Вхідна діагностична робота з математики
учня/учениці 2- класу
_________________________________________
1.Розклади числа на розрядні доданки.
3 |
7 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
9 |
2 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
9 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
7 |
6 |
= |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Порівняй числа.
8 |
9 |
|
7 |
8 |
|
|
|
3 |
5 |
|
3 |
5 |
|
|
|
1 |
0 |
0 |
|
9 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
8 |
|
8 |
2 |
|
|
|
1 |
7 |
|
7 |
0 |
|
|
|
|
6 |
3 |
|
6 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Розв’яжи вирази.
3 |
0 |
+ |
5 |
= |
|
|
|
|
|
2 |
3 |
+ |
4 |
6 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
8 |
+ |
2 |
= |
|
|
|
|
|
5 |
7 |
- |
2 |
1 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
6 |
- |
4 |
= |
|
|
|
|
|
2 |
9 |
- |
9 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
0 |
+ |
4 |
0 |
= |
|
|
|
|
9 |
3 |
- |
9 |
0 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
4.Розв’яжи задачу.
Оксанка прочитала 15 сторінок книжки, Степанко – на 4 сторінки більше, ніж Оксанка. Скільки сторінок прочитав Степанко?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Побудуй відрізок АО довжиною 1дм3см
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
Оцінка вчителя
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
Розкладання чисел на розрядні доданки |
|
Порівняння числа |
|
Обчислення вирази |
|
Розв’язання задачі |
|
Геометричний матеріал |
|