Конспект уроку
англійської мови в 2 класі
на тему:
Вчителя англійської мови
Тарашевської Лілії Сергіївни
2021
Unit 6. Lessons 1
Клас: 2
Тема: «Doing Things»
Підтема: Що я роблю вдень
навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями, введення їх у мову, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного мовлення, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;
розвиваюча: розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності, різні типи пам’яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, учити працювати у парі, вчитися логічно висловлювати думку з опорою на наочність;
виховна: виховувати культуру співбесіди, риси характеру, як доброзичливість, толерантність, активність, культуру спілкування, виховувати зацікавленість у розширенні свої знань.
Обладнання: картки на тему «Мій день», роздатковий матеріал, цеглини лего.
Хід уроку/ Procedure
I. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання/Greeting:
T: Hello, children!
Ps: Hello, teacher!
T: Let’s sing a song! (song “Hello…”)
T: Take your sits.
T: How are you today? Show me your mood.
Ps: Fine, ok, good, happy, sad…
T: You have a colourful legoblock. Let’s count them.
Ps: One, two…
T: I’ll name animal and you should show me colour.
2. Фонетична розминка/ Phonetic exercises:
S and h together sh [ ] T and h together [ ] T and h together [ ]
Show me your teeth mother mouth
Shake your hands father teeth
Wash your face this that
3. Уведення в іншомовну атмосферу/ Warming up.
- Let’s listen a song and say what topic of our lesson.
(Song “What do you do every day”).
4. Повідомлення теми та мети уроку/Aim
- We start to learn new topic “Doing things”. Our lesson is “What do you do in the morning?”
ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток навичок сприймання на слух./ Listening.
T: Open your book on page 74. Listen and point. Close the book. Show and repeat.
2. Презентація нових слів/ Presenting vocabulary
- Teacher shows new words and children repeat after her.
- Sing song and move. Pick up the card and put on the blackboard
- Sing song rap
I
I clean
I clean my teeth in the morning
3. Фізкультхвилинка/ Warming up
Sing song “This is the way I put on my clothes”
4. Засвоєння лексичного матеріалу / Vocabulary practise
1) Індивідуальна робота /Writing
Ex. 1, 2, p. 62 WB
2) Групова робота / Work in group.
- Let’s make a puzzles (3 groups)
3) Робота з цеглинками лего. Work with legoblocks.
- Choose the right answer
4) Читання / Reading / One by one
- Read and put on the blackboard
III. Заключна частина уроку. Summarizing.
Make up your story “WHAT ARE YOU DOING”
T: Did you like our lesson?
Ps: Yes, I did. / No, I did not.
Т: What did you like most?
Ps: (Відповіді дітей)
T: Our time is up. You may be free, Goodbye!
Ps: Thank you for attention. Have a nice day! Bye-bye.