Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу

Про матеріал
Алгебра. Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу. Три варіанта
Перегляд файлу

   Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу

      1 варіант

  1. Скільки відсотків від числа 9 становить число 6,3 ?

а)  58%  б)  65%  в)  70%  г) 72%

2. Спростити вираз

а)   б)    в)    г)

3. У якій координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо

    ,  ?

а)  У першій  б)  У другій  в)  У третій  г) У четвертій

4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 7*56   

а)  1    б)  0   в)  9   г) 2

5. Розташуйте числа -8,4; 2; 3,7; -1,8; 0,6 у порядку зростання їхніх модулів

6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)

1)  -48 : ( -26+34 ) +80                                        А -72 

2)  -120 : ( -26-34 ) + 36 ∙ ( -2 )                           Б -74

3)  68 : ( 7- 41 ) - 18∙4      В – 70

4)  -144 : ( 42- 46) -12 ∙(-3)      Г  74

         Д  72

7. Чотири бригади зібрали 1680 кг цибулі. Перша бригада зібрала всієї цибулі, друга – 35 % решти, третя - в раза більше, ніж друга. Скільки кілограмів цибулі зібрала четверта бригада?

8. Розв’яжіть рівняння 

 

 

 

Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу

      2 варіант

1. Скільки відсотків від числа 12 становить число 7,2 ?

а)  50%  б)  60%  в)  65%  г) 72%

2. Спростити вираз .

а)   б)    в)    г)

3. У який координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо

    ,  ?

а)  У першій  б)  У другій  в)  У третій  г) У четвертій

4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 628*2   

а)  1    б)  0   в)  9   г) 4

5. Розташуйте числа 4,3; -6; 5,4;  -0,8; 7,2  у порядку спадання їхніх модулів

6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)

1)  -36 : ( -20+14 ) +30                                        А -33 

2)  -150 : ( -24-26 ) + 18 ∙ ( -2 )                           Б -23

3)  72 : ( 2-11 ) - 5∙3      В – 7

4)  225 : ( 5-20) -11 ∙(-2)      Г  36

         Д  7

7. За чотири дні на завод привезли 3600 кг металобрухту. Першого дня привезли усього металобрухту, другого – 35 % решти, третього -  в раза більше, ніж другого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод четвертого дня?

8. Розв’яжіть рівняння 

 

 

 

Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу

      3 варіант

1. Скільки відсотків від числа 8 становить число 5,6 ?

а)  70%  б)  75%  в)  80%  г) 60%

2. Спростити вираз .

а)   б)    в)    г)

3. У який координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо

    ,  ?

а)  У першій  б)  У другій  в)  У третій  г) У четвертій

4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 57*582   

а)  3    б)  0   в)  9   г) 6

5. Розташуйте числа 2,7;  4; -7,2;  0,9; -2,3  у порядку спадання їхніх модулів

6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)

1)  -42 : ( -15+8 ) +34                                        А -43 

2)  -100 : ( -16 - 4 ) + 16 ∙ (- 3 )                           Б  0

3)  81 : ( 15-24 ) – 18 : (-2)     В  40

4)  169 : ( 31- 44)+15 ∙(-4)      Г  43

         Д  -73

7. За чотири дні продали 1620 метрів тканини. Першого дня продали 40 % усієї тканини,  другого – решти, третього -  в раза більше, ніж другого. Скільки метрів тканини продали четвертого дня?

8. Розв’яжіть рівняння 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондарець Катерина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
25120
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку