Відкритий урок англійської мови у 2 класі за підручником О. Карпюк "Doing things"

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови з використанням сучасних методів викладання у НУШ.
Перегляд файлу

Конспект уроку 

англійської мови в 2 класі

на тему:

 «Що я роблю вдень?»

Картинки по запросу "режим дня малюнки"

Вчителя англійської мови

Тарашевської Лілії Сергіївни

 

 

 

 

 

2021

Unit 6. Lessons 1

Клас: 2

Тема: «Doing Things»

Підтема: Що я роблю вдень

навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями, введення їх у мову, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного мовлення, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;

розвиваюча: розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності, різні типи пам’яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, учити працювати у парі, вчитися логічно висловлювати думку з опорою на наочність;

виховна: виховувати культуру співбесіди, риси характеру, як доброзичливість, толерантність, активність, культуру спілкування, виховувати зацікавленість у розширенні свої знань.

Обладнання: картки на тему «Мій день», роздатковий матеріал, цеглини лего.

 

Хід уроку/ Procedure

I. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

1. Привітання/Greeting:

T: Hello, children!

Ps: Hello, teacher!

T: Let’s sing a song! (song “Hello…”)

T: Take your sits.

T: How are you today? Show me your mood.

Ps: Fine, ok, good, happy, sad…

T: You have a colourful legoblock. Let’s count them.

Ps: One, two…

T:  I’ll name animal and you should show me colour.

2. Фонетична розминка/ Phonetic exercises:

S and h together sh [   ]     T and h together [   ]      T and h together [  ]

Show me your teeth              mother                                 mouth

Shake your hands                 father                                   teeth

Wash your face                     this   that                                               

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу/ Warming up.

 - Let’s listen a song and say what topic of our lesson.

(Song “What do you do every day”).

4. Повідомлення теми та мети уроку/Aim

-  We start to learn new topic “Doing things”. Our lesson is “What do you do in the morning?”

 

ІІ. Основна частина уроку
    1. Розвиток навичок сприймання на слух./ Listening.

T: Open your book on page 74. Listen and point. Close the book. Show and repeat.

 

2. Презентація нових слів/ Presenting vocabulary

 - Teacher shows new words and children repeat after her.

 - Sing song and move. Pick up the card and put on the blackboard

 -  Sing song rap

I

I clean

I clean my teeth in the morning

 3. Фізкультхвилинка/ Warming up

Sing song “This is the way I put on my clothes”

4.  Засвоєння лексичного матеріалу / Vocabulary practise

1) Індивідуальна робота /Writing

Ex. 1, 2, p. 62 WB

2) Групова робота / Work in group.

 - Let’s make a puzzles (3 groups)

3) Робота з цеглинками лего. Work with legoblocks.

- Choose the right answer

4) Читання / Reading / One by one

- Read and put on the blackboard

III. Заключна частина уроку. Summarizing.

  1. Домашнє завдання / Hometask

 Make up your story “WHAT ARE YOU DOING”

  • Your hometask will be to write about your day.
  1. Підведення підсумків уроку / Summarizing.

T: Did you like our lesson?

Ps: Yes, I did. / No, I did not.

Т:  What did you like  most?

Ps: (Відповіді дітей)

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

     Ps: Thank you for attention. Have a nice day! Bye-bye.

 

image89image89image89

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
1717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку