ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ

Про матеріал
ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ -таблиця, в якій відображено всі види перевірних робіт у 4 класі з таких предметів: українська мова. літературне читання. математика, російська мова
Перегляд файлу

ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ

Предмет

 

І семестр

ІІ семестр

Вид перевірки

Інформація

Вид перевірки

Інформація

Українська мова

 

 

 

Письмовий переказ

текст обсягом 70-90 слів

 

 

Діалог

5-6 реплік одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул)

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Перевірка мовних знань і вмінь (2)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Диктант (1)

70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Диктант (2)

80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Списування (1)

70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Списування (1)

80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Літературне читання

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання мовчки (письмово)

обсяг тексту 330-390 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Навичка читання мовчки (письмово)

обсяг тексту 330-390 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Аудіювання (письмово)

незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

Аудіювання (письмово)

незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з літературним твором (письмово)

1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань.

Уміння читати напам’ять

Вірші – 3; прозовий текст - 1уривок з казки (35-40 слів)

Уміння читати напам’ять

Вірші – 3; 1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

Математика

Тематична контрольна робота (4)

Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань).

Тематична контрольна робота (3)

Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань).

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.

 

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

Аудіювання

незнайомий текст обсягом 210 – 230 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

 

 

 

 

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 180-210 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання мовчки(письмово)

обсяг тексту 250-310 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Навичка читання мовчки(письмово)

 

 

 

Робота з літературним твором (письмово)

1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань

 

Списування (1)

 

50-60 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

 

 

 

 

Диктант (1)

60-70 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

 

 

Письмовий переказ

текст обсягом 50-70 слів

Письмовий діалог

 

4 репліки (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул).

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дзюба Людмила Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тритяк Наталія
    Дякую. Дуже доречно.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
12140
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку