Відкрити урок 5 клас НУШ Всі дії з натуральними числами

Про матеріал
Урок узагальнення і стистематизація в 5 класі НУШ. Урок передбачає застосування різних методик, Для проведення тесту потрібна наявність смартфонів і мережа інтернет. Урок динамічний і цікавий. У презентації застосувала "МЕМИ" - сучасні діти дуже полюбляють такі смішні картинки
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Всі дії з натуральними числами. Узагальнення і систематизація, підготовка до контрольної роботи17.11.2021

Номер слайду 2

1. Коло слів

Номер слайду 3

2. Онлайн вікторина Quizizzhttps://quizizz.com/admin/quiz/6193feb870c6e4001def0062/%D0%B2%D1%81%D1%96-%D0%B4%D1%96%D1%97-%D0%B7-%D0%BD%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8 C%D0%BC%D0%B8-%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8

Номер слайду 4

3. Розв’язування рівнянь

Номер слайду 5

4. Головокрутки

Номер слайду 6

Номер слайду 7

5. Задачі екологічного змісту(5,7) Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 3000л води і 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури (8,9) Скільки вуглекислого газу поглинають зелені насадження парку 5 га та скільки при цьому виділяється кисню, якщо 1 га зелених насаджень поглинає за добу 280 кг вуглекислого газу та виділяє при цьому 220 кг кисню

Номер слайду 8

6. Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь (здоров’я і безпека)(5, 7) Дитина 7-14 років повинна за добу обов’язково вживати продукти тваринного походження. Необхідно розрахувати, скільки за добу дитина повинна вживати молока, м’яса, сиру, якщо сухого сиру в 5 разів менше ніж м’яса і в 15 разів менше ніж молока. Вся добова норма 420 грам.(8,9) Підліток, споживаючи їжу, за добу повинен вживати 314 г білків, жирів і вуглеводів. Вуглеводів в 100 разів більше ніж білків, а білків на 8 г менше ніж жирів. Яку кількість кожного нутрієнту (білків, жирів і вуглеводів) потрібно вживати щодня дітям?

Номер слайду 9

Рефлексія. Чи сподобалося вам на уроці математики?Що встигли зробити за урок?Що з уроку найбільше сподобалося? Чи працювали з повною віддачею?Чи готові ви написати контрольну роботу?

Номер слайду 10

Домашнє завдання. С. 15 урок 50 завдання 1-4

Номер слайду 11

Світлофор вражень

Номер слайду 12

Перегляд файлу

 

 

Задача № 1 (група 5, 7)

 

Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 3000л води і 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача № 1 (група 9, 8)

 

Скільки вуглекислого газу поглинають зелені насадження парку 5 га та скільки при цьому виділяється кисню, якщо 1 га зелених насаджень поглинає за добу 280 кг вуглекислого газу та виділяє при цьому 220 кг кисню

 

 

 

 

 

Задача №2 (група 5,7)

 

Дитина 7-14 років повинна за добу обов’язково вживати продукти тваринного походження. Необхідно розрахувати, скільки за добу дитина повинна вживати молока, м’яса, сиру, якщо сухого сиру в 5 разів менше ніж м’яса і в 15 разів менше ніж молока. Вся добова норма 420 грам.

 

 

 

 

Задача №2 (5,7)

 

Підліток, споживаючи їжу, за добу повинен вживати 314 г білків, жирів і вуглеводів. Вуглеводів в 100 разів більше ніж білків, а білків на 8 г менше ніж жирів. Яку кількість кожного нутрієнту (білків, жирів і вуглеводів) потрібно вживати щодня дітям?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

7

 

8

 

9

Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ УРОК (НУШ)

Тема. Всі дії з натуральними числами. (5 клас)

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність:  узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Всі дії над натуральними числами»; закріпити в учнів уміння виконувати дії над натуральними числами в процесі розв’язування різноманітних вправ; сприяти розвитку логічного мислення, обчислювальних навичок учнів, культуру математичної мови і записів; формувати інтерес до математики; виховувати самостійність, наполегливість, взаємодовіру.
  • ключові компетентності:
  • спілкування державною мовою - розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово);
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики;
  • уміння вчитися впродовж життя – усвідомлювати цінність нових знань і вмінь;
  • соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі;
  • математична компетентність – розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту;
  • Здоров’язбережувальна компетентність – здатність учня дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей. 

Обладнання: картка-самооцінювання, ноутбук, дидактичні картки, мультимедійна дошка.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. «Коло слів» (8 хв);
  2.  Оголошення теми, завдань (1 хв);

 

ІІІ. Узагальнення і систематизація

 

  1.  Онлайн вікторина Quizizz(8 хв) https://quizizz.com/admin/quiz/6193feb870c6e4001def0062/vsi-diyi-z-naturalmi-chislami;
  2. Розв’язування рівнянь – формування груп ( 5, 7, 8, 9) (5 хв.)

1.

957-(х+336)=616

2.

759-(х+237)=517

֎

3.

7х+5+3х=55

4.

7·(х-2)=21

֎

5.

54:(х-3)=27

6.

7х-2х=45

7.

(х+475)-292=192

8.

23·(х-4)=115

9.

317-(209+х)=99

10.

725-(517-х)=217

֎

11.

15х-6х+7=79

 

֎

12.

3·(4х-8)=72

13.

х+2х+3х-13=35

14.

(х+907)-519=396

15.

1009-(х-128)=1129

16.

17х-9х+31=87

֎

17.

4·(5х-9)=104

18.

12·(х-3)=48

19.

543-(х+119)=417

20.

(348-х)+509=850

  1. в групах розв’язують головокрутку (4 хв.) – найшвидші дві групи представляють свої розв’язки

 

 

Кв.=3         кас.=28/4=7

Трик.=2       еск.=(27-7)/2=10

Кр.=8       кр.=(26-10)/2=8

?=14       ?=10+7+8*7=73

  

 

 

Сон.=9        Авто=5

Стебл.=72/9/2=4      Шестерня(10зубів)=10

Мух=12/4=3       Год.(на 3)=3

?=18-3*4=6       ?=9+5*8=49

- Обмін учасниками (за кольором)

IV. Розв’язування задач

 

№1 Задачі екологічного змісту

  1.  Для виготовлення одного аркуша паперу формату А4 потрібно від 13 до 21 грама якісної деревини, а для виготовлення однієї книги – близько 5 кілограмів сировини.
  2. Тільки для виробництва паперу у світі щорічно вирубується більше 125 мільйонів дерев.
  3. Щоб врятувати одне дерево від вирубки, необхідно зібрати для вторинної переробки близько 80 кг паперу.
  4. З одного середнього дерева можна виготовити 600-650 паперових подарункових упаковок.

 

– представлення двома найшвидшими групами (8 хв)

 

  • Задача № 1(5, 7) Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 3000л води і 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури (Відповідь: 120 л води, 240 кг деревини)
  • Задача №1 (8, 9)

Скільки вуглекислого газу поглинають зелені насадження парку 5 га та скільки при цьому виділяється кисню, якщо 1 га зелених насаджень поглинає за добу 280 кг вуглекислого газу та виділяє при цьому 220 кг кисню (Відповідь: 1400 кг поглинають, 1100кг виділяють)

 

 

  • Обмін учасниками (по даті народження)

№ 2 Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь (здоров’я і безпека)

Здорове і збалансоване харчування — це основа як красивої фігури, так і міцного здоров'я. Нутрієнти (Білки, жири і вуглеводи) — це найважливіші «будівельні матеріали» нашого тіла, для того, щоб білки, жири і вуглеводи виконували свої функції, вони повинні надходити в організм у правильних пропорціях

 – представлення двома найшвидшими групами (10 хв)

 

V. Підсумки уроку (Рефлексія) та домашнє завдання

Що ж, наш урок добігає кінця.

Запитання до учнів

  • Чи сподобалося вам подорожувати разом з математикою?
  • Що встигли зробити за урок?
  • Що з уроку найбільше сподобалося?
  • Чи працювали з повною віддачею?
  • Чи готові ви написати контрольну роботу?

Світлофор вражень :

  • Якщо вам все сподобалося і все було легко і зрозуміло, то клейте стік на зеленому кольорі;
  • Якщо виникали труднощі, то на жовтий;
  • Якщо нічого не зрозуміло і все важко, то на червоний.
  •  
  • Запис домашнього завдання. С. 15 урок 50 завдання 1-4

Здайте свої листки самооцінювання

Дякую за рок. Гарного дня.

 

 

 

 

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Картка самооцінювання

Прізвище Ім’я

 

№1 Онлайн вікторина (максимум 8 балів)

 

№ 2 Рівняння

 

№3 Головокрутки

 

№4 Задача

 

Задача

 

Доповнення

 

Моя оцінка

 

Оцінка вчителя

 

 

Перегляд файлу

 

 

 

Перегляд файлу

1.

957-(х+336)=616

 

2.

759-(х+237)=517

 

֎

3.

7х+5+3х=55

 

4.

7·(х-2)=21

 

֎

5.

54:(х-3)=27

 

6.

7х-2х=45

 

7.

(х+475)-292=192

 

8.

23·(х-4)=115

 

9.

317-(409+х)=99

 

10.

725-(517-х)=217

 

֎

11.

15х-6х+7=79

 

֎

12.

3·(4х-8)=72

 

13.

х+2х+3х-13=35

 

14.

(х+907)-519=396

 

15.

1009-(х-128)=1129

 

16.

17х-9х+31=87

 

֎

 

17.

4·(5х-9)=104

 

18.

12·(х-3)=48

 

19.

543-(х+119)=417

 

20.

(348-х)+509=850

 

 

zip
Додано
26 березня 2022
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку