20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ

Про матеріал
ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ -таблиця, в якій відображено всі види перевірних робіт у 4 класі з таких предметів: українська мова. літературне читання. математика, російська мова
Перегляд файлу

ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 4 КЛАСІ

Предмет

 

І семестр

ІІ семестр

Вид перевірки

Інформація

Вид перевірки

Інформація

Українська мова

 

 

 

Письмовий переказ

текст обсягом 70-90 слів

 

 

Діалог

5-6 реплік одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул)

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Перевірка мовних знань і вмінь (2)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Диктант (1)

70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Диктант (2)

80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Списування (1)

70-80 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Списування (1)

80-90 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Літературне читання

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 240-270 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання мовчки (письмово)

обсяг тексту 330-390 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Навичка читання мовчки (письмово)

обсяг тексту 330-390 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Аудіювання (письмово)

незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

Аудіювання (письмово)

незнайомий текст обсягом 280-300 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з літературним твором (письмово)

1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань.

Уміння читати напам’ять

Вірші – 3; прозовий текст - 1уривок з казки (35-40 слів)

Уміння читати напам’ять

Вірші – 3; 1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

Математика

Тематична контрольна робота (4)

Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань).

Тематична контрольна робота (3)

Комбінована (8 завдань) або робота тестового характеру (7 завдань).

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.

 

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

12 арифметичних операцій не більше 25 хвилин.

 

 

 

Російська мова

 

 

 

 

 

 

Аудіювання

незнайомий текст обсягом 210 – 230 слів; 8 завдань: 4 завдання закритого типу з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 завдання відкритого типу (по 2 бали)

 

 

 

 

Навичка читання вголос (усно)

індивідуально у комплексі з усіма показниками: правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного; незнайомий художній, науково-художній текст 180-210 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Навичка читання мовчки(письмово)

обсяг тексту 250-310 слів

7 завдань: спосіб і темп (4 бала); розуміння прочитаного: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 2 відкриті без опори на відповідь (по 2 бали)

Навичка читання мовчки(письмово)

 

 

 

Робота з літературним твором (письмово)

1 завдання показника досвіду читацької діяльності; по 2 завдання практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою та 1 творчого завдання. Або у тестовій формі з 8 завдань

 

Списування (1)

 

50-60 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

 

 

 

 

Диктант (1)

60-70 слів; орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

Перевірка мовних знань і вмінь (1)

8 завдань: 4 закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4 відкриті (1з яких творче), без опори на відповідь (по 2 бали).

 

 

Письмовий переказ

текст обсягом 50-70 слів

Письмовий діалог

 

4 репліки (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул).

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота

 

 

doc
Додано
15 серпня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку