Відкритий урок з німецької мови у 5 класі на тему: «Körperteile. Wie sieht der Mensch aus»

Про матеріал

Тема 5: Людина

Lektion 5: Der Mensch

Урок 38

Клас 5

Підтема: Частини тіла. Який вигляд має людина?(Körperteile. Wie sieht der Mensch aus)

Мета:

Практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями до теми «Людина», навчити використовувати їх в мовленні; навчити учнів описувати зовнішність людей; навчити формувати речення, вживаючи іменники в однині і множині; тренувати учнів в аудіюванні.

Освітня: поглибити знання учнів із теми; навчити застосовувати засвоєнний матеріал у монологічному мовленні;

Розвивальна: розвивати фонематичний та інтонаційний слух; розвивати вміння розповідати про частини тіла та готовність брати участь в іншомовному спілкуванні; розвивати культуру мовлення учнів, зорову та слухову пам'ять, логічне мислення, мовленнєву реакцію учнів.

Виховна: виховувати дбайливе ставлення до свого тіла, культуру поведінки під час роботи на уроці; стимулювати інтерес до вивчення німецької мови; виховувати в учнів активність, працьовитість, доброзичливість.

Очікуваний результат: учні розповідають, які частини тіла має людина, вживаючи однину і множину іменників.

Мовний інвентар:

Лексика: Der Mensch, der Kopf, das Gesicht, das Auge, das Ohr, die Nase, der Mund, der Hals, die Hand, der Finger, der Arm, der Bauch, die Schulter, der Arm, der Fuß.

Граматика: Множина іменників.

Обладнання: робочий зошит, підручник з німецької мови для 5 класу, роздатковий матеріал, презентація, вірш, текст пісні «Guten Tag! Hallo! Wie geht es dir?»

Тип уроку: урок формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

Перегляд файлу

Юнаківська загальноосвітня школа I-III ступенів

Сумської районної ради

Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з німецької мови у 5 класі

на тему:

«Частини тіла. Який вигляд має людина?»

(Körperteile. Wie sieht der Mensch aus)

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

учитель німецької 

і англійської мов

Петрачок Є. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Юнаківка 2018 р.

Тема 5: Людина

Lektion 5: Der Mensch

Урок 38

Клас 5

Підтема: Частини тіла. Який вигляд має людина?(Körperteile. Wie sieht der Mensch aus)

Мета:

Практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями до теми «Людина», навчити використовувати їх в мовленні; навчити учнів описувати зовнішність людей; навчити формувати речення, вживаючи іменники в однині і множині; тренувати учнів в аудіюванні.

Освітня: поглибити знання учнів із теми; навчити застосовувати засвоєнний матеріал у монологічному мовленні;

Розвивальна: розвивати фонематичний та інтонаційний слух; розвивати вміння розповідати про частини тіла та готовність брати участь в іншомовному спілкуванні; розвивати культуру мовлення учнів, зорову та слухову память, логічне мислення, мовленнєву реакцію учнів.

Виховна: виховувати дбайливе ставлення до свого тіла, культуру поведінки під час роботи на уроці; стимулювати інтерес до вивчення німецької мови; виховувати в учнів активність, працьовитість, доброзичливість.

Очікуваний результат: учні розповідають, які частини тіла має людина, вживаючи однину і множину іменників.

Мовний інвентар:

Лексика: Der Mensch, der Kopf, das Gesicht, das Auge, das Ohr, die Nase, der Mund, der Hals, die Hand, der Finger, der Arm, der Bauch, die Schulter, der Arm, der Fuß.

Граматика: Множина іменників.

Обладнання: робочий зошит, підручник з німецької мови для 5 класу, роздатковий матеріал, презентація, вірш, текст пісні «Guten Tag! Hallo! Wie geht es dir

Тип уроку: урок формування мовленнєвих навичок  користування мовним матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД  УРОКУ

(STUNDENVERLAUF)

І.  ПОЧАТОК УРОКУ (STUNDENBEGINN)

  1. Організаційний момент (Begrüßung)

L: Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Wie geht es dir, Sch1? Wie geht es dir, Sch2? Welcher Tag ist heute? Wer fehlt heute? Виконання пісні «Guten Tag! Hallo! Wie geht es dir

  1. Повідомлення теми та мети уроку (Zielsetzung). Мовна розминка (Mundgymnastik)

(Вчитель пропонує учням здогадатися, як називається тема уроку після виконання мовної зарядки)

L. Wir beginnen unsere Stunde mit der Mundgymnastik. Hört zu und sprecht nach!

 

Punkt, Punkt, Komma, Strich,

fertig ist das Mondgesicht.

Die Punkte sind die Augen,

das Komma ist die Nase,

der Strich ist der Mund.

Отсканировано 11

L: Also, wer sagt mir wie heißt unser heutiges Thema? Ja, das ist richtig. Wir beginnen heute ein neues Thema „Der Mensch“. Und unsere Unterthema Körperteile. Wie sieht der Mensch aus. Heute werden wir Wörter lernen, wie alle Körperteile heißen, Übungen machen, den Text hören und Bilder beschreiben.

II.  Основна частина уроку (HAUPTTEIL DER STUNDE)

  1. Робота над лексичним матеріалом (Wortschatzarbeit)

L: Jetzt lernen wir neue Wörter zu diesem Thema. Auf dem Bildschirm könnt ihr einen Jungen sehen. Hört zu und sprecht nach! Wie heißen die Körperteile?

Отсканировано 11

 

  1. Відпрацювання лексичного матеріалу (Wortschatzarbeit)
  • AB 1. Seite 74 L: Macht eure Arbeitsbücher auf! Malt Körperteile in Übung 1.  Wer macht das am schnellsten? Можна влаштувати змагання, хто зробить це найшвидше.

 

 

 

 

 

 

          die Augen                  die Nase               die Ohren            die Hand   

 

  • LB, Üb.3. Seite 92. Nennt die Körperteile  und schreibt sie.

L: Jetzt nennt ihr die Köperteile in Übung 3 des Lehrbuches. Учні називають по черзі частини тіла, виділені у впр.3.

Отсканировано 11

Muster: Nummer 1 ist eine Hand.

Lösung: Nummer 2 ist ein Ohr.

Nummer 3 ist eine Nase.

Nummer 4 ist ein Auge.

Nummer 5 ist ein Bein.

Nummer 6 ist ein Kopf.

Nummer 7 ist ein Arm.

Nummer 8 ist ein Mund.

Подання граматичного матеріалу. Множина іменників.

Учитель нагадує способи  утворення множини іменників, а потім пропонує виконати  впр.4. стр.93

LB, Üb.4. Lest die Wörter im Singular und im Plural vor.

L: Ihr wisst schon: Die Substantive bilden den Plural unterschiedlich. Zum Beispiel: das Ohr – die Ohren, der Kopf – die Köpfe. Darum müsst ihr euch merken, wie die Pluralformen sind. Merkt euch die Pluralformen verschiedener Körperteile. Lest die Wörter vor.

 

C:\Users\Женя\Desktop\р\20180209_094819.jpg

 

  1. Відпрацювання граматичного матеріалу на письмі (Schreiben)

L: AB 1. Seite 74 L: Könnt ihr diese Wörter im Kreuzworträtsel finden? Arbeitet zu zwei und schreibt sie im Singular und Plural auf. Wer macht das am schnellsten?

Учні в парах знаходять і записують слова в однині та множині, потім пара, яка найшвидше виконала завдання, зачитує слова класу для перевірки.

 

C:\Users\Женя\Desktop\20180210_001842.jpg

 

  1. Гра «Хто намалює найшвидше?» «Wer malt am schnellsten?»

Клас ділиться на 2 команди. Представники кожної команди по черзі підходять до карток із завданнями та малюють вказані частини тіла. Мал.1 для першої команди та Мал.2 для другої команди.

 

 

Мал.1                                                                                  Мал.2

8CCA5F13110365F8 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Подання тексту для аудіювання (Hörverstehen)

L: Jedes Mädchen hat die geliebte Puppe. Lena hat sie auch. Wie ist Lenas Puppe? Hört den Text und macht die Aufgabe zum Text.

Учні заздалегідь отримують картки з завданням до тексту.

 

Text

                                                     Lenas Puppe

Lena hat eine Puppe. Sie heißt Else. Lenas Puppe ist nicht klein. Sie ist sehr schön. Ihre Haare sind schwarz und kurz. Sie hat große blaue Augen. Ihre Nase ist kurz und ihre Wangen sind rund. Der Mund ist rot wie Rose. „Ich leibe sehr meine Puppe“ – sagt Lena.

kukla

Aufgabe zum Text

Ergänze die Sätze durch die Informationen aus dem Text:

1. Lenas Puppe heißt...

            a) Anna; b) Else; c) Heidi;

2. Die Puppe ist ...

            a) klein;  b) nicht klein; c) groß;

3. Die Puppe ist sehr ...

            a) schön; b) hübsch; c) nett;

4. Ihre Haare sind...

            a) braun; b) lang und lockig; c) schwarz und kurz;

5. Die Augen sind...

            a) grün und klein; b)groß und blau; c) klein und braun;

6. Der Mund ist rot wie ...

            a) Rose; b) Tulpe; c) Nelke;

7. Lena sagt:

  a) ich liebe meine Puppe nicht; b)ich liebe meine Puppe;  c) ich liebe sehr meine Puppe;

 

6. Розвиток навичок писемного мовлення  (Sprechen)

LB, Üb.5. Welche und wie viele Körperteile hat der Mensch? Schreibt.

 

 

 

 

 

 

 

Der Mensch hat einen Kopf,  einen _____1_________, eine _____2____________, ein___3______________________ .

Der Mensch hat zwei Hände, zwei _____4_______, zwei ______5____, zwei ________6_________ zehn ________7________und  viele_____8_________ .

 

  1. einen Mund
  2. eine Nase
  3. ein Gesicht
  4. zwei Augen
  5. zwei Ohren
  6. zwei Hände
  7. zehn Finger
  8. viele Haare.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ (BESCHLUSSUNG)

  1. Домашнє завдання (Hausaufgabe)

L: Schreibt zu Hause Übung 3 S. 74, Übung 6 S. 75

Підсумок уроку (Zusammenarbeit)

L: Was habt ihr heute gelernt? Was habt ihr heute gemacht?  Jetzt wisst ihr, wie die Körperteile auf Deutsch heißen. Ihr habt heute gut gearbeitet und gespielt. Ihr habt heute sehr aktiv und brav. Ihr bekommt heute folgende Noten…(Оцінювання).

 

 

 

docx
Додано
22 березня 2018
Переглядів
3344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку