Конспект виховного заходу на тему: "Від щирого серця"

Про матеріал

Створити в учнів уявлення про морально-етичний зміст їхніх стосунків із навколишнім світом; формувати почуття чуйності, доброзичливості; виявляти шанобливе ставлення до батьків, старших, повагу один до одного.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

Година спілкування

Вчитель: Годована Тетяна Леонідівна

                                                                               Криворізька загальноосвітня школа

                                                    І-ІІІ ступенів № 121

Тема. Від щирого серця

Мета. Створити в учнів уявлення про морально-етичний зміст їхніх стосунків із навколишнім світом; формувати почуття чуйності, доброзичливості; виявляти шанобливе ставлення до батьків, старших, повагу один до одного.

Розвивати культуру мовлення, спілкування.

Виховувати людяність, чесність, милосердя в душах дітей.

Обладнання. Дитячі малюнки; магнітофон; фонограми пісень «Дружба», «Усмішка», «Пропав наш собака», «Пісня на добро»; таблиця «Правила доброти», картки із зображенням тварин.

Форма проведення. Година спілкування з елементами гри.

 

Хід проведення виховного заходу

  Вчитель.   У нас сьогодні справжнє свято,

                       Гостей зібралося багато,

                       А ну ж на мене подивіться

                       І веселенько усміхніться.

     - А тепер привітайте наших гостей посмішкою.

     - Шановні діти, гості! Сьогодні ми зібралися, щоб від щирого серця поговорити про добро, чуйність, чемність.

     Учень. Все із доброго чи злого,

                  Починається з малого.

                  Листя виросте з листочка,

                  З нитки витчеться сорочка.

                  Хліб з маленької зернини,

                  Дощ – із чистої краплини.

     Вчитель. Живучи в суспільстві, ми маємо вчитися розрізняти гідні і негідні вчинки.

     Людина не може жити одна. Найбільше щастя – це спілкування з іншими людьми. А при цьому ми повинні бути ввічливими.

     1-й учень. «Здрастуйте!» - мовлю за звичаєм.

                        «Доброго дня вам!» - кожному зичу я.

                        «Доброго дня вам!» - людям бажаю.

                        «Доброго дня вам!» - гостей вітаю.

     2-й учень. І посміхнуться у відповідь люди!

                        Добрі слова ж бо для кожного любі!

     3-й учень. Сійся – родися,

                        Ніжне «Будь ласка».                  

                        Вдячне «Спасибі»,

                        «Вибач» тремтливе –

                        Слово у серці,

                        Як зернятко в ниві.

     4-й учень. «Доброго ранку!»,

                        «Світлої днини» -

                        Щедро даруй ти

                        Людям, дитино.

 

     5-й учень. «Будь ласка», «Спасибі» і «Будьте здорові» -

                        Слова необхідні й корисні у мові.

                        Приємно їх чути і в школі, і вдома,

                        Від мами, від вчителя й просто знайомих.

     6-й учень. Тож радьмо: частіше їх, друзі, вживайте,

                        Даруйте сміливіше радісний настрій.

                        І кожен свій день, як завжди, зачинайте

                        Із слів: «Добрий ранок!», « Вітаю!», «Здрастуй!»

     Вчитель. Готуючись до виховної години, ми писали твори, виконували малюнки про добрі справи. Давайте послухаємо один з таких творів.

- А що ви зобразили на своїх малюнках?

- Кожна мати, кожний батько вчать свою дитину любити рідний край, місце,

де народився, рідну хату.

     Тож давайте заспіваймо пісню, через яку висловимо любов до мами, тата, Батьківщини.

«Пісня на добро»

           Вчитель. А чи завжди ви, діти, віддячуєте своїм батькам добром? Як?

  • Подивіться інсценізацію вірша.

                              Тільки в дім заходить мати

                                Тільки в дім заходить мати,

                                Дві дочки спішать стрічати:

                           - Здрастуй, мамочко, матусю,-

                           Метушиться донька Люся.

                            - З тебе я жакет зніму.

                            Сядь за стіл. Я вмію

                           Дать тобі обід. Візьму

                           Й миттю розігрію.

                           Тапочки надінь: а ось

                           І халат з квітками.

                           Працювать  весь день прийшлось.

                           Відпочинь же, мамо!

 

                            Друга донька в мами Рая,

                            Лащиться, її прохає:

                            - Мамо, казку розкажи,

                            Розмалюй картинку!

                            Мамо, стрічку зав'яжи!

                            Дай-но мандаринку!

                            Ой, стемніло вже давно…

                            Мамо, ходім у кіно.

                            Мама й каже: ти дивись,

                            Ви ж обидві – рідні.

                            А які ж бо різні!

                                                                          Т.Волгіна

          - Яка дочка брала добро, а яка віддавала?

     - Від усієї душі ви бажаєте рідним добра, щастя, благополуччя. А як би ви вчинили по відношенню до інших людей?

Моральні задачі.

1.Іде дід через лід,

        Дідусеві слизько

        Іде дід через лід,

        А іти не близько.

     - Ваші дії?

     2. Учень третього класу забирає цукерку у першокласника.

     - Що ви зробите?

     3.Тарасові на день народження батько подарував велосипед. Хлопчик був радий.

     - Як він міг виразити свою радість?

     Вчитель. Вихована людина повинна бути не лише доброю для людей, а й повинна піклуватися про природу, тварин.

- У вас вдома є коти, собаки або інші тварини? Як ви до них ставитесь?

- Як би ви вчинили, якби ваша тваринка пропала?

 

                                  Пісня «Пропав наш собака»

         - А зараз трохи відпочинемо. 

                                    Гра «Ввічливо чи неввічливо»

      1-й учень. Прибери мерщій в кімнаті,

                         Й чистим, вмитим за сніданком

                         Привітайся до матусі:

                    - Рідна, з добрим ранком!

      2-й учень. Потім радісним, привітним

                    Поспішай до трав, до квітів.

                    А щоб день пройшов не марно –

                    З усіма поводься гарно.

      3-й учень. У дівчаток гарні кіски,

                          Але надто вже малі.

                         А щоб більші виростали,

                         Ми їх тягнем до землі?

      4-й учень. Без запрошення йди в гості,

                         Не вітайся там ні з ким!

                         І нізащо слів «Будь ласка!»

                         І «Пробачте!» не кажи!

      5-й учень. Не вмивайтеся ніколи

                         І не мийте навіть рук.

                         Непотрібне це зайняття,

                         Не варте стільки мук.

     6-й учень.  Роби комусь зле,

                         Якщо цього ніхто не бачить.

     7-й учень.  Галасуй, пищи, гукай,

                         Коли хтось відпочиває.

     8-й учень.  Друг в біді не лишить,

                         Щирим словом втішить, -

                         Отакий він незрадливий,

                         Справжній друг.

     (Якщо вчинок ввічливий учні плещуть в долоні.)       

     9-й учень. Діти!

                        Вірність шануйте,

                        Дружбу шануйте,

                        Не ображайте їх словом лихим.

                        Радість даруйте,

                        В ногу крокуйте

                        Із другом щирим, вірним, палким.

 

                                           Пісня «Дружба»     

           Вчитель. Кожній людині приємно чути компліменти. А часто вам доводилось чути добрі, ніжні слова або говорити їх?

     - Зараз у вас є можливість зробити комплімент. Виберіть картинку і скажіть тому, хто на ній зображений, комплімент, гарне слово. (На столі лежать перевернуті картки, на яких зображені павук, жабеня, тигр).

     -Молодці! Ви знайшли дуже добрі слова. Не забувайте їх вживати у повсякденному житті. Утримуйтесь від поганих вчинків, лихих намірів.

     З давніх-давен люди поважали праведне життя – життя чесне, щире, відкрите. Тому багато у нашого народу прислів'їв, приказок про правду, добро, працьовитість, добропорядність.

     Назвіть відомі вам прислів'я. Поясніть їх.

     1-й учень. Життя дається людині на добрі справи.

     2-й учень. Хто швидко допоміг, той двічі допоміг.

     3-й учень. Доброта краща за красу.

     Вчитель. Зараз повторимо правила, які ви вивчили і стараєтеся виконувати.

ПРАВИЛА ДОБРОТИ   

  1.    Допомагай слабким, маленьким, хворим…
  2.    Не будь жадібним.
  3.    Прощай помилки іншим.
  4.    Ніколи не заздри.
  5.    Жалій інших, а не себе.

Завершується наш виховний захід. Щоб ви хотіли побажати своїм однокласникам? У своїх побажаннях використайте такі слова: «Від щирого серця».(Робота в парах).

  • Ми почали наш захід з усмішки і закінчимо його теж усмішкою.

     Учень. Усміхнися сонечку:

     Всі.       « Здрастуй, золоте!»

     Учень. Усміхнися квіточці –

     Всі.       «Хай вона цвіте!»

     Учень. Усміхнися дощику:

     Всі.       «Лийся, мов з відра!»

     Учень. Друзям усміхнися,

     Всі.       Побажай добра.

Пісня «Усмішка»

doc
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку