Відкритий урок з німецької мови за темою "Пори року та погода" для 5-х класів.
Мета.
Практична: систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми «Пори року та погода»
Навчальна: закріпити лексичний матеріал з цієї підтеми, повторити граматичне правило про ступені порівняння прикметників та ознайомитися з будовою порівняльних речень; тренувати у говорінні , розвиваючи спонтанне мовлення.
Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, фонетичний слух, логічне мислення; навички монологічного та діалогічного мовлення та граматичні навички.
Виховна: виховувати культуру спілкування та любов до навколишнього середовища.
Обладнання: підручник, тестове завдання, кросворд, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок закріплення матеріалу з теми.
Вчитель німецької мови – Астафурова М.В.
Die Jahreszeiten und das Wetter.
План – конспект уроку
5-Б клас
Мета.
Практична: систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми «Пори року та погода»
Навчальна: закріпити лексичний матеріал з цієї підтеми, повторити граматичне правило про ступені порівняння прикметників та ознайомитися з будовою порівняльних речень; тренувати у говорінні , розвиваючи спонтанне мовлення.
Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу, фонетичний слух, логічне мислення; навички монологічного та діалогічного мовлення та граматичні навички.
Виховна: виховувати культуру спілкування та любов до навколишнього середовища.
Обладнання: підручник, тестове завдання, кросворд, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок закріплення матеріалу з теми.
Х і д у р о к у
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання
L: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht es euch? Welche Laune habt ihr heute? (Учні відповідають на запитання вчителя)
L: Toll, es freut mich, dass es euch gut geht. Ich hoffe, dass die heutige Stunde euch sehr gut gefällt.
2. Повідомлення теми й мети уроку
L: Heute werden wir viel zum Thema „Die Jahreszeiten und das Wetter“ sprechen. Es gibt kein Schlechtes Wetter, nur schlechte Kleidung.
Wir werden Lexik zu diesem Thema wiederholen, die Grammatik (die Steigerungsstufen der Adjektive, Vergleichssätze mit „als“ und „wie“) üben , lesen, schreiben, Fragen beantworten, spontan sprechen, Rätsel lösen. Also, beginnen wir zu arbeiten!
3. Мовна та фонетична розминка
L: Beantwortet die Fragen.
- Welche Jahreszeit ist jetzt?
- Wie ist das Wetter gewöhnlich im Frühling?
- Wie ist das Wetter heute ?
(Учні відповідають на запитання вчителя. Режим роботи: фронтальний.)
L: Kinder! Wir müssen gut Deutsch sprechen, deshalb machen wir jetzt Mundgymnastik.
L: Sprecht mir nach den Reim!
April, April, er weiß nicht was er will,
mal Regen und mal Sonnenschein,
mal hagelt es, mal schneit es fein,
April, April, er weiß nicht was er will!
ІІ. Основна частина уроку
Ratet mal die Rätsel!: Was für eine Jahreszeit ist das?
(Учитель читає віршики, в яких не вистачає назв пір року, а учні здогадуються і доповнюють їх, описуючи кожну пору року)
Schӧner … , komm doch wieder!
Lieber … , komm doch bald!
Bring uns Blumen, Laub und Lieder,
Schmücke wieder Feld und Wald.
Auf die Berge mӧchte ich fliegen,
Mӧchte ich sehn ein grünes Tal,
Mӧchte im Gras und Blumen liegen
Und mich freuen am Sonnenstrahl.
(Der Frühling)
Наst du schon mal nachgedacht,
Was im … Freude macht?
In der grünen Wiese liegen,
Auf dem Wasser Surfen üben,
Eine groβe Sandburg bauen,
In die weiβen Wolken schauen.
Weiβt du was, weiβt du was:
Das macht im … Spaβ.
(Der Sommer)
Es ist … ! Es ist … !
Bunte Blӓtter fliegen.
Bunte Blӓtter, rot und gelb
Auf der Erde liegen.
Falle, falle gelbes Blatt,
Rotes Blatt, gelbes Blatt,
Bis derBaum kein Blatt mehr hat
Weggeflogen alle.
(Der Herbst)
… kommt! … kommt!
Flocken fallen nieder.
Es ist kalt. Es ist kalt.
Weiβ ist alles wieder.
Falle, falle weiβer Schnee,
Kalter Schnee!
Eine Eisbahn wird der See
Und wir freun uns alle!
(Der Winter)
( Учням пропонується закріпити свої знання з утворення ступенів порівняння прикметників)
Впр.1 ст.108 в РЗ – учні дописують ступені порівняння, а потім перевіряють написане, слухаючи диск
schön |
schöner |
am schönsten |
warm |
|
am wärmsten |
|
kälter |
|
hoch |
|
am höchsten |
kühl |
kühler |
|
heiß |
heißer |
|
kurz |
|
am kürzesten |
Spiel „Ja“ oder „Nein“
Bei „Ja“ sollen die Kinder aufstehen
Bei „Nein“ sollen sie sitzen
Учні співають пісеньку Meine kleine Katze
(Учні дописують до кожного малюнка речення, а потім перевіряють.)
Наостанок вчитель називає декілька речень українською мовою, учні перекладають їх, а потім навпаки.
(Учитель розповідає учням про порівняльні речення, закріплюючи граматичну тему декількома прикладами.)
ІІІ. Заключна частина уроку
Домашнє завдання
Вивчити правило, впр.3,4 ст.108 в РЗ письмово та впр4 ст.194 в підручнику олівцем.
Підбиття підсумків уроків.
L: Чи сподобався вам урок? Які завдання ми виконували? Що вам найбільше сподобалося на уроці?
Всі ви сьогодні старанно і активно працювали і отримаєте за роботу гарні оцінки.
Es läutet. Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen! Alles Gute!