18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Відкрита Самопідготовка у 2 класі

Про матеріал

Мета:

● вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання;

● раціонально використовувати час, відведений на самопідготовки;

● розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам'ять, навички самоперевірки;

● виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання;

Задачі:

● навчити дітей правильно спілкуватися при виконанні групових завдань;

● провести релаксацію для налаштування на виконання домашніх завдань;

Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат»

Запорізької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрита самопідготовка

у 2  - А та 2 – Б класах

 

 

 

http://risovach.ru/upload/2015/04/generator/urok-nachinaet_78490034_orig_.png

 

 

 

                                                                      Виконала:

                                                                      Вихователь 2 – А, 2 – Б класу

                                                                      Пасюк С.П.

 

 

 

Вільнянськ, 2016

 

 

Відкрита самопідготовка

у 2  - А та 2 – Б класах

Мета:

вчити застосовувати на практиці отримані на уроці знання;

раціонально використовувати час, відведений на самопідготовки;

розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять, навички самоперевірки;

виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання;

Задачі:

  навчити дітей правильно спілкуватися при виконанні групових завдань;

  провести релаксацію для налаштування на виконання домашніх завдань;

Обладнання: мультимедійна презентація, музичні фонограми, картки для індивідуального виконання, указка.

Підготовчий етап:

Підготувати клас до самопідготовки:

  • перевірка температурного, повітряного, світлового режиму;
  • запис на дошці розкладу уроків в порядку виконання, домашнє завдання;
  • підготувати на столі необхідну наочність для проведення самопідготовки;
  • перевірити наочність на партах для учнів: зошити, підручники, ручки.

 

Хід проведення:

І  Організаційний момент: Слайд 1

(Звуки дзвоника)

Діти:

Пролунав шкільний дзвінок,

Він покликав на урок.

Працюватимем старанно,

Щоб урок минув не марно.

Спочатку сідає краса,

А тепер сідає сила.

  1. Нервово-психологічна підготовка

          (Тихо звучить легка приємна музика)

Вихователь:

У класі стало тихенько,

Усі сидять рівненько.

Вихователь до вас усміхається,

Самопідготовка починається.

 

 

 

Минає швидко день за днем.

І ось настав цей час.

На самопідготовку як завжди

Зібралися якраз.

І рада я вже в котрий раз

Прийти в свій любий  2-А та 2-Б клас.

Вихователь:

 - Добрий день, всі друзі щирі!

 Рада вас вітати в мирі!

 Будем гарно працювати

 І знання всі здобувати. 

─ Щоб наша зустріч була приємною - спіймайте посмішку сонечка і прикрасьте нею своє обличчя. Подаруйте свою веселу посмішку сусідові, нашим гостям.  Слайд 2 

Усміхніться всім навколо: 

Небу, сонцю, квітам, людям. 

І тоді обов’язково 

День тобі щасливим буде. 

 ─ А тепер доторкніться одне одного, усміхніться одне одному й подаруйте чудовий настрій. Коли ми даруємо чудовий настрій, тепло своїх долонь іншим, нам стає також тепло і затишно на душі. І наше сонечко ще більше посміхнулося. 

 

ІІ. Основна частина

Фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів.

Вихователь:

- Діти, сьогодні до нас прийшли гості, вихователі, вони будуть слідкувати, як ми вміємо вчитися, виконувати самостійно домашнє завдання, готуватися до наступного дня.

- Давайте згадаємо, з яких предметів нам потрібно виконати домашнє завдання? (математика, природознавство, літературне читання)

- Відкрию вам один секрет, що наша самопідготовка буде проходити в незвичній формі. Ми зробимо подорож до зірок.

- Як ви думаєте на якому транспорті ми будемо летіти?

- Правильно на ракеті. Космос простір для нас невидимий, тож в дорозі може статися все. Будьмо готові до цього. спочатку виберемо ракету, на якій полетимо.

1. Розпізнавання геометричних фігур. Слайд 3

Вихователь:

 - Наша ракета відрізняється від інших ракет. Знайдіть ці відмінності?

- Прочитайте назви ракет? – Якщо наша ракета відрізняється від інших так яка назва у нашої ракети? (БУРАН)

- Розкажіть з яких геометричних фігур складається ракета Буран?

- На скільки менше кругів, ніж трикутників; квадратів, ніж кругів?

2. Усний рахунок.

 

Вихователь:

- Діти, перед польотом нам потрібно провести тренування. Космонавти тренуються в спеціальних камерах, на них чекають різноманітні вправи.

І на нас теж чекають різноманітні завдання:

  • Порахувати від 10 до 100 десятками; Слайд 4
  • Порахувати у зворотньому порядку;
  • Назвати число в якому:

              6 дес. 5 одн.

              8 дес. 1 одн.

              4 десятків;

              7 десятків.

  • Назвати сусідів числа: 32, 54;
  • Перший доданок 10, другий доданок - 9, знайти суму;
  • Зменшуване 18, від'ємник - 8, знайти різницю;

3. Розвязування задачі Слайд 5

  • Петрикові 8 років,сестра Таня старша за нього на 6 років. Скільки років

Тетяні?

4. Розгадування загадки. Слайд 6

Вихователь: - Ми вже підготувалися до польоту і тепер рушаємо вперед. У космосі всі планети рухаються по своїх орбітах навколо одного великого космічного тіла. Нам потрібно відгадати що є центром системи планет, для цього відгадайте загадку.

Усі його люблять,

усі його чекають,

а хто подивиться -

кожен скривиться. ( СОНЦЕ) Слайд 7

5. Встановлення змісту домашнього завдання, роз'яснення його. Слайд 8

- Тепер ми долітаємо до планети де живе Фея зірок, вона нам пропонує розв'язати домашнє завдання з математики.

- Наша мета засвітити на космічній станції Зірковий супутник, а щоб він засвітився нам потрібно виконати правильно домашнє завдання. Чим краще зробите домашнє завдання, тим більше зірочок засяє в космосі.

ІV.Організація самостійної роботи.

  1. Психонавіювання.

Самостійно ми працюєм,

Помилок  не буде, факт!

Ми уважно помудруєм,

Вийде добрий результат!

Релаксація «Подорож на хмарі» (музичний супровід)
          Я хочу запросити вас в подорож на хмарах. Заплющте очі. Стрибніть на білу пухнасту хмару, наче м'яку гору з пухких подушок. Відчуй, як твоє тіло зручно розташувалося на цій великій хмарній подушці. Тепер починається подорож. Твоя хмаринка повільно піднімається в синє небо. Відчуваєш, як вітер обвиває твоє обличчя?
Тут, високо в небі, все спокійно і тихо. Нехай твоя хмарина перенесе тебе зараз в таке місце, де ти будеш щасливий. Спробуй подумки «побачити» це місце. Тут може відбутися щось чудове і чарівне (Пауза 10 секунд)
Тепер ти знову на своїй хмарині, і вона несе тебе назад. На твоє місце у класі. Злізь з хмарки й подякуй їй за те, що вона так добре тебе покатала. Тепер спостерігай, як вона повільно відлітає в повітрі. Потягнися, випрямися і знову будь бадьорим і уважним.

V.  Основний момент ( виконання домашніх завдань)

- Діти, згадайте, що вам задали сьогодні виконати на самопідготовці з математики? ( ст.104, № 4) Слайд 8

 - Відкрийте підручники, знайдіть  сторінку 104, знайдіть номер 4.

 Проводжу короткий інструктаж змісту і порядку виконання домашнього завдання з математики, призначення консультантів.

1. Виконання домашнього завдання з математики: №  4 ,   ст. 104

  •                  робота з підручником;
  •                  самостійна робота у зошитах; (за потреби зробити пальчикову гімнастику)
  •                  індивідуальна допомога і контроль;
  •                  робота у парах з консультантами;
  •                  перевірка знань, оцінювання зошитів.

- Діти, хто раніше закінчить виконувати приклади, той підніме руку і отримає додаткове завдання.

- Усім все зрозуміло? – Сіли рівно, спини випрямили прямо.

( Не порушуючи принципу самостійності, проходячи між партами, здійснюю, в необхідних випадках, допомогу учням, індивідуально працюю з слабкими учнями ( Кравченко В., Ключан А.)

- Подивіть на Зіркову планету, скільки тут загорілося яскравих нових зірочок! Та ще й слово нове написала Фея зірочок, давайте разом прочитаємо! ( МОЛОДЦІ!) Слайд 9

Зіркова фізхвилинка Слайд 10 (на вибір дітей)

Мета: Активізувати розумову діяльність, підняти настрій, зняти фізичну втомленість учнів шляхом виконання елементарних фізичних вправ.

  1. Виконання домашнього завдання з природознавства.

- Діти, від Феї зірочок ми з вами полетимо до іншої феї, але як її ім’я вам потрібно знову відгадати загадку.

Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі я з дітьми всіма,

Здогадались? Я… (Зима) Слайд 11

- Правильно, Зима! І ми з вами потрапили на планету Феї Зими.

- Скільки місяців триває зима?

- Назвіть зимові місяці.

- Який зараз місяць?

- Який він при лічбі?

- А за календарем?

- Скільки всього місяців в одному році?

- Діти, згадайте, про що ви сьогодні говорили на уроці з природознавства?

( народні прикмети про погоду взимку)

- Згадайте і розкажіть, так які ж народні прикмети є в природі про погоду взимку? (розповіді дітей)

- сильно блищать зірки взимку - до морозу; Слайд 12

- горобці дружно розцвірінькалися - до відлиги;

- дим стовпом - до морозу;

- кішка на печі - до холоднечі; Слайд 13

- кішка на підлозі - до тепла;

- холодна зима - спекотне літо.

3. Виконання домашнього завдання з Читання:

- Діти, хто згадає і скаже, яке домашнє завдання з літературного читання? (вивчити напамять вірш Грицька Бойка «На санчатах»).

  1. Мовна розминка

- Перед тим, як почати вчити вірш, давайте проведемо  мовну розминку.

Говорити кожен звик

Кожен має з нас язик,

  •      Щоб красиво розмовляти,
  •      Треба його тренувати.
  •      Допоможуть нам у цьому
  •      Вправи різні і знайомі.
  • Вправи для розвитку дихання:
  • «Сон» (вдих через ніс – повільний видих через рот – двічі);
  • «Морозець» (зігріти долоні, вдих і видих через рот: х-х-х);
  • «Гарячий чай» (легенько подути кілька разів, легенько втягнути ротом повітря, зробити ковточок.
  • Артикуляційна вправи для покращення дикції:
  • Колесо качав насос:
  • с-с-с-с.
  • с-с-с-с.
  • Важко рушив паровоз:

     ч-ч-ч-ч.

     ч-ч-ч-ч.

     А ми тихенько їдемо вперед:

     ш-ш-ш-ш.

     ш-ш-ш-ш.

     І починаємо роботу над віршем.

     ем-ем-ем.

     ем-ем-ем.

- Прослухайте вірш і скажіть, про яку зимову розвагу розповідається у вірші?

На санчатах. Слайд 14

Я лечу, лечу, лечу –

Накатаюсь досхочу,

Все униз, униз, униз,

Мимо сосен і беріз.

Я веду, веду, веду –

Саночки на поводу.

Бо з гори санки летять,

А на гору не хотять.      (Грицько Бойко)

- Так про яку зимову розвагу розповідається у вірші?

 - А як ви відпочиваєте взимку?

- Прочитайте правильно слова…. НАКАТАЮСЬ, ДОСХОЧУ, НА ПОВОДУ.

- Діти, але ми сьогодні вірш будемо вчити незвичним способом.

- Вірш будемо вчити  напамять по картинкам, будемо розвивати зорову память та логічне мислення.

( Показую картинки, декламую вірш)

Я лечу, лечу, лечу –     Слайд 15

Накатаюсь досхочу,

Все униз, униз, униз,    Слайд 16

Мимо сосен і беріз.

Я веду, веду, веду –      Слайд 17

Саночки на поводу.

Бо з гори санки летять, Слайд 18

А на гору не хотять.

Вивчення вірша напам’ять, розповідь дітей хором, по рядах, по-одному.

VІ.  Підсумки самопідготовки. Рефлексія.

Вихователь: Слайд 19

-Діти, політ завершено. Ми повернулись додому, на нашу блакитну планету Земля. У польоті ви добре подолали всі труднощі і випробування. Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети.

(аналіз самостійної роботи учнів, дисципліни, дотримання регламенту часу).

  • Діти, чи вам сподобалось?

Тоді наступний буде крок,

Я тепер у вас спитаю,

Що ж ви тут запамятали?

Чим більше кожний пригадає,

Тим краще сонечко засяє.

Вихователь:

- Яке завдання вам сподобалося найбільше? Чому?

- Яке було найважче виконати?

Зняття нервової напруги. Оцінювання.

Всім я вдячна за роботу,

Що не пустили лінь – дрімоту,

Гарно руки піднімали,

Чітко всі відповідали.

Сьогодні ви були старанні, 

Усі кмітливі й бездоганні.

Вихователь: На цьому наша самопідготовка закінчена, всі молодці. За старанну роботу під час самопідготовки давайте дружно організуємо собі оплески. Гра «Салют».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куц Наталія Василівна
    цікавий матеріал, дякую, натхнення у подальшій роботі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
2663
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку