Відкритий урок з німецької мови для 5 класу за темою "Die Jahreszeiten und das Wetter"

Про матеріал

Відкритий урок з німецької мови за темою "Пори року та погода" для 5-х класів.

Мета.

Практична: систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми «Пори року та погода»

Навчальна: закріпити лексичний матеріал з цієї підтеми, повторити граматичне правило про ступені порівняння прикметників та ознайомитися з будовою порівняльних речень; тренувати у говорінні , розвиваючи спонтанне мовлення.

Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, фонетичний слух, логічне мислення; навички монологічного та діалогічного мовлення та граматичні навички.

Виховна: виховувати культуру спілкування та любов до навколишнього середовища.

Обладнання: підручник, тестове завдання, кросворд, дидактичний матеріал.

Тип уроку: урок закріплення матеріалу з теми.

Перегляд файлу

Вчитель німецької мови – Астафурова М.В.

 

Die Jahreszeiten und das Wetter.

План – конспект уроку

5-Б клас

 

Мета.

Практична: систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми «Пори року та погода»

Навчальна: закріпити лексичний матеріал з  цієї підтеми, повторити граматичне правило про ступені порівняння прикметників та ознайомитися з будовою порівняльних речень; тренувати у говорінні , розвиваючи спонтанне мовлення.

Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, фонетичний слух, логічне мислення; навички монологічного та діалогічного мовлення та граматичні навички.

Виховна: виховувати культуру спілкування та любов до навколишнього середовища.

Обладнання: підручник, тестове завдання, кросворд, дидактичний матеріал.

Тип уроку: урок  закріплення матеріалу з теми.

 

 

Х і д    у р о к у

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання

L: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht es euch? Welche Laune habt ihr heute? (Учні відповідають на запитання вчителя)

L: Toll, es freut mich, dass es euch gut geht. Ich hoffe, dass die heutige Stunde euch sehr gut gefällt.

 

2. Повідомлення теми й мети уроку

L: Heute werden wir viel zum Thema „Die Jahreszeiten und das Wetter“ sprechen. Es gibt kein Schlechtes Wetter, nur schlechte Kleidung.

Wir werden Lexik zu diesem Thema wiederholen, die Grammatik (die Steigerungsstufen der Adjektive, Vergleichssätze mit „als“ und „wie“) üben , lesen, schreiben, Fragen beantworten, spontan sprechen, Rätsel lösen. Also, beginnen wir zu arbeiten!

 

3. Мовна та фонетична розминка

L: Beantwortet die Fragen.

- Welche Jahreszeit ist jetzt?

- Wie ist das Wetter gewöhnlich im Frühling?

- Wie ist das Wetter heute ?

 (Учні відповідають на запитання вчителя. Режим роботи: фронтальний.)

 

L: Kinder! Wir müssen gut Deutsch sprechen, deshalb machen wir jetzt Mundgymnastik.

L: Sprecht mir nach den Reim!

 

April, April, er weiß nicht was er will,

mal Regen und mal Sonnenschein,

mal hagelt es, mal schneit es fein,

April, April, er weiß nicht was er will!

 

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення  лексичного матеріалу.

Ratet mal die Rätsel!: Was für eine Jahreszeit  ist das?

(Учитель читає віршики, в яких не вистачає назв пір року, а учні здогадуються і доповнюють їх, описуючи кожну пору року)

Schӧner  … , komm  doch  wieder!      

  Lieber  … ,  komm  doch  bald!

  Bring  uns  Blumen, Laub und  Lieder,

  Schmücke  wieder  Feld  und  Wald.

 

Auf  die  Berge  mӧchte  ich  fliegen,

  Mӧchte  ich  sehn  ein  grünes  Tal,

  Mӧchte  im Gras  und  Blumen  liegen

  Und  mich  freuen am Sonnenstrahl.

                          (Der Frühling)           

 

Наst  du  schon  mal  nachgedacht,

   Was  im    Freude  macht?

 

In  der  grünen  Wiese  liegen,

  Auf  dem  Wasser  Surfen  üben,

  Eine groβe  Sandburg  bauen,

  In  die  weiβen  Wolken  schauen.

 

Weiβt  du  was, weiβt  du was:

   Das  macht  im     Spaβ.

                           (Der Sommer)

 

Es  ist     ! Es  ist    !

    Bunte  Blӓtter  fliegen.

    Bunte  Blӓtter,  rot  und  gelb

    Auf  der  Erde  liegen.

 

Falle,  falle  gelbes  Blatt,

  Rotes  Blatt,  gelbes  Blatt,

  Bis derBaum kein Blatt mehr hat          

  Weggeflogen  alle.

                           (Der Herbst)

 

 

  kommt!      kommt!

    Flocken  fallen  nieder.

    Es  ist  kalt.  Es  ist  kalt.

    Weiβ ist  alles  wieder.

 

  Falle,  falle  weiβer  Schnee,

    Kalter  Schnee!

    Eine  Eisbahn  wird  der  See

    Und  wir  freun  uns  alle!

                           (Der Winter)

 

  1. Повторення та закріплення граматичного матеріалу

   ( Учням пропонується закріпити свої знання з утворення ступенів порівняння прикметників)

d:\Users\Марина Владимировна\Desktop\урок в 5-Б\урок4.jpg

 

Впр.1 ст.108 в РЗ – учні  дописують ступені порівняння, а потім перевіряють написане, слухаючи диск

schön

schöner

am schönsten

warm

 

am wärmsten

 

kälter

 

hoch

 

am höchsten

kühl

kühler

 

heiß

heißer

 

kurz

 

am kürzesten

 

 

  1. Sportpause / Фізкультхвилинка

Spiel „Ja“ oder „Nein“

Bei „Ja“ sollen die Kinder aufstehen

Bei „Nein“ sollen sie   sitzen

  1. Das Jahr hat fünf Jahreszeiten.
  2. Das Jahr hat 12 Monate.
  3. Der zweite Monat heißt der Februar.
  4. Der elfte Monat heißt der Mai.
  5. Im Winter schneit es nicht.
  6. Im Sommer ist es immer warm und sonnig.

Учні співають пісеньку Meine kleine Katze

 

 

  1. Закріплення лексичного матеріалу про  погоду.

(Учні дописують до кожного малюнка речення, а потім перевіряють.)    

     d:\Users\Марина Владимировна\Desktop\урок в 5-Б\45.jpgd:\Users\Марина Владимировна\Desktop\Презентация Microsoft PowerPoint (2).jpg

Наостанок вчитель називає декілька речень українською мовою, учні перекладають їх, а потім навпаки.

 

 

  1. Вивчення нового граматичного матеріалу (Vergleichssätze mit „als“ und „wie“)

(Учитель розповідає учням про порівняльні речення, закріплюючи граматичну тему декількома прикладами.)

d:\Users\Марина Владимировна\Desktop\урок в 5-Б\78.jpg

 

  1. Розучування нової пісні Kleine Wolke Isabell

d:\Users\Марина Владимировна\Desktop\урок в 5-Б\урок52.jpg

 

ІІІ. Заключна частина уроку

    Домашнє завдання

Вивчити правило, впр.3,4 ст.108 в РЗ письмово та впр4 ст.194 в підручнику олівцем.

 

Підбиття підсумків уроків.

L: Чи сподобався вам урок? Які завдання ми виконували? Що вам найбільше сподобалося на уроці?

Всі ви сьогодні старанно і активно працювали і отримаєте за роботу гарні оцінки.

 

Es läutet. Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen! Alles Gute!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
1068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку