Відкритий виховний захід "В країні невивчених уроків"

Про матеріал

Мета: наголосити на важливості здобуття знань; необхідності докладати зусилля, щоб отримати бажаний результат; заклик впевнено йти до своєї мрії (мети); звернути увагу учнів на те, до чого призводить небажання вчитися;

Перегляд файлу

 

Тема: «В країні невивчених уроків»

Мета: наголосити на важливості здобуття знань; необхідності докладати зусилля, щоб отримати бажаний результат; заклик впевнено йти до своєї мрії (мети); звернути увагу учнів на те, до чого призводить небажання вчитися;

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, м’ячі, стрічки, костюми Ягусь, чарівника, презентація, фонограми, пісні, учнівський щоденник-ватман для декору;

Вік: учні 10 класу

Хід заходу:

Звучить пісня «Знову двійка» (учень сидить за столом із книгами задумавшись і смикає двійку на мотузку).

Добре вчитись я не можу,
Часу вільного нема.
Кожен день я в школу ходжу,
Результату все нема.
Вчителі кричать на мене,
Вдома мама дістає.
Весь щоденник в одиницях –
Ось таке життя моє.

Приспів:

Знову двійка, знову два,
Знову настрою нема.
Як мені за розум взятись?
Треба добре постаратись.

 

Вчитель (за кулісами): Вчені довели, що розвинути здібності мозку можливо. Для цього чудово підходять книги, деякі, спеціально розроблені комп’ютерні програми. Це допоможе накопичити інформацію, поліпшити пам'ять. Але для того, щоб розвивати мислення, людина повинна постійно вирішувати завдання, розгадувати ребуси, тобто тренувати мозок. Саме це розвиває мислення і пам'ять. Кожен з нас може розвинути в собі якісь здібності, якщо поставити перед собою таку мету.

Відео «Необмежені можливості нашого мозку».

Учень: Хто це? Хто це говорить?

Чарівник: Я, розумник – чарівник,

Бачу плакати ти звик.

Ось, тримай, це чарівна карта

В країну невивчених уроків

Тобі вирушити варто.

Дізнатись: для чого потрібні науки,

Й чи варті вони тяжкої щоденної муки?

Насправді всі вони поряд,

витають довкола.

Бачити їх вчить тебе школа.

Учень: Бачу, бачу! Он летять Ягусі. Давай перевіримо в якому вони сьогодні дусі.

Бабусі-Ягусі: Частівки про уроки.

1.  В  школі  можна  гарно  вчитись,
Не  лінитись,  а  трудитись,
За  дванадцять  з  трудового
В  класі  підмету  підлогу.

2.  Математику  вчу  я
Цілий  рік,  днів  триста,  
ну  а  решту  повторюю
правила  і  числа.

3.  Українській  мові  я  
присвятила  пів  життя,  
тільки  треба  пригадати  
слово    "свято"    як  писати.

4.Фізику  люблю  і  знаю,  
вчу  до  посиніння,
зранку  встати  заважають
закони  тяжіння!

5.  Цю  науку  іноземну
ми  всі  поважаєм,  
рідний  Гугл  всі  контрольні
нам  перекладає.

6.  Знаю  я  Наполеона,  
навіть  Бонапарта,  
мені  третю  ніч  все  сниться
його  рідна  Спарта!

7.  На  уроці  малювання  
малювали  озеро,
добре  не  почув  завдання  
та  й  вийшло  морозиво.

8.Як  екзамени  у  школі,

Стає  шумно, як  ніколи.

Бо  проводяться  дебати:

«Як  не  знаючи  здавати?»

 

9.Розпочався навчальний рік,
Часики затікали,
А мене питання гнітить:
Чи скоро канікули?

10.У нашому класі  хлопці
Люблять відзначитися.
Хто малює, хтось співає,
Лише б не вчитися.

11.Якщо ти - моя подруга,
З нещастя визволи.
Підніми скоріше руку,
Щоб мене не визвали!

12.Раз уроки вас дістали

Стільки від них муки,

Тож дізнаєтесь сьогодні

Для чого науки.

 

Учень: Звичайно, знань не носити за плечима! У мене все шкільне життя пройшло перед очима. У учня завжди контролі, самостійні, тести. Що він розумний має це довести.

Сценка «Хто розумніший?»

Учитель.
Що ви знаєте про Червону книгу?
Учень.
Червона книга - це список дефіцитних тварин.

Учитель.
Що ви знаєте про молі?
Учень.
Це хижа тварина, пожираюча вовняні шкарпетки.
Учитель.
Яке призначення плавців у риби?
Учень.
Плавці призначені для того, щоб риба могла гальмувати на поворотах.
Учитель.
Що ви можете розповісти про Пржевальського?
Учень.
Пржевальський вигадав нову породу коней.
Учитель.
Хто знає, чому лелеки на зиму відлітають до Африки?
Учень.
Щоб і негри могли мати дітей.
Учитель.
Чим живляться їжаки?
Учень.
Швидше за все, кактусами.

Учитель:
- Що ти знаєш про верблюда?
Учень:
- Є одно- і двогорбі верблюди.
Учитель:
- А чи є безгорбий верблюд?
Учень:
- Є, але то каліка.

Чарівник: Солов’їна й барвінкова, українська наша мова. Як же тобі без неї? Повториш ось іменники, прислівники,дієслово, числівник, не забудь про морфологію та лексику, і правила, правила всі повториш! І ще – три вірші вивчиш напам’ять та одну поему!

Вчитель: До вашої уваги гумореска Павла Глазового «Не у буквах діло».

Не у буквах діло

Баба каже: —

Он Іван Із сім'ї убогої,

А довчився, став як пан,

Доктор хвалилогії. —

Дід надувся, злиться:

Стара печериця!

Не «хвали-», а «філо-».

Тобі зрозуміло?

Біс один,— бурчить стара,—

Тут не в буквах діло.

Аби совісне було,

Даром хліб не їло.

Звучить пісня «Вчителька» гурту Тік.

Альона: (Виходить вчителька з купою зошитів. Перевіряє. Зачитує уривки з учнівських творів).

Альона: Читаю, читаю… Ну і понаписували. (Береться за голову).

Не твори писали, а творили! Ну ось…

  • Коли ми думаємо, ми змушуємо працювати всі розумні органи нашого тіла.
  • Твір, це, на жаль, занадто складне завдання для нашого склеротичного мозку.
  • Лукаш, який дуже кохав Мавку, побачивши її в поганому образі, кинув її.
  • Є таке прислів’я: якщо не любиш свою професію, краще сиди вдома.
  • Отже, підводячи ітоги, можна зробити висновок.
  • Твір “Наталка Полтавка” врізав мене у саме серце.
  • Коли возний побачив Наталку, то серце у нього тронулось.
  • Прикладом з літератури є дуже знайомий всьому світові чоловік – Тарас Григорійович Шевченко.
  • Хто допоможе бездімним кітам?
  • Але все ж таки тяжка доля сказилась на його поведінці…
  • Тож нехай нарешті наша хата з’їде з того байдужого краю і наше добро зробить нас щасливими.
  • Треба мати мозок на плечах…
  • Ці речення злетіли з пера відомого письменника.
  • Побачивши собаку, я сміливо почав тікати.
  • Не потрібно боятися проблем, а лише тісно співпрацювати з ними.
  • Проблема №1 для підлітків - це ЗНО, а ніяк не кохання. Від кохання страждають тільки поети.
  • Андрій сподобався  вчительці, бо завжди тримав при собі виконане домашнє завдання.
  • Оскільки у школі строгі і вимогливі вчителі, то найбільше я люблю перерви.
  • Моє протирання штанів у школі обходиться батькам в чималу копійку. Отже, любіть своїх рідних, не соромте їх своїми балами, а прославляйте!
  • Людиною бути важко, Треба постійно себе контролювати: вчитися, бути ввічливим. тварини позбавлені цього навантаження.
  • Я переконаний, що людина - це не те, що ходить на передніх лапах і видає якісь звуки. Людина - це створіння, яке може любити, співчувати, думати.

(Вчителька капає валеріану, п’є і, тримаючись за серце каже)

Альона: Із таких творів пізніше випливають такі!

Перегляд презентації «Помилки в рекламах».

Чарівник: Біологія - це предмет  про все живе на землі, про всіх нас. Тож не забудь на канікулах трохи до підручника зазирати – повтори будову дощового черв’яка, вивчиш приматів, вияви подібність між ними й нами, почитаєш , як дихає риба, чому спить їжак зимою, та навіщо люди мають печінку.

Я біолог в душі :)

(На мотив пісні "Я люблю тебе, життя..." Бернес Марк)

Я люблю тебе, життя,
Із латині "життя" - це БІО.
Я біолог в душі,
Це складно, але дуже красиво.
Жабки, личинки, пташки,

Заспиртовані в для науки…
Явсе вчу, я все вчу

Не без болю і не без муки.


Мені чимало дано:
Серце, мозок, гормони і гени.
Мені відомо давно
Про роботу імунної системи.
І у дзвоні кожного дня
Не дають мені інстинкти спокою...
Біологія я

Сплю щоночі в обіймах з тобою.

Ах, як двійки летять,
Запам'ятати  усе неможливо.
Клас, підвид і загін –

Ах, все це, усе це важливо!
Дим із вух стугонить,
Я в науку зубами вгризаюсь.
Я біолог в душі...
Це важко, але я стараюсь!

(Е. Заостровцева –В.Карпушкіна)

Чарівник: Фізкультпривіт! Чого носа похнюпив? В здоровому тілі – здоровий дух! На канікулах – найкращий час для фізкультури! І то ж день ж до вечора можна займатися фізичними вправами. Скажу, що тобі варто всерйоз задуматися над своєю фізичною підготовкою. Було би здоров’я, а все інше буде! Отож – крос, крос і ще раз крос, а потім – можна трохи зайнятися і на турніку. Та й боксувати не завадить. І щодня, це дуже обов’язково, вправи з гантелями.

Флешмоб «Спортивний».

Чарівник: Математика – то цариця усіх наук, хай там що хто хоче, те й каже, а без математики – завжди біда! Людству без математики ніяк не обійтися. Хоч плач! Так що з математикою просто необхідно дружити. Усім ганьба, хто не знає математики. А в тебе ж, пригадай, контрольна остання не дуже… Так що наганяй навчальний матеріал, а то за канікули те що знав, те забудеш. Математика в піснях вмить пробудить інтерес і прожене назавжди страх.

Перегляд відео «Математика в піснях»

Учень: Мені тато англійські туфлі придбав

І вмить я справжнісіньким англійцем став.

Ходжу по-англійски

І їм по-англійськи,

Жувати не хочу простії іриски.

Я вранці вівсянці і пудингу радий,

І маму прошу зварить шоколаду.

Я п'ю по-англійськи із чашки бульйон;

Ми вже засіяли англійський газон.

Ось тільки англійську мову не вчу,

Тепер по-англійськи я просто…мовчу!

(Е.Раннева)

Чарівник: Щоб таких проблем не мати,

Потрібно англійську щодня вивчати.

English-мініатюри

  1. Вчитель: Good morning, children!

Учні: Good morning, teacher!

Вчитель: How are you, Angelika?

Анжеліка: I am OK.

Вчитель: How are you, Bogdan?

Богдан: I am fine.

Вчитель: How are you, Vlad?

Влад: (дістає чіпси з-під парти) Хаваю, хаваю, поки дають.

  1. – Ваш рівень знання англійської?
  • My English is the…is the…
  • А далі?
  • Is the capital of Great Britain.
  1. Ви розмовляєте англійською?
  • Тільки зі словником.
  • А з людьми соромитесь?
  1. Іспит з англійської.
  • Take a card, please. What is your number?
  • Намбе … Це… Нам би трієчку.
  1. Я вільно розмовляю на українській, англійській, німецькій… Хоча й на інших уроках також.
  2. – Владе, ти чому так погано вчиш англійську мову?
  • А навіщо?
  • Як навіщо? Адже цією мовою розмовляє півсвіту!
  • Так невже цього мало?

Чарівник: Правознавство – це наука,

Що потрібна всім в житті.

Тож учіть уже сьогодні,

Щоб знадобилось в майбутті.

Сценка "Екзамен" (На сцені стіл. За столом вчитель правознавства. Заходить учень)

 

Учень:  Здрастуйте, Альоно Валеріївно!

 

Вчитель:  Ви на мої уроки ходили?

 

Учень (оглядається). Хто?

 

Вчитель.  Ви. Ви на мої уроки ходили?

 

Учень. Що?

Вчитель.  Я вас останній раз питаю: “Ви на мої уроки ходили?”
Учень (підходить до столу, сідає).  Ну що ви, Альоно Валеріївно, заладили одне й теж “був”, “не був”? Що у вас інших питань немає? Ось, наприклад, (тягне білет), перше питання другого білета: “Що таке маркетинг?
Вчитель.  Ну... Маркетинг – це наука, яка вивчає попит та пропозицію ринку.
Учень.  Правильно, Альоно Валеріївно. Переходимо до другого питання.
Вчитеь (опам’ятавшись).  Здрастуйте!
Учень (зіскакує зі стільця).  Так я як сюди увійшов, відразу ж привітався, а ви мені відповіли. Я подумав, може у вас неприємності…

Вчитель.  Хто тут вчитель?
Учень (обережно підсідає, не голосно).  А у вас, що сумнів? Ви – відома всій школі, а зараз – і всьому селу людина. Ви викладач! Хай хто-небудь скаже, що це не так! То я, ваш любимий учень... та я сам не знаю, що я з ним зроблю (б’є себе в груди). Та я ...
Вчитель.  Та я вас вперше бачу.
Учень.  Та я вас також. Що вам від того погано чи що? Богдан (пожимає викладачу руку).
Вчитель (висмикує руку).  Відпустіть мою руку. Відповідайте на перше питання другого білета: “Що таке маркетинг?”
Учень(сідає).  Маркетинг – це наука, яка вивчає попит та пропозицію на ринку.
Вчитель.  Ну, це я сказала!
Учень.  Так, Альоно Валеріївно , це ви сказали, і хай хто-небудь скаже, що це не так, то я, ваш улюблений учень, та я сам не знаю, що я з ним зроблю...
Вчитель.  Так, це я перша сказала!
Учень.  Так, ви перші сказали, і хай хто-небудь скаже, що це сказав Майкл Джексон, та я...
Вчитель (викрикуючи).  Переходимо до другого питання. Перед вами ринок.
Учень.  Де? (оглядається)
Вчитель.  Та не тут.
Учень.  Не тут і не треба. Що ви хвилюєтесь. Я думав, тут правда ринок, а ви пожартували.
Вчитель (голосно).  Є, все ж таки, ринок!
Учень (голосно).  Є ринок! І хай хто-небудь скаже...
Вчитель (захищаючись). Що треба запропонувати ринку, що збільшити грошовий обіг? (закінчує з видом переможця)
Учень (подавленим голосом).  Перестаньте, знущатися. Є все ж таки ринок чи ні?
Вчитель.  Це я вас питаю: є ринок чи його нема. Відповідайте прямо на поставлене питання.
Учень.  От, от! Відхилятись кожний може, відповісти прямо на поставлене в лоб питання – це ого-го! Як ви правильно говорили на своїх уроках (довірливо). Я правда, сам не був, але мені розповідали, що ви там робите...
Вчитель(злякано).  Де? Що я там роблю?
Учень.  Хто?
Вчитель.  Що?
Учень.  Де?
Вчитель.  Там.
Учень.  Кому?
Вчитель.  Вам?
Учень.  Мені? П’ять.
Вчитель.  Два.
Учень.  П’ять.
Вчитель.  Два.
Учень.  Два.
Вчитель.  П’ять.
Учень.  Дякую! (тікає)

Автор: Світлана Комлик

Чарівник: Інформатика - наш "сервер",

Вчитель - добрий "провідник",

Юзером заходиш в двері,

Та й за мишку: "клік, клік, клік..."

Файли, папки, мегабайти

Розширяють кругозір,

Відкриваєш нові сайти,

І виходиш у "веб-простір".

 Реферат, кросворди, фото –

Все тепер у нас "онлайн".

Тільки вірус би не злопав

І не викрив наших тайн!

"Ворд", "Ексель" - уже не "банер",

 А твої помічники.

Ти не просто юзер-ламер!

Доростеш і до "Ай-Ті!"

Учні зачитують « Веселинки з інформатики»

  • На уроці інформатики Оля перейменувала папку... в батька.
  • Отримавши двійку з інформатики, Вовочка видалив сторінку і переформатував щоденник.
  • - Не було печалі -

З youtub'a накачали.

  • - А ти знаєш аварійний вихід з Windows?Ні?Висмикни шнур, видави екран.
  • Вчитель інформатики після напруженого трудового дня залазить в холодильник, дістає пачку масла, читає на обгортці: "Масло вершкове. 72%". В голові швидка думка: "О! Скоро завантажиться!" Повертає масло в холодильник. Закриває дверцята.
  • Лінь - коли ти точно знаєш, що в тебе на компі це є, але так ліньки шукати, що легше скачати...
  • Купили мені веб-камеру, і тепер рівно одна третина кімнати ідеально прибрана...
  • У вас інтернет-залежність зі всіма витікаючими наслідками, якщо при словах "десять тисяч копій", ви уявляєте що завгодно, тільки не військо Олександра Македонського.
  • Як ти думаєш, чому в компі на стіл викладають шпалери, а не скатертину?!
  • Монітор вертикальний, скатертина сповзе.
  • Ентерит - запалення пальця, виникає при частому натисканні на клавішу «ENTER».
  • В наш час дітей, які провинилися, ставлять в куток, в якому найгірше ловить wi-fi.
  • “Не” з дієсловами пишеться разом чи окремо?
  • Через пробіл.
  • Маленький хлопчик: Я загубииивсяяя….
  • А адресу свою пам’ятаєш?
  • Так! www.chereshenky.com.ua
  • Вовочка спізнився в школу, бо допомагав бабусі перейти на наступний рівень!
  • Йде урок інформатики в школі. Діти набирають програму. Продзвенів дзвоник. Учитель підходить до головного рубильнику і виключає електрику. Діти обурено: Ми не збереглися!Учитель, включаючи рубильник: Зберігайтеся...
  • Мій комп’ютер не бачить принтер. Я вже й монітор до нього повернула, а він однаково пише, що не бачить. Що мені робити?
  • Пальцем покажи!
  • Як охолодити гарячий чай?
  • Треба включити компютер, зайти в інтернет, і бац – чай вже холодний.
  • Чиста і прибрана кімната – ознака несправного комп’ютера і відсутності Інтернету.
  • Серед моїх друзів немає ледарів, заходжу у Фейсбук – всі на робочих місцях …
  • Читаю вчора книгу. Дуже сподобався один момент. Зловила себе на тому, що шукаю, де б залишити коментар…

Телефонна розмова «Ремінь»

 

На сцені магазин одягу. Вдалині стоять вішалки з одягом. Біля вішалок стоїть чоловік. Дістає мобільний телефон, набирає номер...

Чоловік:                                                                            

- Алло, Катя? Так, люба, це я… Де? В магазині. У якому? В магазині одягу… А ти мені скажи, наш Вітька сьогодні уроки повчив?

Так? Та ти що! Справді? Вивчив? Усі? Ну не може бути… (похмурніє). А ти і щоденник сьогодні його перевіряла? Уважно? Всі листки перегортала? А за минулий тиждень? На поведінку увагу звертала? Незадовільна, так? Ні, нічого? про поведінку нічого? Зразкова, кажеш? А одиниці? Нема одиниці? То хоч двійка є? Що, теж нема? Ну не вірю… І окуляри одягала, кажеш?! Жах… Вітька не захворів? Ти температуру міряла? Нормальна? (похмурніє ще більше) Здоровий... То добре, що здоровий. Гаразд!!.. (З радістю в голосі) А в своїй кімнаті він сьогодні наводив порядок? Уже прибрав? Ну-у… Блін... А… (З надією в голосі) Взуття, як завжди, біля порогу розкидане? Ні-і? А шапка, шапка де? І що, і поїв навіть сьогодні нормально?? Чорт .... (Розсерджений махає рукою) Чого-чого? Не перепитуй! Та все нормально... Ну кажу тобі, все нормально. Та нема проблем. Ні, не брешу. Та ось… У магазині. Проходив, дивлюся, ремені шкіряні. Дешеві.... Святковий розпродаж.... Думав узять, гляди, згодиться… Ех… Ну, іншим разом… (Махає рукою і виходить з магазину).

Чарівник: А зараз репортаж з виконання домашнього завдання.

Відео «Дівчинка вирішує задачу»

Відео «Хлопчик вчить вірш»

Відео «Семен вчить уроки і спить»

Учень: Я зрозумів, що треба старатись

І якомога краще навчатись.

 

Фінальна пісня-реп.

Не сором не знати,

Сором не спитати,

Адже дуже круто

Думку свою мати.

 

Знання – це сила,

Brainstorm для голови.

Ти все зможеш

Лінь лиш побори!

 

Дитино, вставай,

Щось нове вивчай.

Знанням – hi!

Ліні – goodbye!

В країну невивчених уроків

Ніколи не заглядай!

(Автор: Карпушкіна В.В.)

 

 

Використана література:

  1. http://megasite.in.ua/111941-shkilni-chastivki.html
  2. http://www.yrok.net.ua/load/vikhovna_robota/gumoristichni_scenki_pro_shkolu/211
  3. https://gazeta.ua/articles/edu-and-science/_perli-zno-kumedni-citati-z-tvoriv-abituriyentiv/773817
  4. https://sites.google.com/site/anekdotidlamalogoivelikogo/uslovia
  5. http://metodichka.com.ua/Narabotki7_4_3.htm
  6. http://szenki.in.ua/index.php/novorichni/19-kanikuly
  7.  

 

 

 

1

 

docx
Додано
14 липня 2018
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку