Величина кута. Вимірювання кутів.

Про матеріал
Тема: Величина кута. Вимірювання кутів. Мета: • Забезпечити первинне засвоєння учнями правил роботи з транспортиром при вимірюванні кутів. Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при визначенні видів кутів. • Розвивати в учнів інтерес до нового; розширювати кругозір (шляхом використання міжпредметних зв’язків); формувати вміння співпрацювати в парах. • Виховувати працьовитість, охайність виконання малюнків і ведення записів.
Перегляд файлу

Тема: Величина кута. Вимірювання кутів.

Мета:

  • Забезпечити первинне засвоєння учнями правил роботи з транспортиром при вимірюванні кутів.

Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при визначенні видів кутів.

  • Розвивати в учнів інтерес до нового; розширювати кругозір (шляхом використання міжпредметних зв’язків); формувати вміння співпрацювати в парах.
  • Виховувати працьовитість, охайність виконання малюнків і ведення записів.

Тип уроку: комбінований.

Очікувані результати.

Знати: Означення кута; бісектриси кута; одиниці вимірювання кутів.

Вміти: Визначати вид кута; вимірювати кути за допомогою транспортира; розв’язувати найпростіші задачі на обчислення величини кута.

Девіз: «Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність»

                                                Б. Шоу

Хід уроку

1.Розібрати з учнями всі ті питання, які виникли при виконанні домашнього завдання.(Зібрати зошити з домашнім завданням.)

2.Учні записують число, класна робота.

3.Звернути увагу на девіз уроку і поговорити про велику працю, щоб отримати ґрунтовні знання.

4.Гра (учням роздані картки , на яких записані слова)

1)точка; пряма; промінь; координатний промінь. (Учні розповідають про дані фігури – ті, хто одержав картки).

Яка фігура найбільша і яка найменша?

Накресліть відрізок, поміряйте довжину і зробіть відповідний запис.

2)Кут; розгорнутий; прямий; гострий; тупий.

Назвати кути від найменшого до найбільшого.

5.Робота в парах.(Зарані роздати карточки з різними кутами). Визначити вид кута.( завдання виконують учні усно).

6.Кути як і відрізки можна вимірювати.

7.Оголосити тему і мету.

8.Накресліть гострий кут АОВ і виміряйте його.(Учні креслять і міряють  в основному лінійкою і тільки одиниці транспортиром).

Накреслимо прямий кут (за допомогою косинця) . Так робить столяр.

(учитель креслить на дошці, а учні в зошиті) і записати  КОD = 90⁰.

(поговорити про градус – міру вимірювання кутів)

9.Робота з підручником. Стор.147. Рис.101.Прямий кут дорівнює 90⁰. Розгорнутий кут дорівнює 180⁰.

10.Поговорити про транспортир.

11.(Повернутись до гострого кута). Виміряйте його і зробіть відповідний  запис. Робимо висновок: гострий кут  менше 90⁰.

12.Накреслити тупий кут. Що це за кут?(Учні креслять) . Поміряти його і зробити відповідний запис. (Поговорити про дві шкали транспортира).

AOK=         .     90⁰ < Тупий кут< 180⁰.

13.Градусну міру кута використовують мореплавці; туристи в походах, на екскурсіях; військові ,архітектори, топографи при побудові планів.

На місцевості кути визначають за допомогою компаса та астролябії.

 Ви це будете вчити на уроках географії. 

14. Задача (умову заготовити). ABC= COD, ABC= 33⁰. Знайти  COD.

Учні формулюють висновок із даної задачі: Рівні кути мають рівні градусні міри.

15.Є такі промені, які ділять кут на дві рівні частини.

Робота з підручником. Стор.149. Рис.110.(Означення і назва).( Показати малюнок з крисою і поговорити про неї).

16.Вправи. №667(усно) (учитель читає умову  - учні показують + чи - ). №668( по черзі учні кажуть відповіді, а решта сигналізують + чи - ). №669 (розв’язуємо так як попередню вправу).

17.Фізкультхвилинка.

18.Розв’язання вправ письмово по вимірюванню кутів.

№673(з допомогою консультантів).Завдання на картках: поміряти кути і зробити відповідний запис.(Ті картки, де визначали види кутів).

№675, №677, №680, №681,№683. Додатково №691( на високий бал).

19.Виставлення оцінок.

20.Підсумок: За допомогою транспортира вимірювали кути; розв’язували задачі; здобували знання.(Повернутись до девізу).

Домашнє завдання: §  20(читати дуже уважно, бо на уроці не говорили про додавання і віднімання кутів). До «6»:№674, №676 або до «9» №682, №695. До «12» №682, №695 + навчитись будувати кути за допомогою транспортира.

Рефлексія. Вивісити три смайлики. Діти підходять до якогось одного.

1)Якщо все зрозуміло і все вдавалось.

2)Щось не зрозуміло і не все вдавалось.

3)Все не зрозуміло і все не вдавалось.

 

docx
Додав(-ла)
Шульга Наталія
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку