ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ
Предмет
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
Вид перевірки |
Інформація |
Вид перевірки |
Інформація |
|
Українська мова
|
Письмовий переказ |
текст обсягом 70-90 слів |
|
|
Діалог |
5-6 реплік одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул) |
|
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь (1) |
8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали). |
Перевірка мовних знань і вмінь (2) |
8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали). |
|
Диктант (1) |
70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
Диктант (2) |
80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
|
Списування (1) |
70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
Списування (1) |
80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
|
Літературне читання |
Навичка читання вголос (усно) |
індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного. |
Навичка читання вголос (усно) |
індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного. |
Навичка читання мовчки (письмово) |
обсяг тексту 330-390 слів 7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали) |
Навичка читання мовчки (письмово) |
обсяг тексту 330-390 слів 7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали) |
|
Аудіювання (письмово) |
незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали) |
Аудіювання (письмово) |
незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали) |
|
|
|
|
|
|
|
Робота з літературним твором (письмово) |
1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань. |
||
Уміння читати напам’ять |
Вірші – 3; прозовий текст - 1уривок з казки (35-40 слів) |
Уміння читати напам’ять |
Вірші – 3; 1 уривок з оповідання (35-40 слів) |
|
|
||||
Математика |
Тематична контрольна робота (4) |
Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань). |
Тематична контрольна робота (3) |
Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань). |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.
|
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.
|
|
Російська мова
|
Аудіювання |
незнайомий текст обсягом 210 – 230 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали) |
|
|
|
|
Навичка читання вголос (усно) |
індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 180-210 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного. |
|
Навичка читання мовчки(письмово) |
обсяг тексту 250-310 слів 7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали) |
Навичка читання мовчки(письмово) |
|
|
|
|
Робота з літературним твором (письмово) |
1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань |
|
Списування (1) |
50-60 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
|
|
|
|
|
Диктант (1) |
60-70 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати |
|
Перевірка мовних знань і вмінь (1) |
8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали). |
Перевірка мовних знань і вмінь (1) |
8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали). |
|
|
|
Письмовий переказ |
текст обсягом 50-70 слів |
|
Письмовий діалог
|
4 репліки (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул).
|
|
|
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|