Відкритий урок з англійської мови на тему: "Go Shopping", 4 клас за підручником О Карп'юк

Про матеріал

Відкритий урок з англійської мови "Go Shopping", 4 клас за підручником О. Карп'юк. Урок містить різні види роботи + презентація. Мета уроку: Закріпити ЛО теми “Shopping”; продовжувати вчити учнів будувати висловлювання з вивченною лексикою у діолагічному мовленні; розвивати навички читання, аудіювання та письма; розвивати фантазію і творчі здібності; розвивати в учнів вміння працювати в парах, в групах, самостійно;

виховувати правила толерантної поведінки підчас покупки продуктів в магазині. Під час уроку використовувалися картки для самостійної роботи, проектор, продукти харчування для наочності.

Перегляд файлу

Тема: Покупка продуктів “Shopping”

Мета: Закріпити ЛО теми “Shopping”; продовжувати вчити учнів будувати висловлювання з вивченною лексикою у діолагічному мовленні; розвивати навички читання, аудіювання та письма; розвивати фантазію і творчі здібності; розвивати в учнів вміння працювати в парах, в групах, самостійно;

виховувати правила толерантної поведінки підчас покупки продуктів в магазині. 

Обладнення: робочий зошит, картки для самостійної роботи, проектор, продукти харчування для наочності.

 

Хід уроку

I. Підготовка до спрйняття іншомовного мовлення.

 1. Привітання.

T: Good morning, children! I am very glad to see you! How are you today? Are you OK? Are you OK or bad? What about you?

T: So, your mood is good. Let’s start our lesson.

 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Look at the screen! Try to read the transcription and guess what the topic of our today lesson is. (Діти читають і відгадують) (Слайд 1)

T: Yes, the topic of our today lesson is “Shopping” (Слайд 2)

T: Today our lesson is going to be interesting. (Cлайд 3)

1. We’ll repeat the words on the topic “Shopping“.

2. You’ll make up a shopping list and use it for your own dialogues.

3 At the end of the lesson you’ll become a real shopping monster and visit the food shop.

 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

T: Tell me please. What do we usually take for shopping?

P: We usually take a bag for shopping.

T: Yes, you are right. Look at the screen. (Слайд 4)

T: Let’s repeat a poem about a bag. Listen to me.

T: Now, read all together. (Учні разом з учителем читають)

T: Use these pictures and repeat the poem. (Слайд 5)

T: Children, look here! This is a food shop. But there is not any food in it. Your task is fill (заповнити) this shop with different products. For that, do it all my tasks and use these products (Продукти на солі у кошику)

II. Основна частина уроку.

 1. Повторення лексико –граматичного матеріалу.

  1.1 Fill in the letters. 

T: Ok! The first task. (Беру картку з дошки.) Look at the blackboard. Fill in the letters.

a b _ sk _ t   (Учні виходять до дошки, вставляють літери, називають слово)

a f _ sh

a b _ t _ le

an ap _ l _

a p _ e

a fr _ d _ e

a c _ n

an _ gg

T: You have done the first task. (Визиваю учня) Yaroslav, come here take the card and read the products (Учень прочитавши продукти бере з кошика відповідні і несе до магазину)

  1.2. Make up a shopping list. (Work in the groups)

T: The next task. Divide our class into three groups. Take the cards and make up a shopping list as faster as you can.

a jar of tomatoes, a carton of juice, a can of Cola, a pack of butter, a bag of rice, a bar of chocolate, a bottle of  oil

 

Учні повинні швидко скласти словосполучення. Перемогає команда, яка швидше і правильніше виконає завдання.

T: OK! You have done! Your shopping list is ready. (Слайд 6) Read it.

T: (Визиваю наступного учня.) ….. take the cards and read. (Учень бере продукти промовляючи I am taking a ….  І ставить на поличку.)

  1.3 Make up the sentences.

T: Look at the screen. Make up sentences putting the words given below in the correct order. Open your copy – books, write down the date and start. (Учні записують речення у зошит.)

T: Let’s check. Read and translate. (Учні читають по одному реченню і перекладають)

T: The third task has done. (Викликаю учня до дошки. Бере продукти і промовляє Im taking a…. )

  1.4 Listen to the dialogues “In the Shop”

T: Take the cards. Listen to the dialogues and tick the products Mary’s bought. (Учні слухають діалог і заповнюють таблицю. Потім називають продукти, які купила Меррі)

Прослухай діалог. Познач «галочкою» продукти, які купила Меррі

 

     jam eggs sweets

     tea bananas chocolate  ice-cream

     coffee apples lemon

     cream sugar oranges

     orange juice apple pie chocolate cake

 

 

  Фізкульт хвилинка

T: Now, let’s have some rest. If you hear the words of food clap your hands.

 

Sugar, pen, butter, cream, desk, basket, fish, rice, oil, jar, jam, eggs, book, juice

 

  1.5 Make up the dialogue. (Work in the pairs)

T: Take the cards and put the phrases in the correct order to make up the dialogue.

 

 

 Seller and Bill

  ____ Here you are. Anything else?

  ____ Well, I also want two lemons.

  __B__ Hello!

_____ I want a pack of tea and a bag of sugar.

_____ Hello, Bill. What do you want today?

 ____ Sorry, we haven’t got any lemons, but we have some oranges.

 ____ No, I don’t want any oranges. Thank you Good – bye!

 ____ Bye!

 

 

(Пара, яка зробила перша, чита.)

T: Read it.

 2. The visit to the Food Shop. (Розвиток діалогічного мовлення)

T: So, You have done all my tasks. Our shop is full of different products. You have got a shopping list (Слайд 7), a basket act out the scene. (Учні розігрують сценку.)

III. Заключна частина уроку.

 1. Домашнє завдання. (Слайд 8)

 1) B. Ex.4 p.30

2) WB. Ex.1 p.16

3) Prepare for the control work.

 2. Підведення підсумків.

T: So, children, thank you for you hard work. You can make a shopping list. You can buy products. You are real shopping monsters. Your marks….(Висталення оцінок.)

T: Good bye! You may have a rest.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тишечко Наташа
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
3896
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку