Відкритий урок з інформатики «Поняття елемента керування. Кнопка»

Про матеріал
Відкритий урок з інформатики «Поняття елемента керування. Кнопка» План уроку I. Організаційний етап. (2 хв).  перевірка присутніх  перевірка готовності учнів до уроку  Психологічна вправа «Привітання» II. Актуалізація опорних знань.  Інтерактивний прийом «Правильно і швидко» (6 хв). III. Мотивація навчальної діяльності (3 хв).  Мозговий штурм «Що спільного» IV. Повідомлення теми уроку. Вивчення нового матеріалу (12 хв).  Встановіть відповідність властивостей кнопки  Робота з віртуальною дошкою на вправою «Знайди помилки» V. Фізкультхвилинка (1 хв). VI. Повторення правил техніки безпеки за комп’ютером (1 хв) VII. Закріплення вивченого матеріалу. Робота за комп’ютером (11 хв).  Інтерактивне підсумкове опитування (4 хв) VIII. Рефлексивний TikTok (2 хв) IX. Різнорівневе домашнє завдання (1 хв). X. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів (2 хв).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відритий урок

Номер слайду 2

Девіз уроку: Знання - то сила!Чим більше. ВЧИТИСЬ маєш змогу, - Тим краще обереш ДОРОГУ!

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Психологічнa впрaвa «Привітання»

Номер слайду 5

Інтерактивний прийом «Правильно і швидко»

Номер слайду 6

Мозговий штурм «Що спільного»Знайди пари. Вибери категорію. Вcтановити порядок

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Тема: “Поняття елемента керування. Кнопка.”

Номер слайду 9

Мета уроку : Навчальна: формування поняття елемента керування кнопка; сформувати навички використання елементів керування;закріпити на практиці основні прийоми роботи з кнопкою. Розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, розумову діяльність, уміння самостійно працювати та прищеплювати бажання до програмування, виховувати національну самосвідомість, уміння осмислювати моральні і культурні цінності, , цікавість до сучасних інформаційних технологій; привчати працювати творчо. Виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. Тип уроку: пошук істини

Номер слайду 10

Одним з компонентів (елементів керування), який можна використати в проєктах, є кнопка. Властивості кнопки

Номер слайду 11

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно: Створити новий об'єкт типу Button, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта. Установити значення властивостей кнопки або залишити їх за замовчуванням. Розмістити створений об'єкт у вікні.button = Button()button = Button(text='Змінити', width='15',)button.pack()Властивості кнопки

Номер слайду 12

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною використовують команду вигляду:<ім’я_кнопки> = Button()<ім’я_кнопки> = Button(

Номер слайду 13

Для кнопки можуть бути встановлені значення таких властивостей:текст на кнопці;textширина (кількість символів, які можуть бути розміщені поруч по горизонталі);widthколір фону (значенням може бути назва кольору англійською);bgколір символів тексту;fgвисота (кількість символів, які можуть бути розміщені поруч по горизонталі);height. Властивості кнопки

Номер слайду 14

(Продовження…) Властивості кнопкишрифт символів тексту на кнопці (значення може містити назву шрифту, розмір символів і накреслення);fontстан кнопки (normal - звичайний, disable - недоступний)state. Наприклад, кнопка з іменем button з текстом Змінити завширшки 15 символів може бути створена командою:button = Button(text = ‘Змінити’, width = 15)Властивості кнопки

Номер слайду 15

Робота з підручником. Параграф 6.3 ст.173

Номер слайду 16

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані такі методи: Кнопка автоматично розміщується під рядком заголовка вікна з однаковими відступами від лівої та правої меж вікна. Якщо у вікні розміщується кілька кнопок, то вони будуть відображатися одна під одною без відступів між ними. раск()Властивості кнопки

Номер слайду 17

Якщо потрібно розмістити кнопку з деяким відступом від рядка заголовка або від попередньої кнопки, то в дужках можна указати цей відступ у пікселях як значення властивості pady. Наприклад, після виконання команди: Кнопку буде розміщено з відступом 20 пікселів від верхньої межі вікна або від попередньої кнопки;Властивості кнопки

Номер слайду 18

(Продовження…) Методи кнопки. Верхня ліва вершина кнопки розміщується в точці вікна із заданими координатами х та у. place(x = «відступ від лівої межі вікна>,у = «відступ від верхньої межі вікна>)Наприклад,5040 Властивості кнопки

Номер слайду 19

Під час виконання проєкту може виникнути потреба зробити кнопку невидимою. pack_forget()Для цього, залежно від методу розміщення кнопки, можна використати методи: Щоб зробити кнопку знову видимою, слід застосувати метод:раск()Властивості кнопки

Номер слайду 20

Текст проєкту зі створення та розміщення кнопки вікні та результат його виконання. Властивості кнопки

Номер слайду 21

Пов’язати з кнопкою обробник будь-якої події можна так само, як з вікном, використовуючи метод bind(). Приклад обробника події Click для кнопки, яка містить команду встановлення жовтого кольору вікна. Обробники подій для кнопки

Номер слайду 22

Для кнопки подією за замовчуванням є клацання лівої кнопки миші. Тому пов'язати з кнопкою метод опрацювання саме цієї події можна простіше:під час створення кнопки вказати ім’я відповідного обробника події як значення атрибуту command;обробник події з указаним іменем описати перед створенням кнопки; у заголовку не потрібно вказувати посилання на подію, що відбулася, – event.button = Button(text=Кнопка', command=click)Обробники подій для кнопки

Номер слайду 23

На малюнку наведено приклад обробника події Click для кнопки – процедури з іменем click(), яка містить команди: Установлення для кнопки червоного кольору фонушрифт Arial розміром 14установлення для кнопки стану недоступнавиведення на кнопці вказаного тексту. Обробники подій для кнопки

Номер слайду 24

Приклад обробника події Click. Обробники подій для кнопки

Номер слайду 25

Встановіть відповідність властивостей кнопки

Номер слайду 26

Знайди помилки. Працюємо за комп’ютером1 група from inter import *def click(event): root['bg'] = (yellow'root = Tk()root.geometry('300x200+350+200')button = Batton(text='Змінити', width='15')button.pack(pady=30)button.bind('<1>', click)  2 група from tkinter import *def click(event): root['bg'] = greenroot = Tk()root.geometiya('300x200+350+200')button = Batton(text='Змінити', width='15')button_pack(pady=30)button.bind('<1>', click) 3 група from tkinter import *def click(root): root['bg'] = 'green’root =T()8lkas.geometry('100x200+350+200')button = Button(nazva='Змінити', width='15')button+pack(pady=30)button.bind('<1>', click)

Номер слайду 27

Фізкультхвилинка

Номер слайду 28

Правила техніки безпеки

Номер слайду 29

Працюємо за комп’ютеромст.179

Номер слайду 30

Узагальнення матеріалу

Номер слайду 31

Рефлексивний Tik. Tok

Номер слайду 32

Домашнє завдання

Номер слайду 33

Всім бажаю успіхів!Україні перемоги!!!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
7 квітня 2023
Переглядів
1080
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку