. При цьому всі учасники квесту можуть поставити йому запитання та надати власні рекомендації і пропозиції. Успіху доповіді може додати наявність у «спікера» досвіду впровадження презентованої ним педагогічної технології. Приклади застосування відповідної технології у власній педагогічній практиці педагогів слугуватимуть запрошенням до подальшої дискусії з цього питання

 

image За результатами дослідження проблеми сформулюйте висновки і пропозиції. 

Пам’ятайте, що під час  конкурсу виконаних робіт, оцінюватиметься: розуміння учасниками завдання; їхнє ставлення до заданої теми; достовірність використовуваної інформації; критичний аналіз, логічність і структурованість ними інформації; індивідуальність і професіоналізм її подання; визначеність позицій, підходи до розв’язання проблеми

image

Критерії

Бали

 

 

 

 

І група

ІІ група

ІІІ група

ІУ група

V група

Глибина та оригінальність

виступу

 

 

 

 

 

Якість оформлення презентації

 

 

 

 

 

Логічність викладення інформації

 

 

 

 

 

Дотримання вимог

 

 

 

 

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

       Під час рефлексії учасники оцінюють  результати власної роботи та обмінюються думками з цього приводу. Рефлексія складається з таких компонентів, як: когнітивний (пов’язаний із засвоєнням змісту навчального матеріалу), поведінковий (спрямований на самооцінювання набутих умінь,  навичок та способів діяльності) та емоційний (самоаналіз емоційного

стану, ставлення до керівника веб-квесту та інших учасників).

 

image

          Отже, використання такого виду проектної технології як веб-квест у підвищенні професійної компетенції педагогічних працівників є актуальним, доцільним та перспективним. Педагоги (учні) мають можливість самостійно здобувати        нові знання,       вдосконалювати   навички      користування інформаційними ресурсами в мережі Інтернет та роботи з ПК, створювати мультимедійні засоби навчання, спілкуватися да обмінюватися практичним досвідом з колегами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

1.     Герлянд Т.М., Кулалаєва Н.В., Пащенко Т.М., Романова Г.М., Романов Л.А. Вебквест у професійному навчанні : методичні рекомендації; за заг. редакцією Т.М. Герлянд. – К.: ІПТО НАПН України, 2016. – 141 с.

2.     Гриневич М. С. Медіаосвітні квести / М. С. Гриневич // Вища освіта України. Тем. вип. «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». К. : Гнозис, 2009. - № 3 (дод.1). - С. 153-155

3.     Кадемія М. Ю. Веб-квест у підготовці майбутніх учителів : навчальнометодичний посібник / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк. - Вінниця :

ТОВ Фірма «Планер», 2013. - 155 с.

image

Желізняк Л. Д. Технологія «веб-квест» на уроках інформатики [Електронний ресурс] / Л. Д. Желєзняк. - Режим доступу:

http://osvita.ua/school/lessons summary/edu 1ес1іпо1о^у/30734/ - Назва з екрану.

Картинки [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

https://ru.pngtree.com/freepng/cartoon-teacher_596514.html

imageКартинки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.google.com/search?q=групповая+работа&rlz=1C1GGRV_enUA817 UA817&source Webquest.org [Електронний       ресурс].      –        Режим         доступу:

http://www.webquest.org/index.php

Шаблон web-квеста [Електронний ресурс]. - Режим доступу:  https://sites. google.com/site/intemettehnologii/Home. - Назва з екрану.

Як створити веб-квест [Електронний ресурс]. - Режим доступу:  https://sch-10.jimdo.com/web-quest. - Назва з екрану.

Dodge B. Some Thoughts About Web Quests.1995-1997. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://webquest.sdsu.edu/about webquests.html. - Назва з екрану.

pdf
Додано
25 березня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку