Вибір професії - вибір долі

Про матеріал
Мета: Закріплювати знання учнів з української мови та математики; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати повагу до до людей, які сумлінно працюють.
Перегляд файлу

Мета: Закріплювати знання учнів з української мови та математики; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати повагу до до людей, які сумлінно працюють.

Обладнання: мультимедійне обладнання, фотоілюстрації "Професії", картки з назвами професій, завдання для групової та парної роботи, маски для інсценізації.

Форми роботи: Індивідуальна, парна, групова.

Методи роботи: Вправа "Роз'єднай слова", вправа "Асоціативний кущ", інсценізація, діаграма Венна, вправа "Мозковий штурм", вправа "Незакінчене речення".

Хід заняття

І. Організаційна частина

Вихователь. Діти, сьогодні до нас завітали гості. Привітаймося з ними!

 Раді вітати Вас в нашій оселі.

 Зичимо щастя, здоровя, добра.

Вихователь.

 Сядьте, діти, всі гарненько,

 Руки покладіть рівненько,

 Голову вище підніміть,

 Свої плечі розведіть.

 На мене уважно подивіться

 І легенько посміхніться.

ІІ. Основна частина

Вихователь. Наша самопідготовка називається "Вибір професії – вибір долі".

  •              Як ви думаєте, про що ми будемо сьогодні говорити?

Наш девіз сьогодні.

Вправа"Роз'єднай слова"

Безтруданемаплода

  •              Давайте всі разом прочитаємо наш девіз. (Діти читають)

Без труда нема плода

  •              Діти. Ви добре знаєте, що кожна людина на землі повинна працювати. Праця - основа життя на землі. Коли закінчите школу, вам треба буде робити вибір: ким бути. Кожен із вас муситиме визначитись із тим, яка професія для нього найкраща.
  •              Давайте ознайомимося з деякими професіями. Прочитайте, хто що робить і назвіть професію цієї людини.

Вправа "Асоціативний кущ"

  •            Хто готує їжу?
  •            Хто вчить дітей?
  •            Хто розносить газети і листи?
  •            Хто розвозить вантаж?
  •            Хто робить нам зачіски?
  •            Хто лікує хворих?

 

  •              Ми згадали не всі професії. Професій дуже багато. Одні зникають за непотрібністю, інші з'являються. Так, з появою комп'ютера, з'явилась професія програміст, з появою реклами – маркетолог.
  •              Відгадайте загадку.

Він в театрі грає ролі.

Нині - вчителя у школі,

Завтра буде інша роль –

То бідняк він, то король. (Актор.)

  •              Подивіться інсценізацію "Префікс і Прийменник", яку підготували наші діти.

Ведучий. Жили-були ведмедики Префікс і Прийменник. Одного разу вони зустрілися в лісі і стали сперечатися.

 

Префікс . Я - Префікс. Я стою в слові перед коренем і утворюю нові слова. Я дуже важливий!

Прийменник. Я - Прийменник. Я важливіший, бо я окреме слово!

Ведучий. Так вони довго сварились.

Префікс. Я більш потрібний!

Прийменник. Ні, я.

Префікс. Я!

Прийменник. Ні, я!

Вихователь. Дорогі ведмедики, не сваріться, будь ласка, давайте діти вас розсудять.

Діаграма Венна

 Вихователь. Ведмедики дарма сперечалися. В нашій мові потрібні і префікси, і прийменники. (Повторення правил про написання префіксів та прийменників).

  •              Щоб досягти успіхів у своїй професії потрібно наполегливо працювати, трудитися у повну силу. Давайте пригадаємо малі фольклорі жанри. В них часто згадуються слова праця і труд.

Робота в групах

  •              Давайте поділимось на групи "Загадки", "Прислів᾽я", "Приказки", "Скоромовки" і виконаємо завдання.

"Загадка"

Відгадати загадку, виділити префікси і підкреслити прийменник.

Не кущ, а з листочками,

не сорочка, а зшита,

не чоловік, а навчає. (Книга.)

Група "Прислівя"

  •              У прислів'ї виділити префікс.

Землю сонце пригріє, а людину праця.

Група "Приказки"

  •              У приказці виділити префікс і підкреслити прийменник.

 Маленька праця краще за велике безділля.

Група "Скоромовки"

  •              У скоромовці виділити префікси.

 Прийшов Панкрат, приніс домкрат.

Пам’ятка по виконанню д/з з української мови

1. Виконуй завдання в той же день, коли був урок.

2. Пригадай головну тему, яку ви зараз вивчаєте. Пригадай правило на цю тему, яке сьогодні прояснював на уроці вчитель.

3. Почни виконання домашнього завдання з повторення цього правила.

4. Прочитай задану вправу, текст вправи. Будь уважним. Якщо важко розібратись, прочитай ще раз голосно.

5. Напиши текст, але при цьому диктуй собі. Обов'язково виконай завдання так, як подано в підручнику.

6. Перевір записане по підручнику.

7. Якщо є помилки, виправ.

8. Пиши правильно, каліграфічно, чітко, охайно, розбірливо - цим ти доводиш свою повагу до читача. Підкреслюй олівцем за допомогою лінійки.

9. Пам'ятай, правильна постава при письмі - фундамент твого здоров'я та красивого почерку.

10. Закінчив роботу - склади все та приготуй необхідне для наступного уроку.

Виконання домашнього завдання з української мови.

 

Впр. 250

  • Робота з підручником
  • Робота у зошитах
  • Взаємоперевірка
  • Фронтальна перевірка зошитів

Фізкультхвилинка  Танок «Райдуга»

Вихователь.

  •              Відгадайте загадку

Хто садочки побудує,

Школу й магазин?

Щоб було де людям жити,

Ми вам побудуємо дім. (Будівельник.)

  •              Давайте ми побудуємо дім.  Його зробимо красивим, світлим, затишним.  Ми його будуємо для себе.

 

  •              Дім починається з фундаменту.
  •              Щоб зробити фундамент, треба виконати завдання.

 

Робота в парах. Вправа "Шифромагія"

 

 

14

56

81

45

Т

Р

У

Д

63 : 7 х 9 =   У                 40 : 8 х 9 =   Д

56 : 8 х 2 =   Т                 35 : 5 х 8 =    Р

 

  •              Фундамент збудували. Далі зводимо стіни.

 

 

 

Вправа "Мозковий штурм"

 На дошці цифри

90   115  999  300  206  740  100  52 

  1.          Прочитайте числа.
  2.          Назвіть трицифрові числа.
  3.          Прочитайте числа в порядку зростання.
  4.          Порівняйте числа 115 і 999; 300 і 206.
  5.          Назвіть числа-сусіди чисел 115; 100 .
  6.          Назвіть число, в якому 9 сот. 9дес. 9 од.; 7 сот. 4 дес.
  7.          Скільки в числі 115 одиниць кожного розряду?

 

Памятка для виконання д/з з математики

1. Спиши без помилок умову.

2. Продумай порядок дій.

3. Виконай дії.

4. Пиши чітко, кожну цифру у своїй клітинці.

5. У разі виникнення забруднень при розвязуванні прикладу звернись до вихователя.

ЗНАЙ: твої міцні знання з будь-якого предмета потрібні нашій країні.

Пам'ятай: відмінний результат навчання й добра поведінка - завжди велика радість для твоєї родини й отримання задоволення від самого себе.

 

Виконання домашнього завдання з математики.

№456, 457 (вирішити приклади)

  • Робота з підручником
  • Робота у зошитах
  • Взаємоперевірка
  • Фронтальна перевірка зошиті

 

  •              Що нам тепер треба зробити, щоб будинок був повністю готовим? Так, зробити покрівлю, вставити вікна і двері.
  •              Виконаємо таке завдання.

 

Завдання "Виправте помилку"

 

  •              Не всі приклади обчислено правильно, вам треба виправити помилки.

 

600+100+100=800                                      100+30+7=137

800 – 100 - 100= 1000                                300+60+4=364

400+200+100=900                                      700+50+9=709

 

  •              Будинок наш готов. Красивий у нас вийшов будинок. У ньому поселилися ваші знання, уміння і навички.

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія

 

Вправа "Незакінчене речення"

 

  •            Сьогодні я повторив…
  •            Я запам'ятав…
  •            Мені сподобалось…

 

Підсумки с/п

  • Заохочення кращих учнів
  • Недоліки окремих учнів
  • Огляд кращих зошитів

 

Вихователь.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

 

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

 

 

doc
Додано
24 лютого
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку