‘'Комунальний заклад освіти і « «щ
« Середня загальноосвітня шрола № 69» дніпровської ліісьнрї ради
щі.
|
Вітцнт ммвіниаіе иият|
І И Ш І Ш І И Л І И І * " ^
на тему:
((ПРозіпнімлан А НІЛІ А Я ТОПІ ПЛІШИ ІШМЯПИІІА І я тзвіломирілміпт я
ч
(Вихователь щ
ТҐрощпеиь _З.М.
|
м. Юніпро <0
Віткрите комбіноване заняття з малювання, розвитку мови та ознайомлення з навколишнім
Тема. «Розмалюю я тарілочку, розмалюю...»
Мета. Продовжувати знайомити дітей з традиціям та: культурою свого народу, його звичаями. Учити дітей* малювати за мотивами українського народного розпису, виконуючи візерунки на площинних паперових формах( мазки, крапки - коловим обертої пензлика), довгі та короткі лінії та розміщувати їх пі всій площині паперу. Закріпити мілку моторику пальців рук, вміння орієнтуватися в просторі. Розвивати уміння чітко висловлювати свою думку ,пам’ять мислення, зв’язну мову , чітко та правильне вимовляти слова у віршах. Формувати вміння ставитися до образотворчої діяльності як до процесу створення краси. Виховувати інтерес до народного мистецтва.
Обладнання. Кімната українського народного поб український посуд. Зразок вихователя; круглі площинні паперові форми, фарби, серветки, клейо вода - на кожну дитину. Вірш про посуд, вірш про тарілочку, вірш вихователя той що вчитимуть, вірш про рушничок який вчився на минулому занятті. Бабуся Маруся.
Хід заняття:
Діти на лавочках сидять у роздягальні, вихователь звертається до дітей:
«-— ^ . £ — г— £ -»■— ^ -*•— К ^ - іґ — ^ ~ г - у . £