Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу
1 варіант
а) 58% б) 65% в) 70% г) 72%
2. Спростити вираз
а) б) в) г)
3. У якій координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо
, ?
а) У першій б) У другій в) У третій г) У четвертій
4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 7*56
а) 1 б) 0 в) 9 г) 2
5. Розташуйте числа -8,4; 2; 3,7; -1,8; 0,6 у порядку зростання їхніх модулів
6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)
1) -48 : ( -26+34 ) +80 А -72
2) -120 : ( -26-34 ) + 36 ∙ ( -2 ) Б -74
3) 68 : ( 7- 41 ) - 18∙4 В – 70
4) -144 : ( 42- 46) -12 ∙(-3) Г 74
Д 72
7. Чотири бригади зібрали 1680 кг цибулі. Перша бригада зібрала всієї цибулі, друга – 35 % решти, третя - в раза більше, ніж друга. Скільки кілограмів цибулі зібрала четверта бригада?
8. Розв’яжіть рівняння
Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу
2 варіант
1. Скільки відсотків від числа 12 становить число 7,2 ?
а) 50% б) 60% в) 65% г) 72%
2. Спростити вираз .
а) б) в) г)
3. У який координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо
, ?
а) У першій б) У другій в) У третій г) У четвертій
4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 628*2
а) 1 б) 0 в) 9 г) 4
5. Розташуйте числа 4,3; -6; 5,4; -0,8; 7,2 у порядку спадання їхніх модулів
6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)
1) -36 : ( -20+14 ) +30 А -33
2) -150 : ( -24-26 ) + 18 ∙ ( -2 ) Б -23
3) 72 : ( 2-11 ) - 5∙3 В – 7
4) 225 : ( 5-20) -11 ∙(-2) Г 36
Д 7
7. За чотири дні на завод привезли 3600 кг металобрухту. Першого дня привезли усього металобрухту, другого – 35 % решти, третього - в раза більше, ніж другого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод четвертого дня?
8. Розв’яжіть рівняння
Вхідна діагностична контрольна робота для учнів 7 класу
3 варіант
1. Скільки відсотків від числа 8 становить число 5,6 ?
а) 70% б) 75% в) 80% г) 60%
2. Спростити вираз .
а) б) в) г)
3. У який координатній чверті лежить точка М (x;y), якщо
, ?
а) У першій б) У другій в) У третій г) У четвертій
4. Замість зірочки поставте таку цифру, щоб отримати число, кратне 9 ( розгляньте всі можливі випадки ). 57*582
а) 3 б) 0 в) 9 г) 6
5. Розташуйте числа 2,7; 4; -7,2; 0,9; -2,3 у порядку спадання їхніх модулів
6. Установіть відповідність між виразами ( 1-4) та їх значеннями ( А-Д)
1) -42 : ( -15+8 ) +34 А -43
2) -100 : ( -16 - 4 ) + 16 ∙ (- 3 ) Б 0
3) 81 : ( 15-24 ) – 18 : (-2) В 40
4) 169 : ( 31- 44)+15 ∙(-4) Г 43
Д -73
7. За чотири дні продали 1620 метрів тканини. Першого дня продали 40 % усієї тканини, другого – решти, третього - в раза більше, ніж другого. Скільки метрів тканини продали четвертого дня?
8. Розв’яжіть рівняння