Відкрите комбіноване заняття з малювання, розвитку мови та ознайомлення з навколишнім серидовищем " Розмалюю я тарілочку, розмалюю..."

Про матеріал
Мета: Продовжувати знайомити дітей з традиціями та культурою свого народу, його звичаями. Учить дітей малювати за мотивами українського нородного розпису, виконуючи візерунки на площинних паперових формах, довгі та короткі лінії та розміщувати їх по всій площині паперу. Закріпити мілку моторику пальців рук, вміння орієнтуватися в просторі.
Перегляд файлу

                                            ‘'Комунальний заклад освіти                  і « «щ

« Середня загальноосвітня шрола № 69» дніпровської ліісьнрї ради

щі.

|

Вітцнт ммвіниаіе иият|

І И    Ш     І Ш     І И    Л    І И     І * " ^

на тему:

((ПРозіпнімлан А НІЛІ А Я ТОПІ ПЛІШИ ІШМЯПИІІА І я тзвіломирілміпт я

ч

                                                                                                                      (Вихователь                        щ

ТҐрощпеиь _З.М.

|

                                                                             м. Юніпро                                           <0


Віткрите комбіноване заняття з малювання, розвитку мови та ознайомлення з навколишнім

Тема. «Розмалюю я тарілочку, розмалюю...»

Мета. Продовжувати знайомити дітей з традиціям та: культурою свого народу, його звичаями. Учити дітей* малювати за мотивами українського народного розпису, виконуючи візерунки на площинних паперових формах( мазки, крапки - коловим обертої пензлика), довгі та короткі лінії та розміщувати їх пі всій площині паперу. Закріпити мілку моторику пальців рук, вміння орієнтуватися в просторі. Розвивати уміння чітко висловлювати свою думку ,пам’ять мислення, зв’язну мову , чітко та правильне вимовляти слова у віршах. Формувати вміння ставитися до образотворчої діяльності як до процесу створення краси. Виховувати інтерес до народного мистецтва.

Обладнання. Кімната українського народного поб український посуд. Зразок вихователя; круглі площинні паперові форми, фарби, серветки, клейо вода - на кожну дитину. Вірш про посуд, вірш про тарілочку, вірш вихователя той що вчитимуть, вірш про рушничок який вчився на минулому занятті. Бабуся Маруся.

Хід заняття:

Діти на лавочках сидять у роздягальні, вихователь звертається до дітей:

«-—                                             ^    . £          — г— £     -»■—                                    ^                                              -*•— К                                           ^                           - іґ —              ^        ~             г      -     у       . £









pdf
Додано
23 березня 2019
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку