Величини. Команда присвоювання

Про матеріал
Інформатика. Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Тижневе навантаження 1 година
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 Урок 23інформатика. Величини. Команда присвоювання. rr

Номер слайду 2

ВеличиниІнформатика, математика, фізика, хімія та інші науки використовують величини. Величина – це кількісно виражене значення властивості об’єкта. Приклади величин в інформатиці:ширина і висота вікнаколір фону вікна. Приклади величин в математиці:довжина і ширина прямокутникаплоща прямокутникаградусна міра кута. Приклади величин у фізиці:довжина шляхушвидкістьчасгустина речовини. Величини використовуються у формулах. Формули для обчислення периметра прямокутника: 𝐏=𝟐×(𝒂+𝒃)  довжини кола: 𝐂=𝟐𝝅𝒓𝟐, маси тіла: m=p. V Кожна величина має ім’я та значення.

Номер слайду 3

Величини. Змінна величина (змінна) – величина, значення якої може змінюватись.Імена величин:як правило, використовуються латинські літери, цифри, знак підкреслення;приклади імен величин:a, b, c, s, x, ysum, dob, riznв Scratch можна використовувати будь-які символи. Стала величина (константа) – величина, значення якої не змінюється. Наприклад: число π = 3,1416густина повітря - 1,293 кг/м3швидкість світла у вакуумі - 300 000 км/су добі 24 години;

Номер слайду 4

Вказівка присвоювання: Використовується для надання значення змінній в одних мовах програмування використовується знак =, в інших :=Наприклад:a:=3;a:=a+1; b:=a*2;c:=a+b;Загальний вигляд команди присвоювання такий:а:= 2*45+12, величині а буде присвоєно обчислене значення - число 102

Номер слайду 5

Команда присвоювання. Значенням величини може бути:• число (ціле або дробове, причому в десяткових дробах ціла частина від дробової відокремлюється крапкою);вираз• текст (береться в одинарні або подвійні лапки);• спеціальні значення (наприклад, TRUE (англ. true - правда, істина) або FALSE (англ. false - хиба))та інше. Наведемо приклади таких команд:

Номер слайду 6

Пригадайте. Лінійні алгоритми зі зміннимиrr

Номер слайду 7

Команда присвоювання

Номер слайду 8

Лінійні проекти зі змінними в Scratch 3 ЗмінніСтворення нових змінних. Додані змінніПризначення змінних. Сцена

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Надайте відповідь на запитання: Що таке величина? Наведіть приклади величин. Що має кожна величина?Яка величина називається змінною, а яка сталою?Який загальний вигляд команди присвоєння?Що може бути значенням величини?Як створити нову змінну в Screatch 3?Як надати або змінити значення змінної в Screatch 3?

Номер слайду 13

§ 7.1 (стор.211-223) Опрацюйте. Виконайте практичні вправи.

pptx
Додано
10 лютого
Переглядів
3517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку