Відкрите заняття для 2 молодшої групи на тему "Подорож до зайчика"

Про матеріал

Даний конспект відкритого заняття для 2 молодшої групи та тему "Подорож до зайчика"

Перегляд файлу

 

Конспект відкритого заняття в 2 молодшій групі на тему :  «Допоможемо зайчикові»

Завдання

Пізнавальний розвиток: формувати пізнавальний інтерес до навколишньої дійсності,закріпити назви кольорів(червоний,жовтий,синій,зелений,помаранчевий,рожевий,чорний, фіолетовий).

Фізичний розвиток: сприяти сталому емоційно-позитивному самопочуттю і активності дітей; формувати та вдосконалити основних видів рухів(лазіння,ходьба).

Художньо-естетичне : закріпити вміння розфарбовувати овочі  за допомогою губки;розвивати дрібну моторику рук.

Мовленнєвий розвиток : розвивати інтерес до художньої літератури : загадок,віршів,пальчикової гімнастики,вчити чітко промовляти слова та фрази.

Виховувати у дітей чуйність,доброзичливість,інтерес до ігрової діяльності.

Матеріали та обладнання: записка,обручі,серветки;губки за кількістю дітей,синя тканина; розфасовки капусти та моркви; картонний потяг; вирізані з картону зайчик та ялинка для гри «Сховай зайчика від лисички»

Хід заняття:

Вих-ль: Добрий день,малята. До нас на заняття завітали сьогодні гості. Привітайтеся дружно з ними.

     Я сьогодні в групу йшла і записочку знайшла! Давайте прочитаємо її. Якщо ви відгадаєте загадку,то зрозумієте,хто вам її надіслав.

      Загадка про зайчика

Я маленький,я вухатий,попелястий,волохатий.

Я стрибаю,я тікаю,дуже куций хвостик маю.(заєць)

( Відповідь - картинка із зображенням зайчика)

Вихователь : А тепер давайте прочитаємо записку: «Добрий день,малята!Пише вам зайчик. На жаль,я потрапив під сильний дощ і не мав із собою парасольку,тому застудився і сильно захворів. Мене обіцяли відвідати мої брати-зайчата,але видно потрапили в біду,допоможіть їм,будь ласка»

                                                                           (зайчик)

Дидактична гра: «Сховай зайчика від лисиці»

Гуляли зайчики у лісі,аж ось побачили вони лисицю. Що робити,треба ховатися швидше. Тут недалеко ялинки ростуть. Тільки за яку ж ялинку сховатися,щоб лисиця не помітила?Допоможіть зайчику вибрати ту ялинку,за якою зайчика не буде видно(По ходу виконання завдання вихователь запитує у дітей,чому вони не взяли маленьку ялинку,а вибрали більшу?)

Вих-ль : Діти,зайчик захворів!А давайте всі разом вирушимо до нього в гості і розповімо ,що потрібно робити,щоб бути здоровими.

А що потрібно їсти,щоб бути здоровими та не хворіти?

 Правильно-вітаміни,овочі та фрукти. Давайте дітки,розмалюємо нашому зайчикові морквинку та капустину.(Діти виконують завдання : опускають губку в фарбу і способом примочування ,розфарбовують овочі.

Вих-ль : Ви готові йти до зайчика? Тоді в дорогу!

Дітки,отримуйте квитки на поїзд,він уже прибуває до нас. Щоб сісти в вагончик,потрібно назвати геометричну фігуру вашого квитка і знайти ваш вагон з такою ж геометричною фігурою.(Звучить гул паровоза)А ось і наш чарівний паровоз прибув. Ходімо швидше.

Діти : Ходімо! (Діти по черзі називають геометричні фігури і сідають на стільці з таким же позначенням)

Поїзд мчить і свистить

І колесами шумить

Чу-чу-чу, чу-чу-чу

Всіх до лісу довезу

Вих-ль : Дивіться,ми приїхали до лісу. Як багато тут листочків!Щоб до зайчика дійти,треба лісочок нам перейти. А в лісі є річка,але місток її вкритий листочками. Щоб нам місточок перейти,потрібно листочки зібрати по кольорах.(Діти збирають листочки по кольорах)

Вих-ль : Ось ми і  перейшли через лісок,а тепер перед нами густі кущі. Тут нам не пройти. Тут доведеться проповзти.(Діти повзуть через обруч)

Вих-ль : Ох,втомились наші ніжки , відпочинемо ми трішки.

Пальчикова гімнастика

Шубка сіра у зайчика(гладять себе по грудях)

М*якенькі лапки.(погладжує долонею долоню)

Вушка довгі стирчать(притуляють ручку до голови -  «вуха зайця»)

На маківці у зайчат.(рухають  спочатку лівим вухом,потім правим)

Вих-ль :Діти,а ось і будиночок зайчика видніється вдалині . Давайте підійдемо ближче. Постукаємо у двері .

Зайчик відчиняє і говорить:

Зайчик : Добрий день,мої малята. Дякую вам,що прийшли мене провідати.(Діти дають гостинці) Ваші гостинці такі смачні та корисні,що мені відразу стало краще і я вже одужав. Я вам теж приготував гостинці,але ,що я вас ними пригостив,повертайтеся до своїх столиків тією дорогою,якою прийшли до мене.(Діти пролазять через хащі,переходять місточок,сідають в потяг та йдуть до своїх столиків. Зайчик роздає печиво)

Зайчик : А нашим гостям я теж приготував гостинчик(дає комусь із діток кошик, дитина роздає гостям)

Вих-ль : До кого ми сьогодні їздили?

Діти відповідають.

Вих-ль : Нащо ми їздили до зайчика?

Діти відповідають : вилікувати зайчика,пригостити морквинкою та капустою і т. д.

 Вих-ль : Діти, вам сподобалося заняття? Що вам найбільше сподобалося? А зайчик вам сподобався?

Діти відповідають.

Зайчик : І ви ,дітки,мені дуже сподобалися,і я неодмінно прийду до вас в гості.

Вих-ль : Дякую ,дітки ,за заняття. Попрощайтеся з нашими гостями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              ЗДО ясла –садок «Веселка»

 

 

 

Дразнят зайчика Косой (Татьяна Павловна Борисова) / Стихи.ру

 

Конспект відкритого заняття в 2 молодшій групі «Капітошки» на тему «Подорож до зайчика»

C:\Users\Слинько\Desktop\Без названия.jpg

                                  Підготувала вихователь

                                  Слинько Ольга Іванівна

 

 

                     2020 р

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
9008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку